Zomermoppers en wintervreugd!

zondag 16 augustus 2015 om 14:18
Het wil nog steeds maar niet winteren, maar gelukkig is er altijd nog het mopper-, klets- en juichtopic voor alle zomerhaters en winterliefhebbers van dit onvolprezen forum. Als een groot veld vol maagdelijke, vers knisperende sneeuw strekken zich wederom vele lege pagina's voor ons uit om te vullen met klachten over plaknachten en blijdschap als de mutsen en de sjaals weer uit het vet kunnen. Wie komt de eerste voetstappen zetten?
We komen trouwens hier vandaan.
We komen trouwens hier vandaan.
donderdag 15 september 2016 om 20:09
Morgen ga ik op Facebook zeggen: vaarwel zomer! Met een aantal positieve smileys. En misschien ga ik ook wel blèren over het mooie weer tegen iedereen die ik tegenkom, en met een smile door de regen lopen (als het morgen gaat regenen, tenminste). Ik kijk echt uit naar de herfst, en ik zal al tevreden zijn als het weer 20 graden wordt (OVERDAG, dus NIET 'S OCHTENDS!) Wel wat overdreven hoor, een jas aan als het 's ochtendsvroeg rond 8 uur al 20 graden is. Maar goed. Ik ga mijzelf vrijdag trakteren op een lekkere zak chocoladekruidnoten, om te vieren dat deze horrorzomer OVER is!
Life isn't about getting and having, it's about giving and being.
donderdag 15 september 2016 om 20:23
Haha chrisjah, het was afgelopen dagen toch wel een beetje te warm hè. X-D[/quote]
Nee hoor .mij hoor je nog steeds niet mopperen . De herfst is nog oke.
Maar hoe kom ik die lange maanden januari .februari(kort) door .en dan in Maart denken het gaat mooi weer worden .nee hoor. Dat gaat maar duren en duren .voor mijn gevoel gaat het ook de komende jaren zo door .geen voorjaar .Wel n warme Augustus en September.
Nee hoor .mij hoor je nog steeds niet mopperen . De herfst is nog oke.
Maar hoe kom ik die lange maanden januari .februari(kort) door .en dan in Maart denken het gaat mooi weer worden .nee hoor. Dat gaat maar duren en duren .voor mijn gevoel gaat het ook de komende jaren zo door .geen voorjaar .Wel n warme Augustus en September.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .

vrijdag 16 september 2016 om 07:41
Veel sterkte gewenst chrisjah, maar ik ben nu hartstikke blij. Het regent en het is bewolkt, dat is ook in weken niet gebeurd! Ik heb het gevierd door op Facebook te zetten: VAARWEL ZOMER!!!!!!
met de hashtags #eindelijk, #vaarwelzomer en #eindelijkherfst. Maar wat bedoel je met oké? Vond je september niet warm genoeg ofzo? Ik vind het echt een horrormaand tot nu toe en ik hoop dat de temperatuur in iedergeval niet meer boven de 25 graden uitkomt.
Hoe dan ook, om te vieren dat de zomer qua weer over is, ga ik mijzelf vanmiddag trakteren op een lekkere zak chocoladekruidnoten.

Hoe dan ook, om te vieren dat de zomer qua weer over is, ga ik mijzelf vanmiddag trakteren op een lekkere zak chocoladekruidnoten.
vrijdag 16 september 2016 om 08:16
Ook hier positief verrast!!! De voorspelde regen is vooralsnog uitgebleven vanochtend (vannacht wel geregend) maar er brandt GEEN zon op m'n giechel, ik zie weer eens wolkjes in de lucht en ik voel een heerlijk koel briesje. Eindelijk weer eens zin in de dag, hopen dat het zo blijft!
@Sebastiaan1234: Haha, heerlijk Facebook bericht! Ik stel de kruidnoten nog even uit, maar geniet er van vanmiddag!
@Sebastiaan1234: Haha, heerlijk Facebook bericht! Ik stel de kruidnoten nog even uit, maar geniet er van vanmiddag!
vrijdag 16 september 2016 om 14:34
vrijdag 16 september 2016 om 16:00
Ow zo, ja daar hou ik ook wel van. Maar goed, mijn hoop op een ideale herfst zal het weer helaas niet veranderen.
De pepernoten worden gewijzigd naar chocoladekruidnoten, en de datum wordt verschoven naar zaterdag of zondag. Hoe dan ook, een ideale inluiding van het herfstweer!
De pepernoten worden gewijzigd naar chocoladekruidnoten, en de datum wordt verschoven naar zaterdag of zondag. Hoe dan ook, een ideale inluiding van het herfstweer!
vrijdag 16 september 2016 om 17:08
Ik geniet altijd enorm van de zomer en dus ook van de afgelopen weken, maar nu de tropische hitte vannacht voor dit jaar definitief het land uit verdwenen lijkt te zijn, mag het van mij wel herfst worden.
Dat weer met 19-22 graden met constant die felle zon aan de hemel vind ik maar niks, het schijnt maar je huis in op je beeldscherm en je kunt er verder weinig mee
Morgen nog anderhalf weekje naar Kreta en sowieso al een late zomer de afgelopen weken in NL, denk dat het heel raar wordt om te beseffen hoe hard het vanaf nu allemaal gaat. Als ik terug kom van vakantie nog maar vier weekjes en we zitten alweer in november en voor je het weet staan de Sinte maarten kindjes alweer voor de deur, terwijl het dan nog maar zeer kort geleden is dat we hier in NL nog op het strand lagen bij wijze van spreken..
Dat weer met 19-22 graden met constant die felle zon aan de hemel vind ik maar niks, het schijnt maar je huis in op je beeldscherm en je kunt er verder weinig mee

Morgen nog anderhalf weekje naar Kreta en sowieso al een late zomer de afgelopen weken in NL, denk dat het heel raar wordt om te beseffen hoe hard het vanaf nu allemaal gaat. Als ik terug kom van vakantie nog maar vier weekjes en we zitten alweer in november en voor je het weet staan de Sinte maarten kindjes alweer voor de deur, terwijl het dan nog maar zeer kort geleden is dat we hier in NL nog op het strand lagen bij wijze van spreken..

vrijdag 16 september 2016 om 17:39
quote:hans66 schreef op 16 september 2016 @ 07:19:
Vanmiddag ga ik naar huis. Ik moet de hitte daar nog verdrijven. Ik schat dat het daar ongeveer 25 graden is. Met wat geduld krijg ik dat er wel uit.Je kunt ook gewoon niks doen om de hitte eruit te krijgen. Eruit gaan doet ie toch wel, waarschijnlijk net zo snel als wanneer jij allerlei moeite gaat zitten doen waar je het weer alleen maar warm van krijgt.
Vanmiddag ga ik naar huis. Ik moet de hitte daar nog verdrijven. Ik schat dat het daar ongeveer 25 graden is. Met wat geduld krijg ik dat er wel uit.Je kunt ook gewoon niks doen om de hitte eruit te krijgen. Eruit gaan doet ie toch wel, waarschijnlijk net zo snel als wanneer jij allerlei moeite gaat zitten doen waar je het weer alleen maar warm van krijgt.

vrijdag 16 september 2016 om 19:08
quote:Lady_Voldemort schreef op 16 september 2016 @ 17:42:
Hier scheen de zon trouwens gewoon vanmiddag. En ik heb er niks op tegen hoor, op de zon. Heerlijk juist. En die tien graden eraf maakte het buitenleven gewoon een feestje Ik ben het met je eens! Zon vind ik heerlijk, maar niet als het 30 graden is
Hier scheen de zon trouwens gewoon vanmiddag. En ik heb er niks op tegen hoor, op de zon. Heerlijk juist. En die tien graden eraf maakte het buitenleven gewoon een feestje Ik ben het met je eens! Zon vind ik heerlijk, maar niet als het 30 graden is

zaterdag 17 september 2016 om 11:10