Zon-en zomerliefhebbers kletstopic!

29-08-2021 14:29 3768 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Kan je de wereld aan in de zomer,
Leef je op als het boven de 25 graden is en de zon hoog aan de hemel staat,
Loop je het liefst op slippers en in luchtige kleding...

en

Word je naar van grijze luchten, regen, kou, donker, sneeuw en ijs?
Kun je je maar dik blijven inpakken zonder het warm te krijgen... Klets hier dan mee en voel je welkom! We slepen elkaar door de donkere maanden, de grauwe luchten en de kou heen. :heart:

Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ugli schreef:
01-06-2023 17:33
Ik miste mijn winterjas! Ik herhaal: Het is zomer en ik miste mijn WINTERjas. Waarom zijn de warme maanden altijd zo schaars en kort en zitten we hier altijd tot in den eeuwigheid in de kou?
Helaas, we kunnen er niemand voor aanklagen😀
Alle reacties Link kopieren
Ja het is alleen lekker uit de wind in de zon.
Zodra er een wolk voor is, is het fris, en de wind is vreselijk.

Vandaag zou het ook niet best zijn. Hier is het nu zwaar bewolkt.
Voor morgen en zondag lijkt het er beter uit te zien.

Maar goed afwachten.

Wat lastig zeg Suzy voor je om de juiste schoen te vinden.

Hier vandaag een jeans en dichte schoenen, als het alsnog zonniger wordt kleed ik me wel om.
People sometimes ask, why do you always choose the hardest road. Who says there was an easier way?
Alle reacties Link kopieren
Ik had gisteravond mijn winterjas aan, en ik had het alsnog koud O_O
Alle reacties Link kopieren
Vandaag ook weer gewoon bewolkt en maar 16 graden. Ik ben een weekendje weg en heb zomerkleding bij me, nou die kan ik mooi ingepakt laten.
Alle reacties Link kopieren
Ugli schreef:
02-06-2023 14:03
Vandaag ook weer gewoon bewolkt en maar 16 graden. Ik ben een weekendje weg en heb zomerkleding bij me, nou die kan ik mooi ingepakt laten.
Nee, joh, vanaf morgen wordt het beter (voor jullie dan, voor mij niet :P)
Fijn weekend!
Alle reacties Link kopieren
Ja dat is waar, vandaag gelukkig 20 graden. :) Maar helaas nog geen zomerkleding weer, het is nog best fris met die wind.
Alle reacties Link kopieren
Er komt heet weer aan! Bij mij in het oosten.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Komende week 20-21 graden, noem ik nou niet bepaald heet. En zaterdag zie ik 25 staan maar dat gaat vast gewoon weer omlaag maar 15-21.
Alle reacties Link kopieren
Wow, aanstaande vrijdag 28 graden hier!!
Alle reacties Link kopieren
Fantastisch dit weer zo. Gelukkig ben ik komende weken helemaal vrij.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelfs al een beetje bruin.
En woensdag voor het eerst met puber en de zevenjarige naar het zwembad (wel buiten en verwarmd) geweest.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag wederom uit de wind lekker, in de wind weer fris. Maar ik klaag niet, want lekker op een boottocht geweest en gewandeld. :) Voordeel is dat deze frisse zomer zich ook prima leent voor lekker buiten sporten. Ik zag mensen in rivieren zwemmen maar dat lijkt mij echt wel koud hoor.

Hier is het voor komende week zoals gewoonlijk weer gewoon naar beneden bijgesteld naar maximaal 21 graden voor de midweek. Weekend staat nu op 28 maar die gaat vast ook weer omlaag dus daar kijk ik nog niet naar. Maar goed, het is wél gelukkig gewoon lekker droog en zonnig én dus toch 20 graden, vooralsnog kan de zomerkleding in de kast blijven maar zonder jas lukt wel uit de wind! :) Het kostte me moeite geen zomerkleding te kopen, want er is altijd zoveel leuks voor de zomer. Maar ja, ik heb een kast vol en kan het toch vrijwel nooit aan dus echt zonde. Heb wel een heel vrolijk shirt met lange mouwen gevonden in de sale, dus die wel op de kop getikt.
Alle reacties Link kopieren
De Telegraaf in de bocht hoor: "Na zonovergoten weekend volgt... loeiwarme week: bijna 30 graden! 'Zet de barbecue maar aan' :rofl:
Dat dat in het gunstige geval alleen maar diep in het binnenland of in het uiterste zuiden is, hebben ze het maar niet over - want waar ik woon wordt het max 23/24 graden de komende tijd. Ook al blij mee hoor, daar niet van :-D
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Hier staat voor zaterdag al 28 graden aangegeven en ik woon in Noord-Holland.
Alle reacties Link kopieren
As weekend hier in de regio 30 gr!
:sun:
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
OMG eindelijk!!! Laat het in godsnaam doorgaan tot minstens november.
Alle reacties Link kopieren
juliet64 schreef:
04-06-2023 21:39
De Telegraaf in de bocht hoor: "Na zonovergoten weekend volgt... loeiwarme week: bijna 30 graden! 'Zet de barbecue maar aan' :rofl:
Dat dat in het gunstige geval alleen maar diep in het binnenland of in het uiterste zuiden is, hebben ze het maar niet over - want waar ik woon wordt het max 23/24 graden de komende tijd. Ook al blij mee hoor, daar niet van :-D
Loeiwarme week, looool maak dat de kat wijs! Ik had me vandaag keihard verkeken en dacht dat het toch wel minstens 20 graden moest worden vandaag. Nope, bleek maar 18 graden te zijn met een ijskoude keiharde wind, heb de hele dag lopen kleumen want ik had geen jas mee. Domme Ugli, verwachten dat je zonder jas kunt in de zomer is ook wel een beetje gek hè.

Anyway, alsnog lekker buiten geweest (weggevlucht van de open stukken en de binnenstad in gedoken, zodat ik van winkeltje naar winkeltje kon hobbelen) en wat fijn toch dat lange licht. Ik was pas 21.30 thuis en kon al die tijd gewoon lekker mijn ding doen in het licht, niks geen gehaast om voor het donker alles klaar te hebben. Wat een luxe!
Alle reacties Link kopieren
Wat een prachtweer! Zo mag het wel eeuwig blijven. :sun: :sun: :sun: Op het balkon tussen de bloemen met een boek en een ijsje, wat wil een mens nog meer (behalve iets minder hard eind)! :jump:
Alle reacties Link kopieren
Het is heerlijk! ☀️
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nog lekker buiten te genieten van de sunne ☀️
Wat een weelde 🙏
Alle reacties Link kopieren
Ik ben aan het koken en zo lekker mijn maaltje buiten op eten. Dit is het leven! :sun:
Alle reacties Link kopieren
Wat een heerlijke dagen, wel jammer dat ik de hele week op kantoor heb gezeten, waar het binnen niet echt warm is.

Nu lekker een paar dagen vrij en ik ga het er 100% van nemen.

Lekker minstens een dag naar het water, en verder mezelf laven in de zon.

Dat we dit mogen houden tot ver in oktober.

Zo fijn ook buiten eten, ik heb echt zin in dit weekend.
Lezen, luieren, eten, drinken en dutjes doen in de zon.

Eindelijk.
People sometimes ask, why do you always choose the hardest road. Who says there was an easier way?
Alle reacties Link kopieren
Dutjes doen in de zon?
Nee, dat lukt mij niet als het zo warm is.

Ik lig wel even een half uurtje om en om te bakken voor dat bruine kleurtje.

Vanaf een uurtje of 5 ‘s-middags zit ik weer volop in de zon.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet nog even werken tot 1600 en daarna genieten. Een tropische avond in de tuin met een vriend.

Wat is het toch anders met zon, licht en warmte. Als je in de winter op straat loopt is alles donker, koud en stil en je ziet geen mens, zo deprimerend. Met dit weer is het licht, je ziet mensen en er is leven! Spelende kinderen, vrolijke mensen, muziek en licht!
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Zooo lekker vandaag! Echt perfect weer. Lekker de hele dag op het water geweest, buiten gegeten en nu lekker nog buiten op het balkon naar de zonsondergang kijken. Wat een cadeautje. :) Deze week ga ik zelf naar Spanje op vakantie dus ik mis helaas deze goede week in Nederland, maar in Spanje wordt het hopelijk ook mooi èn ik ben dan in elk geval vrij, anders had ik gewoon moeten werken en dat is zonde van het mooie weer!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven