Zomervreugd voor de zonliefhebbers! 2024/2025

13-09-2024 16:18 1502 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Kan je de wereld aan in de zomer en is het leven kommer en kwel in de winter?

Klets hier dan mee en voel je welkom! We slepen elkaar door de donkere maanden, de grauwe luchten en de kou heen. :heart:

Tel samen af naar de lente!

Afbeelding

Afbeelding
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Hoi allemaal, ik kon weer eens niet inloggen, al heel lang niet, en deed vandaag toch maar weer eens een poging. Toch gelukt! Volgens mij ben ik sowieso de hele zomer weggeweest, hopelijk hebben jullie er flink van kunnen genieten.

Ik ben dinsdag teruggekomen van 2 weken in een prachtig zonnig land en na een paar dagen met thuis nog mooi weer in het ritme komen en ook binnen van alles doen, merk ik dat ik vandaag best wel down ben. Het voelt alsof het nu echt weer afgelopen is. Volgende week weer werken, het wordt al echt een beetje herfst (al een stuk vroeger donker, bladeren die al van de bomen vallen, slechter weer) en ik heb er zo ontzettend geen zin in! Ik zou eigenlijk eind september nog een weekend naar Lissabon gaan, maar dat gaat niet door. Dus ook niks leuks meer in het vooruitzicht.

Maar goed, de afgelopen winter is me redelijk meegevallen en de lente was ook prima, dus ik hoop maar dat dat komend jaar ook het geval gaat zijn. En ondertussen ga ik het in huis maar zo gezellig mogelijk maken.
Maan- ,dins- & woensdag wordt het nog 25 of meer graden :sun: dus probeer dat nog mee te pakken en absorbeer die zonnestralen.

Vanaf donderdag wordt er wel dagelijks een regenbui afgegeven.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven