Zit het er gewoon niet in?
donderdag 17 december 2015 om 19:44
Iets wat ik steeds vaker denk. Het is net zoiets als talent, je hebt het of je hebt het niet. Zo zie ik mezelf in dit leven een beetje. Een hopeloos geval. Iemand die zich nergens echt bij hoort voelen. Iemand die nergens echt in wil investeren. Echt zo'n net niet persoon dus.
Dus, kan het gewoon dat het er bij iemand niet in zit?
Dus, kan het gewoon dat het er bij iemand niet in zit?
donderdag 17 december 2015 om 20:02
donderdag 17 december 2015 om 20:11
donderdag 17 december 2015 om 20:58
quote:Aubree schreef op 17 december 2015 @ 20:27:
[...]
Ik werk 4 dagen in de week en heb één keer in de twee weken therapie. Daarnaast zit ik continu thuis ongelukkig en zielig te wezen. Ben dat zo zat.
Je hoéft toch niet continue thuis te zitten en daar ongelukkig en ziek van te worden?
Ga een cursus doen, vrijwilligerswerk, ga sporten.
[...]
Ik werk 4 dagen in de week en heb één keer in de twee weken therapie. Daarnaast zit ik continu thuis ongelukkig en zielig te wezen. Ben dat zo zat.
Je hoéft toch niet continue thuis te zitten en daar ongelukkig en ziek van te worden?
Ga een cursus doen, vrijwilligerswerk, ga sporten.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
donderdag 17 december 2015 om 21:30
donderdag 17 december 2015 om 21:39
quote:Aubree schreef op 17 december 2015 @ 21:30:
Ik ben zeker niet zielig, maar ik doe steeds zo zielig. Zo in die slachtofferrol en ik denk zo negatief steeds. Ik word gewoon doodmoe van mezelf.
Ik wil positief zijn, ik wil mezelf de tijd geven, maar het kost me blijkbaar teveel moeite.Ik zou toch maar een rondje gaan maken langs de huisarts en een psych.
Ik ben zeker niet zielig, maar ik doe steeds zo zielig. Zo in die slachtofferrol en ik denk zo negatief steeds. Ik word gewoon doodmoe van mezelf.
Ik wil positief zijn, ik wil mezelf de tijd geven, maar het kost me blijkbaar teveel moeite.Ik zou toch maar een rondje gaan maken langs de huisarts en een psych.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
donderdag 17 december 2015 om 21:54