Weet het ff niet meer

24-04-2011 10:45 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben hier niet zo actief en zat te denken of dit onder 'relatie' valt of onder psyche. Ik probeer het laatste dus maar.

1.5 jaar geleden maakte mijn ex het uit na een relatie van 3.5 jaar. Na een paar maanden had hij al een andere vriendin waar hij nu mee samenwoont.

Mijn probleem is dat ik hem niet kan vergeten. De scherpe randjes zijn er natuurlijk wel vanaf maar ik denk nog dagelijks aan hem. Ik voel me ene loser omdat ik nog vrijgezel ben en hij al lang niet meer. Via social media is iedereen tegenwoordig natuurlijk goed in de gaten te houden. Dat doe ik bij hem dus ook. En ja ik weet dat zoiets niet handig is maar ik kan het niet laten.

En hij zet wel eens foto's online van hem en zijn nieuwe vriendin en ze sturen lieve berichtjes naar elkaar toe. Als ik da lees wordt ik weer zó verdrietig, Niet meer op zijn profielen kijken zou de oplossing zijn maar ik kan het niet.

Ik ben erg beinvloedbaar over wat mensen op internet zetten omdat ik dan altijd het idee heb dat zij alles zo perfect voor elkaar hebben. Herkent iemand dat? Waarom trek ik me daar zoveel van aan? En veel gezamenlijke vrienden van mijn ex en mij vinden zijn nieuwe vriendin niet echt leuk en zeggen vaak dat het geen blijvertje is. Lijkt me niet echt waar aangezien ze samenwonen en het naar mijn idee heel gezellig hebben samen.

Ik kan het gewoon niet uitstaan ofzo. Ik wil zo ontzettend graag van dat gevoel af. Ik onderneem genoeg, echt waar. Heb genoeg bezigheden en vrienden. Maar er blijven altijd momenten in de week dat je alleen thuis zit en dat zijn mijn zwakke momenten.
Alle reacties Link kopieren
Zijn er nog meer meningen? Vind het wel fijn om te weten wat een onafhankelijk iemand hiervan vindt. Het is ook zo dat zijn nieuwe vriendin de vriendengroep niet zo heel veel aan vindt en ook niet echt haar best doet om bij de 'meiden' van de groep te horen. Daarbij heeft mijn ex nog nooit gezegd dat hij het vervelend vindt en hebben we ook wel gelachen op Koninginnedag. Maar ja, misschien durft hij ook wel niets te zeggen..pff lastig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven