Wintervreugd voor de zomermoppers, deel 6

29-10-2018 23:05 3436 berichten
De wintertijd is ingegaan en we maken ons weer op voor ons favoriete jaargetijde! Koud en donker, maar voor ons comfortabel en fijn.

Afbeelding

Afbeelding

Maar ook in de warme, lichte en voor ons vaak nare zomerperiode kunnen we in dit topic terecht om elkaar een hart onder de riem te steken. Voor alle zomerhaters, hitteklagers, koudefans en winterfreaks!

Soms luchtig, maar ook voor de serieuzere noot is hier zeker plek. Welkom!

vorige topics:

deel 1
deel 2
deel 3
deel 4
deel 5
Alle reacties Link kopieren
De Belgische nationale feestdag komt eraan (21 Juli) en dan is het altijd warm dus ik was al voorbereid dat het tegen dan wel warmer zou worden. Maar omdat het de laatste tijd aangenaam was ga ik niet teveel klagen dit was mooi meegenomen voor juli te zijn ... tenzij er weer 30+ word dan kom ik weer even zeuren ;-)
De voorspellingen voor de komende tijd worden inderdaad iets minder maar nog steeds redelijk voor deze tijd van het jaar vind ik. Vandaag was nog heerlijk koel hier.
Ik durf niet meer naar de voorspellingen te kijken want ik zag bij volgende week een 34-er staan. :-?
Ja hier ook voor volgende week weer snel omhoog. Dinsdag 29 graden. Bleh. Altijd fijn als ik op een van de heetste werkplekken sta.

Nog anderhalve maand en dan is het hopelijk voorbij.
Wel een heerlijk koude nacht gehad vannacht. 10 graden hier. We hebben drie weken echt mazzel gehad maar volgende week is het weer even heet. Al koelt het hier s'nachts wel af volgens de huidige voorspellingen.
Aaaaahhh volgende week hele week 30 graden. Nooooooooooo. Ik heb er zo geen zin in. :(
Alle reacties Link kopieren
Ik steek nog even mijn hoofd in het zand... volgende week is nog ver weg en niks is zo veranderlijk als de weersvoorspellingen.
dagdromer1986 schreef:
17-07-2019 13:49
Ik steek nog even mijn hoofd in het zand... volgende week is nog ver weg en niks is zo veranderlijk als de weersvoorspellingen.

Op de een of andere manier lijkt dit alleen zo te zijn dat t veranderd van koel naar heet en niet andersom. Mogelijk ben ik biased ;-)
Alle reacties Link kopieren
Cudt. volgende week weer die grafhitte. Gelukkig vluchten we vrijdag naar de Wadden waar het minstens 8 graden lager is... Maar nog eerst maandag tm donderdag overleven. Blgh. Het lijkt er wel op dat het daana weer wat koeler wordt. Als ik terug ben dan is het nog maar 6 weken tot 1 oktober!!!!!!
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Voorals nog niets boven de 27 qua voorspellingen. Maar wel weer meteen een hele week sowieso dat weer.

Ik trek meestal een of 2 dagen boven de 25 graden wel, moe en misselijk en beetje pijn.
Maar meestal word ik echt ziek vanaf dag 3. Heb er ook echt geen zin in. En ja ik weet nog hoe het vorig jaar 4 maanden feest was. En ik overleef het altijd.

Maar leuk is anders. Zeker met kinderen. Anders was ik mooi een week in bed gaan liggen overdag en s'nachts op en werken.
Alle reacties Link kopieren
Hier in mijn regio voor maandag 29 graden en dinsdag 31 graden jammer maar helaas hoop dat het nog veranded
dagdromer1986 schreef:
17-07-2019 13:49
Ik steek nog even mijn hoofd in het zand... volgende week is nog ver weg en niks is zo veranderlijk als de weersvoorspellingen.
Dit! Ik ga me nu nog niet druk maken over de temperaturen van volgende week. We hebben een heerlijke periode achter de rug en vandaag was ook prima, door de wind voelde het aangenaam. Het is en wordt nooit meer zoals de horrorzomer van vorig jaar en we zijn al hard op weg naar de herfst!
Afbeelding

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Janesnow schreef:
17-07-2019 15:30
Op de een of andere manier lijkt dit alleen zo te zijn dat t veranderd van koel naar heet en niet andersom. Mogelijk ben ik biased ;-)
Ja, dat klopt wel inderdaad... stom is dat. Maar ik doe even net alsof ik dit niet weet ;)
Ik las dat er waarschijnlijk wel een warmte-opstoot komt, maar dat het ook nog zo uit kan pakken dat die maar van korte duur is. Dus het is nog een mogelijkheid.
Alle reacties Link kopieren
Oh het wordt echt wel warm volgende week.
Gelukkig zit ik volgende week vlakbij het water.
Alle reacties Link kopieren
Net even naar de verwachtingen gekeken op buienradar :|

Ik heb er geen zin meer in, bah! Ik ben zo aan het genieten van het weer van afgelopen tijd :cry:
Alle reacties Link kopieren
Vanaf maandag begint de ellende weer hier in mijn regio maandag 30, dinsdag 33 en woensdag 35 uiteraard met nachten die niet gaan afkoelen hopelijk duurt het niet te lang
Ik was vandaag in de action en daar lagen al herfst decoraties in de schappen :heart:

Nog even volhouden, het duurt echt niet lang meer!!
Elke dag (ook al zijn dat volgende week dan weer een paar tropische) brengt ons dichter bij de herfst!

Heerlijke plaatjes, Fade! :heart:
Ik heb een mobiele airco gehad van mijn oma! Ik heb ineens een stuk meer zin in volgende week!
Vind het vandaag (en gisteren) echt al benauwd. Juk.

Alles levert zweet op. En al misselijk.
Anna2208 schreef:
19-07-2019 13:32
Ik heb een mobiele airco gehad van mijn oma! Ik heb ineens een stuk meer zin in volgende week!
Ha toevallig, hier krijgen wij als het goed is ook een airco (ik geloof tijdelijk te leen, maar dat is prima nu zo met die warme dagen).

Ben benieuwd of het gaat werken!
Verder probeer ik me er echt zo min mogelijk druk om te maken, vantevoren al.....


Sterkte voor iedereen! We zijn al een goed eind op weg in de zomer, dus hang in there!
Druk maken heeft geen nut. Inderdaad, krijg je alleen maar nog slechter van.

Maar ik hou wel rekening mee. Ziek worden met kinderen thuis is gewoon niet zo handig. Anders was ik lekker in bed gekropen. De dag en de nacht omgedraaid. ;-)

Ik heb mijn aircooler, extra koelingselementen in de vriezer liggen. Geen afspraken buiten huis, heb alles afgezegd. En miniventilators gekocht.

Hopelijk blijft het bij 3 dagen dat echte hete weer. Op naar volgende week. :-D

En ik ga echt een mobiele airco kopen. Even sparen en dan ruim voor de lente kopen.

Helpt niets voor als je wel buiten wat moet, dat vind ik het ergst.
Kinderen die dingen willen of moeten. Eten halen ect. Werken doe ik thuis dus dat is geen probleem dan.
Anna2208 schreef:
19-07-2019 13:32
Ik heb een mobiele airco gehad van mijn oma! Ik heb ineens een stuk meer zin in volgende week!

Zin in zelfs. :D

Veel plezier met je nieuwe airco! En RégineFilange ook!

Hopelijk hebben jullie hem na volgende week niet vaak meer nodig!
Alle reacties Link kopieren
Vandaag valt het nog mee met 25 graden. Ik heb thuis een mobiele airco maar helaas ben ik daar op mijn werk niets mee ... maar ja maar door hé wie weet is het maar enkele dagen en nog 2 weken en dan is het toch al Augustus en voor een mens het weet is het September

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven