Zomer-en zonliefhebbers, verzamel hier!

26-08-2019 11:03 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Kan je de wereld aan in de zomer,
Leef je op als het boven de 25 graden is en de zon hoog aan de hemel staat,
Loop je het liefst op slippers en in luchtige kleding...

en

Word je heel naar van grijze luchten, regen, kou, donker, sneeuw en ijs
Kun je je maar dik blijven inpakken zonder het warm te krijgen...

Afbeelding

Dan ben je hier op de goede plek tussen je vrienden!
Hier juichen we samen als het mooi is, en steunen we elkaar door de donkere maanden heen! Wees welkom!
maleficent wijzigde dit bericht op 26-08-2019 11:06
40.49% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Hier viel de kou ook erg mee heb een poosje met die gekke konijnen zitten spelen en het was best aangenaam.

Februari vind ik ook nog wel een ruk maand en hebben we ook nog eens de pech dat het schrikkeljaar is.....Maart is ook best naadje vaak.....april en mei dan gaat het wel weer de betere kant op, maar we zitten weer aan de goede kant van de seizoenen aftellen it is!
Alle reacties Link kopieren
Ik voel me de laatste tijd ook wel echt ruk hoor. Maar vrijdagochtend ruim 5 km gewandeld in het bos met vriendin en vanmiddag de jongste even uitgelaten in het bos, iets minder gelopen (3km) maar hij heeft ook op de speelweide nog gespeeld en ik zat vol in de zon uit de wind, op een bankje. En ik dacht, eigenlijk moet ik het vaker doen want het helpt wel tegen het neerslachtige gevoel om toch even te bewegen.

Met de schoolstaking gaan we naar zee en daar zie ik ook voorzichtige zonnetjes in de vooruitzichten + 10 graden, laten we dat hopen. Dat grauwe grijze weer ben ik wel klaar mee.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Hier is veel regen voorspeld, blegh maar weer regen en grauwheid. Ik snak naar zon, merk echt dat ik op de automatische piloot draai richting het voorjaar.
Merk dat ik me weer rotter ga voelen, vage klachten, niet echt ziek, maar wel dat je je niet optimaal voelt.
Heb ook slecht geslapen, het stormde als een malle, ga al belachelijk vroeg naar bed, want tegen 21:00 als het niet al eerder is stort ik in.

Het wordt tijd voor zon veel zon.

Die staking hadden ze beter vlak voor de zomer of ergens in mei kunnen plannen, lekker lang weekend beter weer.
Alle reacties Link kopieren
Het is weer bar en boos, ik word er behoorlijk down van. Zit te kijken of we niet toch volgende maand een weekje naar de zon kunnen.

Hier geen staking op school, maar de studiedagen zijn hier dit jaar wel allemaal in de winter. De afgelopen jaren was er altijd nog wel eentje in april en een in juni, dit jaar niet. Daar baal ik ook wel van, die dagen zijn nou juist fijn om een keer naar een pretpark te gaan dat in het weekend druk is.
Alle reacties Link kopieren
Nou hé, echt smerig weer is het. Heb gisteravond laat mijn fiets laten staan en ben met het OV naar huis gereden, want het goot en waaide en het was echt snijdend koud. Liep gewoon helemaal te bibberen en te klappertanden, echt huilen.

Nu staat fiets dus nog ginder en mag ik lekker weer met het OV, dat is wel een fijn voorruitzicht haha.

Ik zit reikhalzend uit te kijken naar mijn vakantie eind februari. Ook al is dat deze keer geen zon, merk ik dat het me écht de winter door helpt. Ben lekker dingetjes aan het inslaan (who knew dat je in de bergen ook zonnebrand nodig hebt?) en voorbereidingen aan het treffen en daar word ik helemaal vrolijk van. :)
Alle reacties Link kopieren
Wintersport vind ik ook leuk, meestal heb je dan ook zon en door de sneeuw ziet alles er niet zo grauw en grijs en donker uit. Daar knap ik ook zeker van op. De laatste keer dat ik op wintersport was (in maart) waren er meisjes in bikinitopjes aan het snowboarden, zo lekker was het toen in het zonnetje. Dus echt niet te vergelijken met de treurigheid in Nederland.

Als wij nog op vakantie gaan, zal het waarschijnlijk naar de Canarische Eilanden worden. Niet ‘s ochtends al 25 graden en ‘s avonds in een hemdje op het terras zitten, maar toch veel beter dan hier. 20 graden en zon is ook al prima, alles beter dan deze ellende.
Alle reacties Link kopieren
Bikinitopjes? o_o Ik zit juist een berg geld uit te geven aan thermokleding nu haha.

Ohh Canarische EIlanden zijn echt fijn, ik heb ook nog héél even overwogen daarheen te gaan voor ik op wintersport ga, maar dat vond ik toch wel overdreven haha. Maar inderdaad het weer is daar echt fijn nu! Weet je dan al welk eiland?
Alle reacties Link kopieren
Weer zo'n beetje de hele dag regen en wat was het koud niet te doen gewoon.
Ik kruip zo op de bank of mijn bed in met netflix vind er geen zak aan.
Alle reacties Link kopieren
Ik ook niet. Vanmiddag was ik even aangenaam verrast door de zon, maar eenmaal buiten was het weer zo’n teleurstelling vanwege de kou en harde wind. Zo snel mogelijk weer naar binnen gegaan dus. Voor morgen zie ik nog een zonnetje staan in mijn weerapp, daarna alleen maar regen, regen en nog eens regen. Ik ben er zo ontzettend klaar mee!
Alle reacties Link kopieren
Hier nog een, hel op aarde dit weer. Geen auto, moet alles op de fiets doen en ik ben het zo spuugzat. Koud, nat, die wind, afgrijselijk. Die grauwe rotlucht. Vandaag maar liefst 4 keer zeiknat geregend en ik heb nog een keelontsteking ook.

Zo, weer even van me af geklaagd, heerlijk :)
Alle reacties Link kopieren
Echt snijdend koud en die harde wind en rot regen, pfff. Ik doe braaf mijn lunch rondje maar ik kom steeds nat, verwaaid en verkleumd terug. Bah! Voordeeltje: De komende zomer gaat hier extra goed bij afsteken (ik beloof dat ik niet meer zal zeuren als het maar 17 graden en zonnig is in de zomer).
Alle reacties Link kopieren
Ugli schreef:
28-01-2020 22:22
Echt snijdend koud en die harde wind en rot regen, pfff. Ik doe braaf mijn lunch rondje maar ik kom steeds nat, verwaaid en verkleumd terug. Bah! Voordeeltje: De komende zomer gaat hier extra goed bij afsteken (ik beloof dat ik niet meer zal zeuren als het maar 17 graden en zonnig is in de zomer).
Nou ehhh, in de zomer neem ik echt geen genoegen met 17 graden! Zeker niet met die wind die je hier altijd hebt.
Alle reacties Link kopieren
Ik neem ook geen genoegen met 17 graden hoor, ja in februari/maart maar daarna vanaf 20 weer omhoog graag, en hooguit een verkoelende bries, en in de nachten wat regen. Maar ik hoop op een zomer ala 2018.

Heb vannacht vanwege de stortregen mijn raam maar dichtgedaan er is weer flink wat gevallen hier.
En de komende week blijft het regenen :cry:
De dagen worden steeds wat langer :heart:
Alle reacties Link kopieren
Josjaa schreef:
28-01-2020 19:32
Vandaag maar liefst 4 keer zeiknat geregend en ik heb nog een keelontsteking ook.

Zo, weer even van me af geklaagd, heerlijk :)
Beterschap! :redrose:
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
29-01-2020 07:55
De dagen worden steeds wat langer :heart:
Dat valt mij ook op (tenzij het te bewolkt is) en bij mij komen de geplante bloembollen ook allemaal al naar boven.

De eerste lammetjes worden in de schaapskooien al geboren, de lente is er nog niet, maar wel in zicht.
Stressed is just desserts spelled backwards
Zon! Eindelijk weer is.
Alle reacties Link kopieren
Nog 4 weken en dan is het echt alweer tot ongeveer 18:30 uur licht, dat begint echt weer ergens op te lijken. Wij eten meestal tegen zessen, dus dat dat over een paar weken alweer in het licht kan, is echt fijn!

En van mij mag de zomertijd wel weer ingaan. Alleen mijn kinderen hebben daar altijd last van, de jongste zeker, dat is wel vervelend.
Alle reacties Link kopieren
Beterschap, Josjaa!
Over iets meer dan 7 weken is het lenteeeee. :-D En de tijd vliegt. :D
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
29-01-2020 15:57
Over iets meer dan 7 weken is het lenteeeee. :-D En de tijd vliegt. :D
Ik kan niet wachten!
Alle reacties Link kopieren
Nog een paar nachtjes en dan ga ik mijn broze botten laten verwarmen door de tropenzon 🌴☀️😎
Al een account? Log dan hier in.
Heerlijk vooruitzicht Yasmijn!
5 uur en licht :jump:
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
29-01-2020 16:09
Nog een paar nachtjes en dan ga ik mijn broze botten laten verwarmen door de tropenzon 🌴☀️😎
Wat heerlijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven