Zon-en zomerliefhebbers kletstopic!

29-08-2021 14:29 3768 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Kan je de wereld aan in de zomer,
Leef je op als het boven de 25 graden is en de zon hoog aan de hemel staat,
Loop je het liefst op slippers en in luchtige kleding...

en

Word je naar van grijze luchten, regen, kou, donker, sneeuw en ijs?
Kun je je maar dik blijven inpakken zonder het warm te krijgen... Klets hier dan mee en voel je welkom! We slepen elkaar door de donkere maanden, de grauwe luchten en de kou heen. :heart:

Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Net wat je zegt. We zaten ‘opgesloten’.

Nu alles en iedereen buiten. Het lééft!

Heb zoveel energie nu. In de koude donkere maanden ben ik niet vooruit te bránden.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
11-06-2023 17:07
Net wat je zegt. We zaten ‘opgesloten’.

Nu alles en iedereen buiten. Het lééft!

Heb zoveel energie nu. In de koude donkere maanden ben ik niet vooruit te bránden.
Precies. Het voelt als vakantie, iedereen vrolijk en gezellig. Ik heb nu ook zin om er ‘s avonds nog op uit te gaan, het is toch warm en lang licht. Als ik in de winter iets heb afgesproken en er nog uit moet, kan ik vaak wel janken en heb ik echt spijt dat ik die afspraak heb gemaakt. Nu vind ik het alleen maar leuk.
Alle reacties Link kopieren
Blackstar schreef:
11-06-2023 17:15
Precies. Het voelt als vakantie, iedereen vrolijk en gezellig. Ik heb nu ook zin om er ‘s avonds nog op uit te gaan, het is toch warm en lang licht. Als ik in de winter iets heb afgesproken en er nog uit moet, kan ik vaak wel janken en heb ik echt spijt dat ik die afspraak heb gemaakt. Nu vind ik het alleen maar leuk.
Hier precies zo.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Jaaa zo voel ik het ook. De druilerigheid is weg, geen doodse straten meer en mensen diep weggedoken en rillend in hun lelijke grauwe winterjassen snel van moetje naar moetje schieten en dan snel terug naar huis, de kou en donkerte uit. Het leven is terug, voor zowel natuur, dier als mens als mij. Lekker hele dagen en avonden buiten zijn! :jump:
Alle reacties Link kopieren
[...]
Gelukkig ziet het er de komende dagen goed uit en mag het van mij zo blijven tot oktober. :cheer:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-06-2023 19:45
Reden: Sneren
45.05% gewijzigd
Geen motto
Alle reacties Link kopieren
Ik baal dat ik morgen moet werken. Niet om het werk maar die verdoemde airco in dat gebouw.

Ik haat airco.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Blackstar schreef:
11-06-2023 17:15
Precies. Het voelt als vakantie, iedereen vrolijk en gezellig. Ik heb nu ook zin om er ‘s avonds nog op uit te gaan, het is toch warm en lang licht. Als ik in de winter iets heb afgesproken en er nog uit moet, kan ik vaak wel janken en heb ik echt spijt dat ik die afspraak heb gemaakt. Nu vind ik het alleen maar leuk.
En al die leuke georganiseerde buitenactiviteiten, marktjes, speciale dorpsdagen met bandjes, strandtenten met live muziek, pasar malams of gewoon weer een rondje skaten!

Maar een zomerse (nachtelijke) regenbui is welkom hoor!

Straks komen de oogsten in de problemen en worden de weilanden te droog voor de grazers of hebben we een sproei verbod.
Door de wind is de toplaag al erg droog. De vogeltjes krijgen moeilijk de wormen uit de grond en die roze glibbers gaan dan ook dieper zitten. Oja natuurbranden daar zit ook niemand op te wachten. And last but not least, het ruikt na een buitje ook heel lekker.
Tot zover mijn betoog voor een paar nachtjes regen.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
11-06-2023 17:20
Hier precies zo.
Hier ook.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Regen snachts dikke prima.👍
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedeavond dames,

Zouden jullie een nieuw topic willen openen. Deze is nogal vol, we hebben gemerkt dat het forum beter functioneert wanneer we topics rond de 3000 postings sluiten.

Als jullie het even kunnen melden in CM of vraag dan sluiten we deze.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
ModeratorViva schreef:
11-06-2023 19:47
Goedeavond dames,

Zouden jullie een nieuw topic willen openen. Deze is nogal vol, we hebben gemerkt dat het forum beter functioneert wanneer we topics rond de 3000 postings sluiten.

Als jullie het even kunnen melden in CM of vraag dan sluiten we deze.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.
Gedaan.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
charlottew88 schreef:
11-06-2023 20:59
Gedaan.
Linkje? Ik zie hem niet.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Linkje?
People sometimes ask, why do you always choose the hardest road. Who says there was an easier way?
Alle reacties Link kopieren
Nergens te vinden.

Dan maar even hier door tot het nieuwe topic er is (ik weet niet hoe ik plaatjes moet plakken)

Ik moet straks de auto in. Balen.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit hier dus gewoon met een dik vest aan, wat ik al jarenlang standaard op mijn kantoor heb hangen.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
psyche/zomervreugd-voor-de-zonliefhebbe ... ges/499092

Ik vind het woord wintervreugd van onze buren zo mooi dus ik heb afgekeken. :P
Alle reacties Link kopieren
Ugli schreef:
12-06-2023 10:43
psyche/zomervreugd-voor-de-zonliefhebbe ... ges/499092

Ik vind het woord wintervreugd van onze buren zo mooi dus ik heb afgekeken. :P
:-D :sun:
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
11-06-2023 21:03
Linkje? Ik zie hem niet.
De mods gevraagd.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven