Zomerhaters en winterliefhebbers, verenigt u! (II)

04-09-2013 21:05 3032 berichten
Het topic waar het altijd rotweer is, volgens de heersende opinie dan.

Waar sneeuw en ijs met vreugde worden begroet en waar regen en storm een feestje zijn. Waar ongebreideld gemopperd mag worden als de zon weer eens schijnt en het zweet je met straaltjes van je kop loopt.

Om de sfeer er vast een beetje in te brengen vast een plaatje:

Oh ja, en we komen van hier .

Veel winterplezier!
anoniem_156993 wijzigde dit bericht op 04-09-2013 21:29
Reden: Linkje gewijzigd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:blue_lagoon schreef op 19 juli 2014 @ 15:52:

[...]

Je schrijft nog maar zo kort mee, maar je kent me al door en door

Hahaha!

Bedankt voor de koelte-toewuif-smileys!

Vannacht twee keer gedoucht en bij het opstaan natuurlijk nog een keer. Moet eigenlijk de woonkamer doen maar het is veel te warm!

Onder de douche heb ik kerstliedjes gezongen.

Zo voelt het ook!

Briljant idee, kerstliedjes... Past ook goed bij die heerlijk frisse duik van NYC.
quote:noekske74 schreef op 19 juli 2014 @ 16:36:

Ach, dat bulletje op die ijsblokjes....die arme dieren met van die korte platte neuzen hebben het vaak zo benauwd met deze temperaturen.

Ik had, niet erg slim, mijn oudste dochter beloofd om op pad te gaan voor een nieuwe schooltas....Liep ik daar, 35 graden, in de stad te zwalken. Met dochterlief ver in de voorhoede, totaal geen last hebbend van de hitte (gelukkig voor haar natuurlijk)

Ik lig nu werkelijk op apengapen. De rest van het gezin is buiten in de tuin....

Moet vanavond nog naar een verjaardag ook....daar moet ik nog maar even niet aan denken. Je bent een held! Met dit weer de stad in... Ik moet er absoluut niet aan denken. Heeft je dochter een mooie schooltas gevonden?
quote:Lady-Voldemort schreef op 19 juli 2014 @ 17:31:

Mijn voorhoofd is verbrand! Is gisteren gebeurd, tijdens die achterlijke fietstocht.

OV chipkaart

quote:En nu ben ik weer thuis, en zweet alweer peentjes. Gelukkig moet man nog terug naar de super omdat zijn sinas alweer op is... kan hij mooi meteen een voorraad waterijsjes meenemen .
quote:Lady-Voldemort schreef op 19 juli 2014 @ 20:28:

Trouwens wel grappig, de buren hebben een zwembadje opgezet voor hun hond, maar die wil er nog niet dood in gevonden worden. Dus ligt mijn zoon er nu in te dweilen .Heerlijk! Wat fijn, zo'n kieskeurige hond.
Een uur geleden nog maar een keer gedoucht en ga zo nog een keer. Dan staat de teller op vier vandaag. Kan weer eens niet slapen dus heb mezelf net maar nuttig gemaakt door de schone droge was op te ruimen en de wasmachine alvast in te laden voor morgen. Zou het liefst de woonkamer ook nog doen maar ik zweet al zo... Wat een kutmaanden zeg!
Hier in Brabant nu regen onweer en zon. Het moet niet gekker worden. De nacht was vreselijk warm en plakkerig. Ik heb echt een gebroken nacht gehad. Ik hoop dat het een beetje gaat waaien, daar zou ik nu al heel blij mee zijn.
Alles komt goed
Vannacht iets beter geslapen, maar wel pas vanaf 2 uur. En om half 8 was ik alweer wakker. En vanmorgen lekker een uurtje buiten op balkon gezeten. Het was 19,5 buiten en 24 graden binnen. Dan maar buiten zitten.

Wel een beetje regen gehad, 2 keer 5 minuten. Onweer vannacht wel gehoord, maar was ver weg. En nu komt de zon alweer.
De regen heeft niet verder doorgezet, het is ietsje afgekoeld dus nu beneden even alles opengegooid. Ook binnen hangt nog steeds een onaangenaam hoge temperatuur.
Wat een vreselijke, vreselijke dag, gisteren!

Zit nu het laatste stuk van Home Alone te kijken.

Kerst en geweld, precies goed voor hoe ik die rothitte beleef!
Vanmorgen was ik alweer zoooo chagrijnig door die brandende rotzon, ik wist echt even niet waar ik het zoeken moest, op de bank zitten was te warm, dus heb maar een beetje staand tv gekeken terwijl ik me kapot zweette.

Nu is de zon goddank weg, hopen dat het voorlopig zo blijft!!

Ik vind hitte vervelend, maar zolang die zon niet in mijn gezicht en ogen en op mijn huid brandt kan ik het wel uithouden.

Net lekker koud gedoucht, ben weer een beetje opgeknapt.

Hopelijk iedereen een iets betere dag vandaag, laten we hopen op lekkere onweers- en regenbuien!!
Ladies!!

Wat was het gisteren een ongelooflijk schijtweer!

Ik kon wel janken

Sinds vanmorgen 5.30 uur al op en heb eerst alle deuren en ramen tegen elkaar open gezet; het is nog steeds 26 graden in huis!

Het is hier lichtbewolkt en ik hoop voorlopig geen zon te zien; ga de hele dag Kerstfilms kijken, lekker puh!
It's hip(ster) to be square!
Dan is het bij mij nu gelukkig beter. Binnen 24,5, buiten 23,5. Nog steeds buiten beter dan binnen, maar binnen beter dan gisteren. De zon schijnt niet en er waait een koele wind naar binnen. Heb al lekker veel kunnen doen vanmorgen. De hoofdpijn is er nog, zal nog wel even blijven, maar voel me nu al zoveel beter.

Gisteren kon ik eigenlijk ook wel janken, maar dat kostte me weer teveel energie. Ik was ook juist van het hele dag op bed liggen af (na mijn operatie) en dan lag ik nu weer heel de dag op bed, vreselijk. Vandaag ga ik dus extra genieten van de koelte. Jullie ook hoop ik.
Jaloers....

Gisteren was het 37 graden en nu is het buiten ook al weer bijna 34 graden, terwijl het binnen richting de 27 gaat. Volgens buienradar vanavond pas regen, maar niet veel.

Dan maar weer koele plaatjes plakken!

Arme Luna

Jij zit zeker in het Zuiden des Lands??
It's hip(ster) to be square!
Hier ook nog steeds heet en veel zon. De woonkamer is nu 29 graden en buiten ongeveer 26 (maar het voelt nog veel warmer) Nog steeds geen teken van de beloofde regen Ik had het kunnen weten!
Another bloody buggary day...
Oh eindelijk, verkoelende wind en er komt regen aan!!! Heerlijk!
Net weer een heerlijke ijskoude douche genomen, heerlijk verfrissend en verkoelend. Helaas ging het bij het aankleden alweer mis, zweten!

Zit nu bij de ventilator met een flesje ijskoude Spa Rood in mijn nek. Zo gaat het wel. Heb alleen nog steeds geen honger, gister sinds de lunch niets meer gegeten. Het is gewoon te heet.
IJskoude douche wordt altijd afgeraden. Je gaat dan met een koud lijf de hitte in, dan ben je zo weer warm. Eerst koud water om je lijf af te koelen en daarna nog even met warm water. Als je dan de warmte instapt dan heb ik het meestal koud. Duurt maar even, maar toch wel lekker.
quote:hipstercat schreef op 20 juli 2014 @ 13:43:

Arme Luna

Jij zit zeker in het Zuiden des Lands??Ik dacht juist het oosten. Daar zou het nog zo heel erg warm worden.
Ja, dochter heeft gelukkig een schooltas gevonden . En de airco in de winkel stond op stand "tig", dus daar ben ik mooi onder gaan staan. Maar ja, dan komt de klap als je eenmaal buiten komt wel weer harder aan.

Ben gisterenavond rond 20 uur ook nog even in het kinderbadje gesprongen buiten. Ik hield het echt niet meer uit. Dat gaf wel even lekker verkoeling.

Vandaag gaat het gelukkig wel wat beter. Het is hier nu niet meer zo loeiheet in ieder geval.
Daantje: dat zegt mijn vriend ook maar dat kan ik gewoon niet, een warme douche met dit weer. Dan ga ik echt kapot onder de douche. En zweten doe ik toch wel, dan liever mijn douche-momentje in ieder geval nog zo aangenaam mogelijk maken, dat is echt het enige wat me nog rest nu.
http://klimaatinfo.nl/ijsland/

De heerlijkheid!
quote:blue_lagoon schreef op 20 juli 2014 @ 15:46:

Daantje: dat zegt mijn vriend ook maar dat kan ik gewoon niet, een warme douche met dit weer. Dan ga ik echt kapot onder de douche. En zweten doe ik toch wel, dan liever mijn douche-momentje in ieder geval nog zo aangenaam mogelijk maken, dat is echt het enige wat me nog rest nu.En eerst een koude douche nemen en dan het water langzaamaan wat warmer laten worden? Niet te heet natuurlijk.
Och dames, ik moet zo vaak aan jullie denken these days! De kinderen spoten gisteren water op de tegels en er kwam gewoon stoom vanaf! Wat moeten jullie het zwaar hebben

Hier een zomerliefhebber die aan jullie denkt! ????????

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven