Zomer-en zonliefhebbers, verzamel hier!

26-08-2019 11:03 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Kan je de wereld aan in de zomer,
Leef je op als het boven de 25 graden is en de zon hoog aan de hemel staat,
Loop je het liefst op slippers en in luchtige kleding...

en

Word je heel naar van grijze luchten, regen, kou, donker, sneeuw en ijs
Kun je je maar dik blijven inpakken zonder het warm te krijgen...

Afbeelding

Dan ben je hier op de goede plek tussen je vrienden!
Hier juichen we samen als het mooi is, en steunen we elkaar door de donkere maanden heen! Wees welkom!
maleficent wijzigde dit bericht op 26-08-2019 11:06
40.49% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards
Vandaag minder koud maar zo voelde het niet aan vanmorgen. Zeikende regen en veel wind die door merg en been ging. Moet er wel bij zeggen dat ik bijna niet heb geslapen en me zo beroerd als wat voel en meestal krijg ik dan nog meer last van kou. (beetje dat gevoel wanneer je koorts hebt)

Denk dat ik vanmiddag maar in m'n bed kruip. Volgens de weerapp gaat het hier de hele dag regenen :cry:
Alle reacties Link kopieren
De hele aankomende week gaat het hé dagen regenen. Gadver.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Nou, inderdaad, gadver :thunder:

Vanmorgen was het gelukkig nog redelijk droog. Wel koud. Kouder dan ik verwachtte.
Later is nu
Voor mijn gevoel leven we hier in Twente al weken in kou, donkerte en die fakking mist!!!
Wat een sombere narigheid iedere dag :'(
Alle reacties Link kopieren
broekrok schreef:
06-12-2019 08:28
Voor mijn gevoel leven we hier in Twente al weken in kou, donkerte en die fakking mist!!!
Wat een sombere narigheid iedere dag :'(
Het wordt niet licht vandaag. 🤨
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
He, ik had gereageerd op Dreamer, maar dat bericht is weg.... in ieder geval hoop ik dat je je weer beter voelt.

Vandaag is wel echt een van de meest troosteloze dagen die je maar kunt hebben. Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die nu voor hun plezier op de fiets stappen of gaan wandelen. Ik heb even snel mijn dochter naar school gebracht en de andere is ziek, niet zo gek met dit weer :mad: Ik heb vandaag vrij en ga maar een beetje cocoonen, rommelen in huis en misschien de kerstboom optuigen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn reïntegratie uren voor deze week erop zitten. Maar ik kreeg net een appje van een collega. De verwarmingen binnen het pand zijn kapot dus het wordt kouder en kouder daar.
En ze worden pas volgende week donderdag gemaakt 😱

Ik ga niet aankomende week. En dat ga ik arbotechnisch onderbouwen. Ik kan dat echt niet aan 😭
Al een account? Log dan hier in.
yasmijn schreef:
06-12-2019 08:51
Het wordt niet licht vandaag. 🤨
Vreselijk!!
En dan werk ik ook nog op een betrekkelijk donkere plek, in een magazijn :cry:

Neem zelfs geregeld mn daglichtlamp mee om ff een half uurtje tussen de middag te pakken,
Alle reacties Link kopieren
Ik word zo verdrietig en chaggerijnig en depressief van dit weer.
En krijg maar te horen dat ik mij niet aan moet stellen .iedereen heeft er last van.
en wil liever zo’n.
De eerste de beste die het nu weer vertelt kan n knal voor z.n kop krijgen .🤣
Yasmin van mij hoef je niet in de kou te gaan zitten .bah bah.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk het is hier nog niet droog geweest. Er staat ook een snoeiharde wind.


Ben mijn boekenkast aan het uitruimen, heb een stapel voor de Kringloop en een stapel voor een collega.
Dit soort dagen zijn voor dat soort klusjes.
Vorige week de voorraadkast helemaal opnieuw ingedeeld, als boven alles klaar is nog een rondje kledingkasten en de spelletjeskast.
Krijg het altijd in het voor en najaar op mijn heupen en dan moeten de kasten eraan geloven.

Zou nu liever met een boek of serie op bed/bank, heb slecht geslapen heel vroeg wakker, ben doodmoe, maar de schilder is bezig dus ja, ben wel een beetje mijn huis kwijt.
Maar volgende week gaat hij verder als ik aan het werk ben, wat ik helemaal prima vind.
Alle reacties Link kopieren
chrisjoh schreef:
06-12-2019 10:33
Ik word zo verdrietig en chaggerijnig en depressief van dit weer.
En krijg maar te horen dat ik mij niet aan moet stellen .iedereen heeft er last van.
en wil liever zo’n.
De eerste de beste die het nu weer vertelt kan n knal voor z.n kop krijgen .🤣
Yasmin van mij hoef je niet in de kou te gaan zitten .bah bah.
Zo met je eens, maar ik ken werkelijk niemand die van dit weer geniet, en ik hoor ook niemand niet mopperen op dit weer.

Gelijk heb je Yasmijn dat je niet naar je werk gaat, het is toch ook niet te doen als de verwarming het niet doet, je kan je even kleden tegen de kou, maar geen hele dagen dat is volgens mijn niet eens toelaatbaar.
yasmijn schreef:
06-12-2019 10:12
Ik heb mijn reïntegratie uren voor deze week erop zitten. Maar ik kreeg net een appje van een collega. De verwarmingen binnen het pand zijn kapot dus het wordt kouder en kouder daar.
En ze worden pas volgende week donderdag gemaakt 😱

Ik ga niet aankomende week. En dat ga ik arbotechnisch onderbouwen. Ik kan dat echt niet aan 😭
Dat is toch ook niet te doen?!
Groot gelijk dat je niet gaat.
Hoe staat het eigenlijk met de droogte in Nederland?
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
06-12-2019 13:49
Hoe staat het eigenlijk met de droogte in Nederland?
Volgens mij is het overal wel weer redelijk oké behalve in de achterhoek.
Daar is nog steeds een tekort.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Nou he! Vandaag is toch wel de epifanie van kutweer. De straten zijn uitgestorven ook, ik zie alleen auto's voorbij rijden. Logisch want je hebt niks te zoeken buiten nu, op de arme zielen zoals ik die nog de deur uit moeten na. :"-( Ik mlet en zou mijn guirlande halen vandaag, ik had het zo gepland. Maar even goed timen met de bustijden zodat ik niet in de kou hoef te wachten.

Lijkt mij ook dat je werkgever je niet in de kou laat zitten, dat mag helemaal niet toch? Ik zou dus echt niet gaan en gaan thuiswerken, ik krijg niet genoeg betaald om me laten te verkleumen haha!

On a positive note, mijn kerstverlichting komt wel veel mooier uit met dit weer dan als de zon schijnt, dus het is extra gezellig binnen nu. :)
Ik ga vandaag veel naar buiten voordat we dagen van regen in gaan. Het is gelukkig niet meer zo koud.
Morgen wordt pyjamadag gok ik.
Fijn weekend allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag voor mijn doen lang in bed blijven liggen, wat moet je ook met dit weer? Gisteravond had ik het zo koud dat ik me ziek voelde en niks hielp. Het enige positieve is inderdaad dat de kerstboom en kaarsen nu extra gezellig staan in huis, zelfs overdag. Al zou ik er een moord voor doen dat het nu zomer was en de boom er maar lullig bij stond in het stralende zonlicht en 25 graden.
Vrienden van ons zitten nu in Florida met die temperatuur en ik ben jaloers!!!
pamelacourson wijzigde dit bericht op 08-12-2019 06:55
0.21% gewijzigd
Hier is het godzijdank niet meer zo koud. Graad of 10. Scheelt echt een berg met afgelopen week.
Alle reacties Link kopieren
Nee, niet zo koud maar zo grijs. Depressing.

De dagen dat het niet licht wordt.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zo een date, over 10 minuten staat hij voor mijn deur.
Ik ben nerveus, ook al ken ik hem via mijn beste vriendin.
Ik heb het van de zenuwen gewoon warm.....

Adem in adem uit.....oké ik date dus al jaren niet meer en ik hoop dat ik niet te stom doe als, struikelen glas omstoten dat werk zeg maar....
Alle reacties Link kopieren
Spannend, LadyLola! Heel veel plezier! Laat je weten hoe het was?

Ik heb het vandaag alweer zo koud, ondanks mijn dikke wollen trui en sjaal. Ik baal er zo van dat ik daarom helemaal geen zin heb om waar dan ook naartoe te gaan. Niks vind ik leuk met dit weer en al helemaal niet ‘s avonds. Ik merk dat mijn man het ook niet leuk vind dat ik om half 10 al aanstalten maak om naar bed te gaan (dan is hij vaak nog niet zo lang thuis), maar ik ben gewoon echt niks meer waard om die tijd. Vanaf een uur of 8 al niet trouwens. En ik zie eruit als een spook, zo bleek en moe. Echt niet leuk meer, in de zomer is dat echt heel anders.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet nu naar een verjaarsborrel. Zo geen zin in. Wil bij de kachel en kerstboom blijven.

Nou ja, het is hier in de straat dus ik ben zo weer thuis als ik dat wil. En het betreft mijn ex-man dus ik moet wel :proud:
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Het was heel gezellig leuke vent leuke middag/avond gehad is voor herhaling vatbaar.
Het was droog wel koud, maar lekker binnen wat gedronken gegeten later kwamen mijn vriendin en haar vriend nog, dat haalde wel ietwat de lading eraf.
Het blijft toch altijd ( voor mij althans ) een dingetje dat daten, de reden dat ik het ook al jaren geleden in de wilgen heb gehangen.

Vanavond een etentje met ( oud) collega's eerst wat drinken in de stad, leuk om een aantal weer te zien.
Hopen dat de regen minder wordt, want sinds ik wakker ben komt het er al met bakken uit en waait het ook als een malle.

Denk dat ik tegen mijn normale doen, nog even mijn bed ik kruip het is buiten nog nacht zo donker is het.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als een leuke date! En inderdaad wel fijn om ook even met anderen te zijn als zij hem ook kennen. Dat hele dategebeuren lijkt me ook lastig, ik ben blij dat ik mijn man 20 jaar geleden gewoon spontaan op een festival ben tegengekomen.

Het weer is inderdaad weer bar en boos. Ben net uit bed en had het meteen weer ijskoud, ondanks dat de vloerverwarming hier gewoon altijd aan blijft. Dus ik zit weer met een shirt met lange mouwen, trui erover, sjaal en dekentje. Ik ben het zo ontzettend zat inmiddels!
Vanmiddag naar een verjaardag en verder geen plannen.
Alle reacties Link kopieren
Hij is een goede vriend van mijn vriendin, zij is de " cupido " geweest ;-) dat maakte dat het oké was om met elkaar nog wat te gaan drinken.
Aan online daten doe ik sowieso niet.
Dit kwam wel spontaan, maar de waarheid is, ik ben al langer alleen en dat bevalt me erg goed, wat niet wegneemt dat ik iemand geen kans geef, maar, ben niet "op zoek "

Hier ook de verwarming aan, kop koffie en een broodje, maar duik er zo toch nog even terug in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven