Zomervreugd voor de zonliefhebbers! 2024/2025
vrijdag 13 september 2024 om 16:18
donderdag 7 augustus 2025 om 16:56
Ga maar snel je winterdekbed op bed leggen!!!! Hup hup

donderdag 7 augustus 2025 om 17:04
Nou, echt hoor, en voor mij zonder lachebekje erbij! In Frankrijk ook twee weken prutweer gehad, hier nog meer prutweer, en het is nu al veel te lang prutweer. Ik wil opladen voordat het weer voorbij is!care_ schreef: ↑07-08-2025 16:46Ik vind het ook jammer dat het weer steeds doorschuift. Eerst zou het in de loop van de week al mooi worden, nu vanaf zondag. Ik hoop niet dat het weer doorschuift!
Ik vind het afgelopen dagen gewoon wat koud. Trek nu met thuiswerkdagen vaak een trui aan. Ik hoop echt nog even op een paar mooie zomerweken!
Anders trek ik mentaal de winter straks niet!![]()
zondag 10 augustus 2025 om 14:28
maandag 11 augustus 2025 om 17:56
maandag 11 augustus 2025 om 19:19
BeterschapElizabethie schreef: ↑11-08-2025 18:11Eindelijk heerlijk weer en man en ik zijn geveld door de griep. Wat een ellende.
Pieremachochel
dinsdag 12 augustus 2025 om 10:08
Beterschap!Elizabethie schreef: ↑11-08-2025 18:11Eindelijk heerlijk weer en man en ik zijn geveld door de griep. Wat een ellende.
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
dinsdag 12 augustus 2025 om 10:10
Hier is de dag helaas begonnen met bewolking ipv de zon. Dus grauw en grijs (midden van het land)
Dat is even jammer na de zonovergoten dag van gisteren. Eindelijk weer eens buiten kunnen eten.
Ik hoop dat de zon nog tevoorschijn komt en het warmer word, het is nu gek genoeg best wel fris.
Dat is even jammer na de zonovergoten dag van gisteren. Eindelijk weer eens buiten kunnen eten.
Ik hoop dat de zon nog tevoorschijn komt en het warmer word, het is nu gek genoeg best wel fris.
dinsdag 12 augustus 2025 om 10:17
De zon komt hier (NO) na 14.00 uur pas.Mutsje78 schreef: ↑12-08-2025 10:10Hier is de dag helaas begonnen met bewolking ipv de zon. Dus grauw en grijs (midden van het land)
Pieremachochel
dinsdag 12 augustus 2025 om 11:51
Hier inmiddels een heel voorzichtig straaltje zon en nog niet echt warm. Gisteren was het echt een stuk beter.
Een beetje jammer weer op mijn vrije dag vandaag. Had buiten willen lunchen. Kan ook wel, maar met een vest aan op deze "hitteplan" dag. Hitte
Die zwoele zomeravond zal er vast ook niet inzitten.
Een beetje jammer weer op mijn vrije dag vandaag. Had buiten willen lunchen. Kan ook wel, maar met een vest aan op deze "hitteplan" dag. Hitte

Die zwoele zomeravond zal er vast ook niet inzitten.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in