Zomervreugd voor de zonliefhebbers! 2024/2025
vrijdag 13 september 2024 om 16:18
zondag 3 augustus 2025 om 05:28
Nou dat inderdaad.
Gisteren even de stad in gegaan om wat te gaan eten.
Mijn man, geen klager, mopperde " 2 augustus en het voelt als 1 oktober" en ja zo is het wel.
Herfstig, nat en koud.
Te fris voor mijn zomerdekbed, vanavond gaat de dikkere er weer op, ik heb weer een dikke huisbroek aan met longsleeve en een vest.
In mijn Ugg pantoffels kun je me sws uittekenen dus die zijn sws aan.
Ik hoop echt dat het nog beter wordt want anders was het wel weer treurig.
Fijn voorjaar zeker, maar eind de afgelopen weken en nu is wel weer een afknapper.
Bij de Action lag er al een schap vol met herfstmeuk echt hou op hoor.
En ja Intratuin laat al kerstzooi zien, ik zit daar voor november echt niet op te wachten.
People sometimes ask, why do you always choose the hardest road. Who says there was an easier way?
maandag 4 augustus 2025 om 09:25
dinsdag 5 augustus 2025 om 16:48
Ik kan niet wachten op de zon! Hier al 2,5 week herfstvakantie
. Tot overmaat van ramp werd mijn partner vorige week snipverkouden en ik heb vanaf dit weekend het stokje van hem overgenomen. Door omstandigheden kunnen wij nooit een last minute naar de zon pakken, dus het is echt huilen met de pet op!
dinsdag 5 augustus 2025 om 21:47
Nou. regen en niet eens de 20 graden gehaald. Gelukkig vaak genoeg droog om niet verregend te zijn dus het kon véél erger en was uiteindelijk blij met het weer omdat er veel erger voorspeld was, maar in een winterjas met plu rondlopen op een zomerfestival is niet je van het.
Dus daar komt ie hoor:
MIEMIEMIEMIEMIEPMIEP! Klaar met die herfst, geef onze zomer terug!

dinsdag 5 augustus 2025 om 21:48
Hier regen en wind. Dacht in mijn trui zonder jas naar buiten te kunnen maar het was toch fris. Eindelijk eind van de week weer 23-24 graden, dat zal tijd worden! Dat is tenminste een beetje zomertemperatuur. Ik zie zelfs 27 graden, kom naar door hoor!
dinsdag 5 augustus 2025 om 22:15
Welkom hier!Mijniebelle schreef: ↑05-08-2025 21:55Normaal zit ik aan 'de overkant', maar ben dit jaar (bijna) helemaal omgeslagen. Vind het helemaal niet fijn dat het nu zo merkbaar eerder donker wordt, krijg gewoon beetje depri gevoel ervan.
dinsdag 5 augustus 2025 om 23:33
Gezellig! Niks mis met een beetje schizofreen zijn hoor! Ik zit hier maar ik hou wel heel erg van herfst en kerst vibes. Mijn grootste probleem is het donker sinds ik veel thuis werk en een auto heb, dus niet meer door ijskoud, weer en wind hoef te fietsen.Mijniebelle schreef: ↑05-08-2025 21:55Normaal zit ik aan 'de overkant', maar ben dit jaar (bijna) helemaal omgeslagen. Vind het helemaal niet fijn dat het nu zo merkbaar eerder donker wordt, krijg gewoon beetje depri gevoel ervan.
woensdag 6 augustus 2025 om 15:15
welcome to the dark sideMijniebelle schreef: ↑05-08-2025 21:55Normaal zit ik aan 'de overkant', maar ben dit jaar (bijna) helemaal omgeslagen. Vind het helemaal niet fijn dat het nu zo merkbaar eerder donker wordt, krijg gewoon beetje depri gevoel ervan.

Ik heb niet zoveel moeite met dat het vroeg donker is enzo hoor. Alleen met kou en alles wat daarbij komt kijken.
Ik was een keer in een heel warm land maar daar was het wel heel vroeg donker, ik vond dat eigenlijk best wel gezellig!
Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 6 augustus 2025 om 15:24
Ik zit in de zon!
Het waait best wel dus als de zon ook maar even weg is dan heb ik het koud en ga ik naar binnen. Maar, ik pak vanaf nu ieder moment dat hij er is mee.
Morgen is mijn vrije dag. De kinders zijn nog vrij dus straks is even polsen of ze mee willen gaan lunchen. Op een terrasje. In de zon natuurlijk!
Het waait best wel dus als de zon ook maar even weg is dan heb ik het koud en ga ik naar binnen. Maar, ik pak vanaf nu ieder moment dat hij er is mee.
Morgen is mijn vrije dag. De kinders zijn nog vrij dus straks is even polsen of ze mee willen gaan lunchen. Op een terrasje. In de zon natuurlijk!
donderdag 7 augustus 2025 om 14:41
Ik geloof het nog steeds hoor, dat de zomer terugkomt, maar het duurt wel eeeerrrg lang. Het schuift ook maar op de hele tijd. Eerst zou het vanaf woensdag zonnig worden, toen vanaf vandaag. Maar alleen vanochtend een beetje zon gehad en inmiddels weer compleet bewolkt 
Nu gaat het zelf ook nog regenen, en flink ook. Wat een tegenvaller..

Nu gaat het zelf ook nog regenen, en flink ook. Wat een tegenvaller..
Nothing happens for a reason
donderdag 7 augustus 2025 om 16:14
donderdag 7 augustus 2025 om 16:18
donderdag 7 augustus 2025 om 16:46
Ik vind het ook jammer dat het weer steeds doorschuift. Eerst zou het in de loop van de week al mooi worden, nu vanaf zondag. Ik hoop niet dat het weer doorschuift!
Ik vind het afgelopen dagen gewoon wat koud. Trek nu met thuiswerkdagen vaak een trui aan. Ik hoop echt nog even op een paar mooie zomerweken!
Anders trek ik mentaal de winter straks niet!
Ik vind het afgelopen dagen gewoon wat koud. Trek nu met thuiswerkdagen vaak een trui aan. Ik hoop echt nog even op een paar mooie zomerweken!
Anders trek ik mentaal de winter straks niet!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in