Wintervreugd voor de zomermoppers - deel 9
woensdag 21 juli 2021 om 17:09
Hallo allemaal!
Met smart wachtend op onze geliefde herfst- en winterperiode (en dat ze maar heel donker, nat en koud mogen zijn) kletsen, klagen en zeuren we over de zomer, de helbal, het ellendige lange licht, de overlast en alles wat je maar kwijt wil over die nare zomerperiode.
Wees welkom zomerhaters!
Met smart wachtend op onze geliefde herfst- en winterperiode (en dat ze maar heel donker, nat en koud mogen zijn) kletsen, klagen en zeuren we over de zomer, de helbal, het ellendige lange licht, de overlast en alles wat je maar kwijt wil over die nare zomerperiode.
Wees welkom zomerhaters!
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
-Albert Einstein-
dinsdag 22 maart 2022 om 15:57
Helemaal mee eens. Iedereen met : lekker weertje hè? Hou op zeg.tanteslankie schreef: ↑22-03-2022 09:34Dat gvdsestommegezeikdeheeeeledag godgansedag ik zo heerlijk moet genieten van het zooooooooonnetje!!!!!!!! Flikker op met je zon!
Echt, Gerard Ekdom spant de kroon met dat geleuter over het weer. Ik heb een andere zender opgezet.
Ik tel weer af naar september.
Inderdaad, aftellen naar september
dinsdag 22 maart 2022 om 16:15
Ik heb persoonlijk nog niet eens last van de warmte of licht. Maar meer van het feit dat er weer zoveel meer lawaai is. Muziek in de tuin, gedreun op straat, nu al krijsende kinderen tot 9. Het hoeft echt niet muisstil te zijn, maar het feit dat het mooi weer is, is nog geen vrijbrief om iedereen tot last te zijn.
dinsdag 22 maart 2022 om 16:19
1000% mee akkoordKruimeltaart schreef: ↑22-03-2022 16:15Ik heb persoonlijk nog niet eens last van de warmte of licht. Maar meer van het feit dat er weer zoveel meer lawaai is. Muziek in de tuin, gedreun op straat, nu al krijsende kinderen tot 9. Het hoeft echt niet muisstil te zijn, maar het feit dat het mooi weer is, is nog geen vrijbrief om iedereen tot last te zijn.
En in de zomer gaat die overlast door tot diep in de nacht waarom?
dinsdag 22 maart 2022 om 17:47
In deze periode vind ik de zon ook niet zo erg (en 's nachts koelt het nog af) maar ik ben dan ook niet echt een lente hater tot 23 graden vind ik alles nog prima te doen.
dinsdag 22 maart 2022 om 18:37
Eens. En dan het liefst ook niet later donker dan nu. Maar ja, dat is een utopie.
Wat zou ik graag in een huisje aan de rand van het bos wonen. En dan graag op ieder moment van de dag een stuk natuurlijke schaduw ergens in je tuin. Hier fik je weg in de zomer
dinsdag 22 maart 2022 om 19:44
Vreselijk. Ik dacht vanmiddag even in het zonnetje te zitten, vooral om de poezen even lekker buiten te laten in de tuin. Nou daar kwam ik al snel van terug. Beide buren die altijd thuis zijn, met de kinderen gillen en schreeuwend en huilend in de tuin. Ga lekker naar de speeltuin ofzo.Kruimeltaart schreef: ↑22-03-2022 16:15Ik heb persoonlijk nog niet eens last van de warmte of licht. Maar meer van het feit dat er weer zoveel meer lawaai is. Muziek in de tuin, gedreun op straat, nu al krijsende kinderen tot 9. Het hoeft echt niet muisstil te zijn, maar het feit dat het mooi weer is, is nog geen vrijbrief om iedereen tot last te zijn.
dinsdag 22 maart 2022 om 19:53
woensdag 23 maart 2022 om 09:38
Ik heb het gevoel dat we niet eens winter hebben gehad. Een hele lange herfst en gewoon weer door met voorjaar. Vorig jaar lag er - bij ons tenminste- nog een week sneeuw en konden we schaatsen. Nu alleen maar storm en regen.Vlaginvaas schreef: ↑22-03-2022 19:53Ja dat hysterische gedoe hier ook. Kinderen die gisteren om 21.30 nog buiten liepen te gillen, superirritant. En s ochtends al zo vroeg licht bah daar houd ik niet van. Ik vind al het groen wat uitloopt wel mooi om te zien hoor maar bah wat is de winter snel om.
woensdag 23 maart 2022 om 11:28
Hier in Zeeland vanaf volgende week dinsdag 5 lekkere dagen.tanteslankie schreef: ↑23-03-2022 11:13Oh. Vilgende week zijn de voorspellingen bij mij 3 dagen 9 graden![]()
Minimaal 5 en maximaal 10 graden, heerlijk!
woensdag 23 maart 2022 om 13:14
woensdag 23 maart 2022 om 13:24
'Dit weekend wordt de klok één uur naar voren verzet en begint de zomertijd. Afgelopen weken konden we genieten van stralend lenteweer. Staat ons daarna een vleugje zomer te wachten? In dit artikel lees je wat voor weertype we kunnen verwachten tijdens de start van de zomertijd'
Aan dit soort artikelen irriteer me ook altijd ma-te-loos.
Hoezo een vleugje Zomer in maart?
Aan dit soort artikelen irriteer me ook altijd ma-te-loos.
Hoezo een vleugje Zomer in maart?
yesss wijzigde dit bericht op 23-03-2022 18:13
1.15% gewijzigd
donderdag 24 maart 2022 om 17:45
Weerbericht in mijn regio (Belgisch Limburg) Vanaf dinsdag zullen de temperaturen wat terugvallen maar de afkoeling ziet er momenteel minder sterk uit dan eerder kon worden afgeleid uit de pluimverwachtingen.'s Nachts kan het bij voldoende opklaringen wél nog tot vorst komen. Soms zou er eens een beetje regen kunnen vallen maar neerslag van betekenis is er niet te verwachtenSterrenstof74 schreef: ↑24-03-2022 09:33De voorspelde regen voor volgende week is hier volledig verdwenenMijn tuin wordt langzamerhand al weer een zwarte Sahara.....
Ik zie het wel wat er komt tegen het zover is de weerkaarten veranderen vaak
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in