Wat zal het zijn?

26-06-2012 17:29 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Ja, je stelt je aan
Misschien dit t-shirt bestellen?

Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Misschien heb je gewoon een hoge stem? Of lijk je wat verlegen? Ik word ook altijd meisje of meiske genoemd. Zelfs aan de telefoon en die mensen weten zo goed als niets van me. Met stappen vragen ze of ik wel 16 ben... Tja, ik laat het maar langs me heen gaan.

Niet druk over maken, TO! Zie het ook als iets positiefs, je lijkt dus nog heel jong:).
Hoe oud ben je?
Ik werd tot mijn 35ste meisje genoemd en hoe ouder ik werd, hoe leuker ik het vond. Wacht maar tot iemand je een keer aanspreekt met U, dan zou je willen dat ze weer meisje tegen je zeggen, want je schrikt je ellendig.
quote:isabon schreef op 26 juni 2012 @ 17:43:

Hoe oud ben je?

29 jaar. Ik wou dat ik mij er niets van aan kon trekken, maar ergens doet het wel wat met me. Ik begin toch aan mij zelf te twijfellen en ik krijg het gevoel dat ik niet serieus genomen wordt.

Ik probeer er achter te komen of mijn gedachte reeel is.
quote:Cateautje schreef op 26 juni 2012 @ 17:45:

Ik werd tot mijn 35ste meisje genoemd en hoe ouder ik werd, hoe leuker ik het vond. Wacht maar tot iemand je een keer aanspreekt met U, dan zou je willen dat ze weer meisje tegen je zeggen, want je schrikt je ellendig.Als ik het zo lees, dan vind ik dat ik mij aanstel
Wees zuinig op je jeugd, het is je mooiste bezit.
Over 10 jaar ben je er blij mee.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Toen ik 28 was zei men mevrouw tegen me en dat gebeurt nog steeds. Ik denk er nooit over na eigenlijk.

Wat is er zo rot aan? Jij weet toch dat je geen klein meisje meer bent maar een volwassene? Op welke manier wordt je hierdoor benadeeld in het dagelijks leven?
Nou, beter dan dat je met "meneer" wordt aangesproken.
Oh ja, is mij ook weleens gebeurd....deed ik de deur open als moeder van kinderen, en werd er gevraagd of mijn moeder thuis was, hahaha.

Ach joh, het verandert vanzelf. Ik heb er nu geen last meer van.
quote:eleonora schreef op 26 juni 2012 @ 18:16:

Toen ik 28 was zei men mevrouw tegen me en dat gebeurt nog steeds. Ik denk er nooit over na eigenlijk.

Wat is er zo rot aan? Jij weet toch dat je geen klein meisje meer bent maar een volwassene? Op welke manier wordt je hierdoor benadeeld in het dagelijks leven?Dat is een hele goede vraag, hier moet ik nog goed over nadenken.
quote:wolkewitje schreef op 26 juni 2012 @ 18:24:

Nou, beter dan dat je met "meneer" wordt aangesproken.Ja ja, ik weet het. Het kan allemaal veel erger Maar toch zat het mij ergens wel dwars en ik probeer voor mijzelf te onderzoeken, waarom ik mij zo voel
Pff vrouwen die altijd denken dat ze er jong uitzien, get over yourself!
quote:wellebellie schreef op 26 juni 2012 @ 18:31:

Oh ja, is mij ook weleens gebeurd....deed ik de deur open als moeder van kinderen, en werd er gevraagd of mijn moeder thuis was, hahaha.

Ach joh, het verandert vanzelf. Ik heb er nu geen last meer van.

Hahaha, is mij ook een keer overkomen met de ramenzeemer, die aan mij vroeg of mij mijn moeder thuis was, terwijl zelf al moeder was.

Ik ben aan mijzelf gaan beginnen te twijfellen, omdat ik zo door mijn buurvrouw en andere vrouwen zoals moeders van de school van mijn zoontje met meisje wordt benaderd.

Ik begon aan mij zelf te twijfellen of het misschien aan mijn gedrag ligt... Want daar kan ik dan wel wat aan veranderen
hihi ik ben 43 en het is grappig, vooral omdat de mannen meestal tien jaar jonger zijn. Lijkt me leuk als ik 63 ben.
Als je 42 ofzo bent en ze fluiten je na dan schrikken ze zich rot als je omkijkt en doen ze net of ze het tegen een ander hadden.

Kwestie van tijd. Tenzij je altijd 15 jaar jonger blijft lijken maar dat is een schone droom.
it's a big club and you ain't in it
Mensen kunnen toch niet ruiken dat je moeder bent?

En waarom in zou je aan jezelf gaan twijfelen; waarover dan?

Laat ze toch kletsen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven