Zo verdrietig: mijn man is overleden

27-06-2009 18:15 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag 3 weken geleden is mijn man overleden. Hij was pas 45 jaar en is maar 4 weken ziek geweest. Hij had een melanoom, een erg agressieve vorm van kanker. En nu.... ben ik achtergebeleven met 2 kinderen in de puberleeftijd. Pfff.... Wie heeft er ook zoiets meegemaakt of zit in dezelfde fase ? Hoe gaat het nu met je ?
Zoefie.... wat afschuwelijk voor jullie.

Heel veel sterkte.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Geen ervaring, maar wel een hele dikke knuffel en veel sterkte voor jou en je kinderen!
Ojee.....ik heb het (gelukkig) niet meegemaakt, maar wens je heeeel veel sterkte!!!
Perhaps it is better to be irresponsible and right, than to be responsible and wrong. Winston Churchill
Zoefi wat ontzettend naar voor je! (dat dekt waarschijnlijk niet de lading) ik zit niet in een vergelijkbare situatie, dus kan je niet van tips voorzien.

Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!
quote:zoefie schreef op 27 juni 2009 @ 18:15:

Vandaag 3 weken geleden is mijn man overleden. Hij was pas 45 jaar en is maar 4 weken ziek geweest. Hij had een melanoom, een erg agressieve vorm van kanker. En nu.... ben ik achtergebeleven met 2 kinderen in de puberleeftijd. Pfff.... Wie heeft er ook zoiets meegemaakt of zit in dezelfde fase ? Hoe gaat het nu met je ? Ik weet verder even niks zinnigs te zeggen behalve: sterkte.
Zoefie ik heb het zelf niet meegemaakt maar mijn vriendin wel.

Zij heeft na 4 jaar weer een hele lieve man leren kennen.Ze wonen nu alweer een half jaar samen en het gaat perfect met hun. Geef het de tijd zoefie om alles te verwerken. Ook voor jou zal de zon weer gaan schijnen. Heel veel sterkte.
Wat vreselijk zoefie!! Heel veel sterkte met dit inmense verdriet.

Ik heb het zelf in een andere rol meegemaakt. Mijn vader is aan een melanoom (met uitzaaiingen) overleden toen hij pas 41 jaar oud was. Mijn moeder bleef toen achter met 4 kids: 16 jaar, 13 jaar en een tweeling van net 6 jaar (waar ik er één van ben).
sterkte, weet ook niet meer te zeggend dan sterkte
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss
Dank je wel allemaal.. Appeltje, mijn man had ook zoveel uitzaaiingen, het ging allemaal razendsnel. Hoe heeft jouw moeder het gered ?
Zoefie, heb het niet meegemaakt, ik weet ook geen raad, maar wil je toch heel veel sterkte en kracht toezenden
Heel veel sterkte Zoefie wat een enorme klap voor jou en jullie kinderen.
Grief is just love with nowhere to go
Wat vreselijk Zoefie, wat moet dat onwerkelijk zijn! Heel veel kracht en moed gewenst, om de komende tijd je hoofd boven water te houden. Eén dag tegelijk vrouw.

Hoe is het met je kinderen? Kom je aan jezelf toe, naast hun verdriet? Kunnen jullie er met elkaar over praten, heb je ook steun aan ze?
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Wat vreselijk Zoefie. Heel veel sterkte.
Wat vreselijk voor je Zoefie!

Ik wil je heel veel kracht en sterkte toewensen om dit verlies te dragen!
...
Zoefie, wat afschúwelijk voor je. Wat ontzettend ellendig verdrietig, oneerlijk...

Poezewoes zegt (hoe kan het ook anders ) goede dingen, daar sluit ik me graag bij aan.
Lieve Zoefie,

Ik leef met je mee, , mijn eigen vader is net 50 geworden en net een neef begraven van 44. Het is allemaal heftig, maar je maatje / man zo snel verliezen..........sterkte x
Oh, wat een nachtmerrie moet dat voor je zijn.

Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe.

X
Ach Zoefie... Ik klik op loepje en zie jouw posting op het topic over Martin Bril... Wie had toen kunnen denken dat...

Heel veel sterkte....

x
Hier zijn geen woorden voor. Heel veel sterkte en kracht toegewenst.
Wil je heel veel sterkte toewensen, hoop dat de mooie herinneringen aan je man in de loop van de tijd het verdriet zullen overheersen.
Zoefie, ik wil je ook heel veel sterkte wensen!

Jee, 4 weken is erg snel.

Mijn man heeft een jaar geleden de diagnose longkanker met uitzaaiingen en geen kans op genezing gekregen; en het gaat op het moment "redelijk".

Ik probeer maar niet te denken aan de tijd die gaat komen, maar toen ik jou tekst las had ik toch de behoefte om te reageren.

Nogmaals veel sterkte!!! Anne.
Zoefie

Ik wens je alle sterkte van de wereld toe en de moed om je grote verlies onder ogen te zien en te doorleven (helaas is er geen weg om het verlies heen ... ) weet verder even niet wat ik nog kan doen of zeggen, zit hier met een brok in mijn keel te typen. Dikke knuffel, ik denk aan je.

(f) (f) (f)
anoniem_45078 wijzigde dit bericht op 28-06-2009 13:23
Reden: gaat niet over mij
% gewijzigd
ach Zoefie, wat vreselijk voor jullie .

ik hoop dat jij en je kinderen steun bij elkaar vinden en bij familie en vrienden. of anders hier op het forum zelfs, gewoon van je afschrijven als je daar behoefte aan hebt.

heel veel sterkte de komende tijd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven