Zomervreugd voor de zonliefhebbers! 2024/2025

13-09-2024 16:18 1497 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Kan je de wereld aan in de zomer en is het leven kommer en kwel in de winter?

Klets hier dan mee en voel je welkom! We slepen elkaar door de donkere maanden, de grauwe luchten en de kou heen. :heart:

Tel samen af naar de lente!

Afbeelding

Afbeelding
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Ugli schreef:
07-08-2025 16:18
Hier ook nog steeds gewoon grijs en 21 graden. Niet koud, maar echt hoog zomer is het ook niet. Ik wil eigenlijk mijn winterdekbed terug op bed leggen maar geheid als ik dat ga doen dat het dan ineens weer zomer wordt. Dus misschien moet ik het dan juist doen. :P
Ga maar snel je winterdekbed op bed leggen!!!! Hup hup :-D
care_ schreef:
07-08-2025 16:46
Ik vind het ook jammer dat het weer steeds doorschuift. Eerst zou het in de loop van de week al mooi worden, nu vanaf zondag. Ik hoop niet dat het weer doorschuift!

Ik vind het afgelopen dagen gewoon wat koud. Trek nu met thuiswerkdagen vaak een trui aan. Ik hoop echt nog even op een paar mooie zomerweken!

Anders trek ik mentaal de winter straks niet! ;)
Nou, echt hoor, en voor mij zonder lachebekje erbij! In Frankrijk ook twee weken prutweer gehad, hier nog meer prutweer, en het is nu al veel te lang prutweer. Ik wil opladen voordat het weer voorbij is!
Ik zit vanaf maandag in Zuid-Limburg en het is hier prima weer, lekker zon gehad afgelopen dagen :sun: en nul regen, heerlijk!
Hier was het vandaag ook lekker!
Hier ook, en we gaan nog meer goede dagen tegemoet :heart:
Morgen hier “maar” 22 graden, ik dacht dat het warm zou worden. De warme dagen blijven steeds opschuiven. Nu is het maandag 27 graden, precies weer buiten het weekend. :facepalm:
Hier de hele week tropisch, met woensdag zelfs 34 graden!

Bring it on!
Geen bijzonderheden
Volgens onze lokale weerman hebben we hier ook de hele week mooi weer behalve op donderdag wordt er regen en onweer voorspeld.
Ik geniet eerst maar eens van vandaag :sun:
yasmijn schreef:
10-08-2025 11:54
Hier de hele week tropisch, met woensdag zelfs 34 graden!

Bring it on!
Dat is mijn verjaardagscadeau voor jullie allemaal! Ik heb vrij genomen en ga de hele dag in het zwembad van mijn vriendin liggen :sun:
Hier is het vandaag al heerlijk. Komende week wordt het droog zonnig en warm. Daarna op vakantie naar nog meer droog zonnig en warm. Mag ook wel s na al die sombere dagen.
Terug van weggeweest
☀️☀️☀️
Geen bijzonderheden
Komt weer goed uit met die ☀️

Deze week 4 dgn naar een festival 🤩
Pieremachochel
Oh mazzelaar! Ik zat in de regen op mijn festival laatst. :facepalm: Lekker kunnen wandelen tijdens de lunch pauze! Misschien is het nog lekker als ik vanavond nog even naar buiten kan!

De komende 2 dagen gaat het over de 30 naar 31, dat hebben we nog niet veel gezien deze zomer! :hyper:
:jump:
Geen bijzonderheden
Eindelijk heerlijk weer en man en ik zijn geveld door de griep. Wat een ellende.
Elizabethie schreef:
11-08-2025 18:11
Eindelijk heerlijk weer en man en ik zijn geveld door de griep. Wat een ellende.
Beterschap ❤️‍🩹
Pieremachochel
Elizabethie schreef:
11-08-2025 18:11
Beterschap!
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
🥶
Pieremachochel
Hier is de dag helaas begonnen met bewolking ipv de zon. Dus grauw en grijs (midden van het land)

Dat is even jammer na de zonovergoten dag van gisteren. Eindelijk weer eens buiten kunnen eten.

Ik hoop dat de zon nog tevoorschijn komt en het warmer word, het is nu gek genoeg best wel fris.
Mutsje78 schreef:
12-08-2025 10:10
Hier is de dag helaas begonnen met bewolking ipv de zon. Dus grauw en grijs (midden van het land)

Dat is even jammer na de zonovergoten dag van gisteren. Eindelijk weer eens buiten kunnen eten.

Ik hoop dat de zon nog tevoorschijn komt en het warmer word, het is nu gek genoeg best wel fris.
De zon komt hier (NO) na 14.00 uur pas.
Pieremachochel
Hier zonnig! :sun:
Geen bijzonderheden
hier geen zon te zien
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Hier inmiddels een heel voorzichtig straaltje zon en nog niet echt warm. Gisteren was het echt een stuk beter.

Een beetje jammer weer op mijn vrije dag vandaag. Had buiten willen lunchen. Kan ook wel, maar met een vest aan op deze "hitteplan" dag. Hitte :roll:

Die zwoele zomeravond zal er vast ook niet inzitten.
1x is genoeg.
mutsje78 wijzigde dit bericht op 12-08-2025 11:52
Reden: Dubbel
94.56% gewijzigd
Nou nou nou, wat een hitte. Het is hier maar 28,5 gr.
Geen bijzonderheden

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven