Zomerliefhebbers schrijven verder

25-07-2016 09:47 3304 berichten
Omdat het oude topic vol is, hier een nieuwe. Schrijf gezellig mee over de fijne kanten van de zomer en de nare kanten van de winter. De zomerse temperatuur en de zon maken mij vrolijk. De kou en regen, als het te lang aanhoudt, daar wordt ik echt somber van.



Kom hier fijn kletsen en zeuren over de fijne zomers en de vervelende winters.
Alle reacties Link kopieren
Zalige meimaand en dit weekend wordt het hier tropisch B-)

Maar ik ben hier ook heel tevreden mee. Zit na een drukke kutdag op het werk met een rosé in de nieuwe tuin.

Aahh!
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben gisteren heerlijk gebarbecued en daarbij had ik behoorlijk wat wijn. Ik doe dus even rustig aan en pak thee, maar de fles lonkt wel, merk ik :$
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
23-05-2018 17:40
Zalige meimaand en dit weekend wordt het hier tropisch B-)

Maar ik ben hier ook heel tevreden mee. Zit na een drukke kutdag op het werk met een rosé in de nieuwe tuin.

Aahh!
Heerlijk! Geniet ervan! Hier schijnt nu de zon nadat het vandaag erg bewolkt was en het vanmorgen flink regende.
Alle reacties Link kopieren
Wij begonnen met regen en bewolking maar nu is het zonnig en lekker.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Proost Yasmijn .🍾🍷
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
chrisjoh schreef:
23-05-2018 20:25
Proost Yasmijn .🍾🍷
🥂
Al een account? Log dan hier in.
Gatinmijnsok schreef:
23-05-2018 18:36
Heerlijk! Geniet ervan! Hier schijnt nu de zon nadat het vandaag erg bewolkt was en het vanmorgen flink regende.

Ja hier hetzelfde. Vanmiddag even een paar uur naar de Efteling geweest. Had nog even de twijfel om niet te gaan want het regende bij ons ook nog best lang. Totdat we in de Efteling waren en het steeds meer begon op te klaren. Heerlijke middag gehad!

Groot gelijk Yasmijn, lekker genieten :)
Alle reacties Link kopieren
Ik zie op weeronline regen in het midden van het land. Hier hebben we blauwe lucht en zon en ik ben er zo blij mee! :cheer:

Zit wel op het werk, maar zie dit zoveel liever dan regen!
En van het weekend wordt het helemaal heerlijk.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
https://www.telegraaf.nl/nieuws/2074525 ... -hittegolf

:cheer:

Hier vandaag alleen tussen 8 en 9 even zon gehad, verder zwaarbewolkt en wat druppels. Maar ik moet vandaag toch werken, dus ik zit er niet heel erg mee. Als het vanaf morgenmiddag maar zomers wordt!!!
Alle reacties Link kopieren
Het wordt heel lekker weer vanaf zondag. Ik hoop echt zo lang mogelijk buiten te zijn.
Dit is mijn motto
Alle reacties Link kopieren
Ik baal. Dit is de zoveelste zwaarbewolkte dag. En de verwachtingen voor het weekend zijn al flink naar beneden bijgesteld. Bah.
Alle reacties Link kopieren
Kom gezellig naar mij Thee!
Ik heb een heerlijke bank in de tuin (stond vroeger in huis, staat wel in de schaduw) heel veel soorten thee en een hond, die graag tegen je aan komt liggen :)

(houd je van tuinieren? :sarcastic: )
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
thee schreef:
24-05-2018 12:02
Ik baal. Dit is de zoveelste zwaarbewolkte dag. En de verwachtingen voor het weekend zijn al flink naar beneden bijgesteld. Bah.
Echt balen, ja. Hier alweer 3 dagen op rij vrijwel geen zon gezien. En ik zie bij de voorspellingen alleen maar onweerstekens. Hopelijk valt het allemaal mee en kunnen we in ieder geval het hele weekend van de zon en hoge temperaturen genieten. Het valt mij nu ook tegen.
Alle reacties Link kopieren
De voorspellingen voor hier zijn het weekend briljant :sun:
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Welke voorspellingen volgen jullie dan? Op mijn app is het gewoon zomer hoor.
Daar hoort ook bewolkte dagen bij, ik vind afgelopen weken echt fantastisch weer.

Ben alleen zo bang voor de zomer. Doemdenker in mij.
Dit is mijn motto
Alle reacties Link kopieren
zozoe, globaal volg ik de verwachtingen op rtl4 en npo1/teletekst maar dat is natuurlijk niet regionaal, daarvoor kijk ik op mn mobiel maar geen idee wat voor een app dat is en op de laptop staat buienradar. En de afgelopen dagen was de temperatuur wel oké maar geen zon te zien. Meestal breekt rond 20.00/20.30 de zon door, dan is ie al aan de overkant achter de flat aan het zakken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag en morgen zonnig en bewolkt met 22 graden, maar zaterdag t/m dinsdag zonnig en 26 graden, alleen dinsdag in de avond regen en onweerkans.
Daarna blijft het tussen 22-24 graden.

Ik woon achter de duinen, koeler dan het immense binnenland.
Dit is mijn motto
Alle reacties Link kopieren
Ik zie morgen half bewolkt en 26 graden, ongeveer zelfde als vandaag (het waait nog vrij fris, trouwens). Het weekend onbewolkt en 26-27 graden. Verheug ik me zo op!
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Hm. Ik hoop maar dat de verwachtingen voor za en zo ook echt uitkomen, want voor gisteren en vandaag was aanvankelijk ook veel beter weer voorspeld dan wat we nu hebben. Ik bedoel, maandagavond had ik nog plannen om gisteren naar het strand te gaan, toen zou het nog zonnig worden met 25 graden. Maar waar ik woon is het nu al 2 dagen bewolkt met af en toe regen.
Jammer, maar goed. Ben wel blij dat de temperatuur in elk geval goed is.
En die angst dat de echte zomer gaat tegenvallen, ja, dat heb ik ook wel. Ik zie de nieuwsberichten alweer voor me "juli even koud als afgelopen kerst" ;-D
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Zelfs in Friesland is het warm en wordt het in het weekend nóg warmer, dat wordt het zwembadje op :cheer: Het enige nadeel is dat ik altijd ontzettend lui van dit weer wordt. Het enige wat ik wil is buiten in de zon/schaduw zitten en niks anders. Eten komt er ook amper van..
Life isn't about getting and having, it's about giving and being.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag hier n stuk frisser dan gisteren.ook niet zo zonnig,
Er staat n beste wind. Heb zo even de ramen dicht gedaan.jammer.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Het is hier onder de rook van Rotterdam heerlijk! Weeronline zegt morgen 29 graden, en het is al weken prachtig. Af en toe een dipje i.p.v af en toe een lekker dagje.
Alle reacties Link kopieren
Geloof dat wij in de goeie hoek zitten.vanmiddag 2 x n bui.maar de temperatuur
geweldig nog steeds.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Vandaag vanaf zo 16.00 uur zon maar wel met veel wind. iig teveel om buiten te kunnen zitten.
Alle reacties Link kopieren
chrisjoh schreef:
25-05-2018 19:22
Geloof dat wij in de goeie hoek zitten.vanmiddag 2 x n bui.maar de temperatuur
geweldig nog steeds.
Yess!!!
Ik had net alle bloeiers water gegeven en toen begon het te regenen. :proud:
Al een account? Log dan hier in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven