Zomer-en zonliefhebbers kletstopic!

09-07-2020 19:42 3807 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Kan je de wereld aan in de zomer,
Leef je op als het boven de 25 graden is en de zon hoog aan de hemel staat,
Loop je het liefst op slippers en in luchtige kleding...

en

Word je heel naar van grijze luchten, regen, kou, donker, sneeuw en ijs
Kun je je maar dik blijven inpakken zonder het warm te krijgen...

Afbeelding

Dan ben je hier op de goede plek tussen je vrienden!
Hier juichen we samen als het mooi is, en steunen we elkaar door de donkere maanden heen! Wees welkom!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Kai_koura schreef:
05-05-2021 14:03

Net zoals het totaal onterechte idee dat iemand hier schuld aan zou hebben. Merk ook dat ik boos word op de weermensen. En omdat ik niets heb om boos op te worden, ga ik klagen over de manier hoe ze dingen verwoorden :P Ach tja.
Als je het hier kwijt bent daarna, prima toch?

Ik heb wel eens gehoord dat tv weermensen bedreigingen kregen omdat ze alleen maar snertweer moesten voorspellen. Dan ben je pas echt van het padje :bonk:

Zo erg is het hier gelukkig nog niet. Beetje omdenken hè :proud:
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Male, ik ben Yas niet, maar heb die film ook gezien, vond hem hilarisch trouwens.. en bij het open einde steekt hij toch dat kaarsje op met een glimlach erbij.
Daaruit maak ik op dat hij iig zelf denkt dat het weer goedkomt..
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Suzy65 schreef:
05-05-2021 15:23
Male, ik ben Yas niet, maar heb die film ook gezien, vond hem hilarisch trouwens.. en bij het open einde steekt hij toch dat kaarsje op met een glimlach erbij.
Daaruit maak ik op dat hij iig zelf denkt dat het weer goedkomt..


Ja en zij lacht ook een beetje samenzweerderig aan het einde, bij het graf. Maar ik haat het als ik niet weet hoe dingen aflopen :P
Stressed is just desserts spelled backwards
Na komend weekend wordt het maar liefst 15 graden een week lang, dus we kunnen stoppen met klagen en de zomer gaan vieren!!!
Alle reacties Link kopieren
Sodermalm schreef:
06-05-2021 08:48
Na komend weekend wordt het maar liefst 15 graden een week lang, dus we kunnen stoppen met klagen en de zomer gaan vieren!!!
:rofl: :rofl: :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond was het blauw en scheen de zon! Alsnog koud, maar was een vrolijkere aanblik dan grijs.

Nu grijs met zon. Ook beter dan niks. :P

Volgende week tussen 15 en 17 graden, t'm donderdag regen maar erna droog! Hopelijk blijft dat zo of wordt het nog beter.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
05-05-2021 12:20
Ja sorry, zondag moet dat zijn.
Gosh..openen van terrassen is slecht getimed.

Ik haal elke week met m'n moeder ergens eten, om dat bij haar thuis op te eten. Gisteren reden we langs een terras en zei ze monter "daar hadden we ook kunnen gaan zitten" Echt, het was net 5 minuten droog! Mijn moeder kan érg optimistisch zijn, als het om het weer gaat :lol:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Kai_koura schreef:
05-05-2021 14:03
Haha nou, eerlijk gezegd lucht dat wel op ja :P

Net zoals het totaal onterechte idee dat iemand hier schuld aan zou hebben. Merk ook dat ik boos word op de weermensen. En omdat ik niets heb om boos op te worden, ga ik klagen over de manier hoe ze dingen verwoorden :P Ach tja.

Man en ik maken al tijdenlang grapjes over 'eerst regen en daarna een bui gevolgd door een buitje' Echt :nut:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik heb trouwens net even in de zon gezeten in de tuin! Schrik niet, zon is weer weg, zonnebrandcrème was nog net niet nodig 8-)
Later is nu
Dreamer schreef:
06-05-2021 10:52
Ik heb trouwens net even in de zon gezeten in de tuin! Schrik niet, zon is weer weg, zonnebrandcrème was nog net niet nodig 8-)
Was dat niet koud?! Of had je je winterjas aan?
Ugli schreef:
06-05-2021 10:42
Gisteravond was het blauw en scheen de zon! Alsnog koud, maar was een vrolijkere aanblik dan grijs.

Nu grijs met zon. Ook beter dan niks. :P

Volgende week tussen 15 en 17 graden, t'm donderdag regen maar erna droog! Hopelijk blijft dat zo of wordt het nog beter.
Ik wil niet je blijheid verpesten, maar het is al wekenlang een tendens dat de voorspelling over ca. 10 dagen opeens mooie dingen laten zien (zon, betere temperaturen). En als die dagen dan daadwerkelijk aangebroken zijn is het gewoon 13 graden, grijs met af en toe een bui.

Heb soms echt het idee dat commerciele weer apps dat express doen zodat mensen vaker hun app openen ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Kai_koura schreef:
06-05-2021 11:06
Ik wil niet je blijheid verpesten, maar het is al wekenlang een tendens dat de voorspelling over ca. 10 dagen opeens mooie dingen laten zien (zon, betere temperaturen). En als die dagen dan daadwerkelijk aangebroken zijn is het gewoon 13 graden, grijs met af en toe een bui.

Heb soms echt het idee dat commerciele weer apps dat express doen zodat mensen vaker hun app openen ofzo.
Ik weet het. Maar die 24 graden komende zondag zwengelt vast iets aan. :D (ik hou mezelf graag naïef)
Ugli schreef:
06-05-2021 11:11
Ik weet het. Maar die 24 graden komende zondag zwengelt vast iets aan. :D (ik hou mezelf graag naïef)
Ik hoop het. Op z'n minst die kale bomen gewoon in het blad. Sinds koningsdag zijn de bomen hier voor zover 't lijkt echt geen procent groener geworden.

De kleine boompjes hebben wat voorzichtig beginnend blad, de grote bomen zijn nog zo kaal als wat. Naar gezicht al dat dorre hout.
Alle reacties Link kopieren
Oh hier wordt het wel aanmerkelijk groener. Zeker in het begin van de regen, want ja, er was een tijdje droogte (koud, maar redelijk droog) en voor blad is ook regen nodig. (maar niet overdag, dat mag best 's nachts!!)

Ik zie dat hemelvaart in elk geval droog blijft. Voor zover ze nu kunnen voorspellen. En 17 graden. Als de zon dan iets vaker doorkomt, zou het nog redelijk fijn kunnen worden.. (sprak zij positief)
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
06-05-2021 10:53
Was dat niet koud?! Of had je je winterjas aan?

Wel trui aan, maar de zon op zich is vrij warm en in m'n tuin is geen wind. Dat scheelt enorm.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Sodermalm schreef:
06-05-2021 08:48
Na komend weekend wordt het maar liefst 15 graden een week lang, dus we kunnen stoppen met klagen en de zomer gaan vieren!!!
Prima temperaturen voor half mei! :thumbsup:





:'(
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen tijdens mijn looprondje gewoon nog een dikke hagelbui op mijn kop gehad. Totaal doorweekt en koud!!

Nu schijnt weer lekker het zonnetje.

Ik denk dat ik straks de winterjassen voor de tweede keer dit jaar naar boven ga brengen.

Kijk uit naar zondag!
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Sodermalm schreef:
06-05-2021 08:48
Na komend weekend wordt het maar liefst 15 graden een week lang, dus we kunnen stoppen met klagen en de zomer gaan vieren!!!
Het is nog helemaal geen zomer :lightbulb:
Dreamer schreef:
06-05-2021 12:21
Wel trui aan, maar de zon op zich is vrij warm en in m'n tuin is geen wind. Dat scheelt enorm.
Hier ook, maar het is hier steeds bewolkt @(
Alle reacties Link kopieren
Vandaag is het hier erg lekker, nauwelijks wind en dat scheelt. Met mn winterjas aan was het zelfs te warm, die kon uit.
Alle reacties Link kopieren
Colori-del-Mare schreef:
06-05-2021 14:37
Hier ook, maar het is hier steeds bewolkt @(

ER was eventjes zon. En toen zat ik er. Toen ik naar het werk fietste, later, was er ook eventjes zon. Later een fikse hagelbui. Echt prima meiweer dus

:sigh:

:'(
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
06-05-2021 12:21
Wel trui aan, maar de zon op zich is vrij warm en in m'n tuin is geen wind. Dat scheelt enorm.
Zonder jas buiten. hier is het 10 graden. o_o
Ik vind het aangenaam buiten want het is windstil. Wat een overgang. Zag wel dat de temperaturen voor het weekend alweer naar beneden aangepast zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ugli schreef:
06-05-2021 17:02
Zonder jas buiten. hier is het 10 graden. o_o

Tuin he. Uit de wind. In de zon, die echt warm is hoor. Als hij (zij?) de kans maar eens kreeg.

Hier voornamelijk blauwe lucht, vanmorgen. Windstil. Hoopvol. Maar het zal in de loop van de dag wel weer veranderen. Valt me op dat we dat mooie weer vooral 's morgens vroeg en in de avond hebben. Precies verkeerd om.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Hier was het gistermiddag al lekker, omdat het droog en windstil was en de zon erbij kwam.

Nu soortgelijk weer: zon en wolken, vrijwel geen wind.
In de schaduw is het dan nog steeds best fris maar in de zon voelt wel warmer aan.
Wel jas, lange broek en meerdere lagen kleding aan en extra vest/ omslagdoek mee mocht ik na de markt het terras op gaan, vest aan-uit-aan-uit..
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven