Zomervreugd voor de zonliefhebbers! 2024/2025

13-09-2024 16:18 1502 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Kan je de wereld aan in de zomer en is het leven kommer en kwel in de winter?

Klets hier dan mee en voel je welkom! We slepen elkaar door de donkere maanden, de grauwe luchten en de kou heen. :heart:

Tel samen af naar de lente!

Afbeelding

Afbeelding
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
juliet64 schreef:
02-08-2025 23:06
o_o wat een gruwel. Voor mijn gevoel moet de zomer nog steeds beginnen.
Nou dat inderdaad.

Gisteren even de stad in gegaan om wat te gaan eten.
Mijn man, geen klager, mopperde " 2 augustus en het voelt als 1 oktober" en ja zo is het wel.
Herfstig, nat en koud.
Te fris voor mijn zomerdekbed, vanavond gaat de dikkere er weer op, ik heb weer een dikke huisbroek aan met longsleeve en een vest.
In mijn Ugg pantoffels kun je me sws uittekenen dus die zijn sws aan.

Ik hoop echt dat het nog beter wordt want anders was het wel weer treurig.

Fijn voorjaar zeker, maar eind de afgelopen weken en nu is wel weer een afknapper.

Bij de Action lag er al een schap vol met herfstmeuk echt hou op hoor.

En ja Intratuin laat al kerstzooi zien, ik zit daar voor november echt niet op te wachten.
People sometimes ask, why do you always choose the hardest road. Who says there was an easier way?
Tis hier wat plakkerig.
Heb voor ik aan het werk ging al een rondje gelopen en vond het niet heel fijn.
Nu zit ik een hoekje van de tuin te werken. Toch lekker buiten. Ik mis de zon ontzettend! Wordt vanaf morgen beter. Als het goed is.
En in Scandinavië hebben ze een topzomer.

Het zij ze gegund.
Geen bijzonderheden
Paar dagen geduld nog. De ☀️komt eraan.
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
04-08-2025 18:10
Paar dagen geduld nog. De ☀️komt eraan.
Hier schijnt de zon :sun:!
Komende dagen zien er goed uit.
Hier is het vandaag al lekker! Ik ga vanmiddag lekker een stukje (playback :P ) fietsen met mijn elektrische fiets. :proud:
Stressed is just desserts spelled backwards
hier geen zon en het waait
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Ik kan niet wachten op de zon! Hier al 2,5 week herfstvakantie 😢. Tot overmaat van ramp werd mijn partner vorige week snipverkouden en ik heb vanaf dit weekend het stokje van hem overgenomen. Door omstandigheden kunnen wij nooit een last minute naar de zon pakken, dus het is echt huilen met de pet op!
Ugli schreef:
25-07-2025 23:45
Ik ben heel blij met deze zomer t.o.v de 2 (3?) afgelopen zomers. Als mijn komende festival nou droog gaat zijn met 20-25 graden beloof ik dat ik de rest van de zomer niet zal miepen!

Afbeelding
Nou. regen en niet eens de 20 graden gehaald. Gelukkig vaak genoeg droog om niet verregend te zijn dus het kon véél erger en was uiteindelijk blij met het weer omdat er veel erger voorspeld was, maar in een winterjas met plu rondlopen op een zomerfestival is niet je van het.

Dus daar komt ie hoor:

MIEMIEMIEMIEMIEPMIEP! Klaar met die herfst, geef onze zomer terug! :furious:
VGM1980 schreef:
05-08-2025 11:56
hier geen zon en het waait
Hier regen en wind. Dacht in mijn trui zonder jas naar buiten te kunnen maar het was toch fris. Eindelijk eind van de week weer 23-24 graden, dat zal tijd worden! Dat is tenminste een beetje zomertemperatuur. Ik zie zelfs 27 graden, kom naar door hoor!
Normaal zit ik aan 'de overkant', maar ben dit jaar (bijna) helemaal omgeslagen. Vind het helemaal niet fijn dat het nu zo merkbaar eerder donker wordt, krijg gewoon beetje depri gevoel ervan.
Het viel hier vandaag ook tegen. Zo'n harde koude wind en natuurlijk weer regen in de vooravond. :nooo:
Mijniebelle schreef:
05-08-2025 21:55
Normaal zit ik aan 'de overkant', maar ben dit jaar (bijna) helemaal omgeslagen. Vind het helemaal niet fijn dat het nu zo merkbaar eerder donker wordt, krijg gewoon beetje depri gevoel ervan.
Welkom hier!
Mijniebelle schreef:
Gezellig! Niks mis met een beetje schizofreen zijn hoor! Ik zit hier maar ik hou wel heel erg van herfst en kerst vibes. Mijn grootste probleem is het donker sinds ik veel thuis werk en een auto heb, dus niet meer door ijskoud, weer en wind hoef te fietsen.
Hij komt, hij komt, hij komt hij komt terug: de zomer :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun:
Pieremachochel
Mijniebelle schreef:
welcome to the dark side :D

Ik heb niet zoveel moeite met dat het vroeg donker is enzo hoor. Alleen met kou en alles wat daarbij komt kijken.
Ik was een keer in een heel warm land maar daar was het wel heel vroeg donker, ik vond dat eigenlijk best wel gezellig!
Ik zit in de zon!
Het waait best wel dus als de zon ook maar even weg is dan heb ik het koud en ga ik naar binnen. Maar, ik pak vanaf nu ieder moment dat hij er is mee.

Morgen is mijn vrije dag. De kinders zijn nog vrij dus straks is even polsen of ze mee willen gaan lunchen. Op een terrasje. In de zon natuurlijk!
Vanaf morgen komt er weer een Spaanse pluim jullie kant op. Dus als de wind in Nederland gunstig blijft houdt die, volgens de weerberichten hier, minimaal 2 weken aan.
De zomer komt weer terug.

Beter was hij niet weggeweest.
Maar dit is een goede tweede. Heerlijk.
De tuinkussens gaan eruit en blijven de hele week buiten. Dag en nacht ☀️
Geen bijzonderheden
Ik geloof het nog steeds hoor, dat de zomer terugkomt, maar het duurt wel eeeerrrg lang. Het schuift ook maar op de hele tijd. Eerst zou het vanaf woensdag zonnig worden, toen vanaf vandaag. Maar alleen vanochtend een beetje zon gehad en inmiddels weer compleet bewolkt :|
Nu gaat het zelf ook nog regenen, en flink ook. Wat een tegenvaller..
Nothing happens for a reason
De zomer komt terug, waneer dan?

Vanochtend ging het nog wel, aangenane temperatuur en een beetje zon.

Nu een frisse harde westenwind, bewolkt en regen. Dat is geen zomer. Waar blijft ie?
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Hier valt het ook tegen.
Geen zon en het is benauwd.
Hier ook nog steeds gewoon grijs en 21 graden. Niet koud, maar echt hoog zomer is het ook niet. Ik wil eigenlijk mijn winterdekbed terug op bed leggen maar geheid als ik dat ga doen dat het dan ineens weer zomer wordt. Dus misschien moet ik het dan juist doen. :P
Ik vind het ook jammer dat het weer steeds doorschuift. Eerst zou het in de loop van de week al mooi worden, nu vanaf zondag. Ik hoop niet dat het weer doorschuift!

Ik vind het afgelopen dagen gewoon wat koud. Trek nu met thuiswerkdagen vaak een trui aan. Ik hoop echt nog even op een paar mooie zomerweken!

Anders trek ik mentaal de winter straks niet! ;)

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven