12 dagen rhodos
maandag 1 juli 2013 om 12:20
Hoi allemaal.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Wij gaan voor 12 dagen naar Rhodos. We hebben een hotel geboekt op basis van half pension. Dus ontbijt en avondeten zit er al bij. Nu vroeg ik mij af op hoeveel geld ik ongeveer moest rekenen wat ik daar nog uit zal geven. We zijn geen grote drinkers maar houden wel van een terrasje. Ook willen wij een scooter huren. Ik heb geen idee wat de prijzen op dit moment zijn op Rhodos
Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Wij gaan voor 12 dagen naar Rhodos. We hebben een hotel geboekt op basis van half pension. Dus ontbijt en avondeten zit er al bij. Nu vroeg ik mij af op hoeveel geld ik ongeveer moest rekenen wat ik daar nog uit zal geven. We zijn geen grote drinkers maar houden wel van een terrasje. Ook willen wij een scooter huren. Ik heb geen idee wat de prijzen op dit moment zijn op Rhodos
maandag 1 juli 2013 om 12:26
Ik reserveer voor lunch of iets lekkers/terrasje/drankje 's avonds ¤30 à 50 p.p.p dag. Een beetje afhankelijk van wat je leuk/lekker vindt (wij houden wel van een cocktail of goed glas wijn en rekenen ¤50,-). Dat komt meestal ook wel op. Geen idee of dat gemiddeld is trouwens.. Ben dus wel benieuwd naar de andere reacties
. Wat een scooter kost weet ik niet.
anoniem_153198 wijzigde dit bericht op 01-07-2013 12:29
Reden: Kromme zinnen; voeden & typen tegelijk 😉
Reden: Kromme zinnen; voeden & typen tegelijk 😉
% gewijzigd
maandag 1 juli 2013 om 12:32
Daar is geen zinnig antwoord op te geven.
Het ligt er maar net aan hoe je wilt lunchen bijvoorbeeld. Een simpel take-away broodje, een supermarktlunch of een driegangenlunch op het terras-met-zeezicht verschillen nogal van prijs.
Idem voor drankjes, een biertje heeft waarschijnlijk een andere prijs dan een goed glas wijn.
25/30 euro per dag voor een scooter lijkt me een mooie richtlijn, maar er zullen vast aanbieders zijn waar je voor meer/minder terecht kunt.
Het ligt er maar net aan hoe je wilt lunchen bijvoorbeeld. Een simpel take-away broodje, een supermarktlunch of een driegangenlunch op het terras-met-zeezicht verschillen nogal van prijs.
Idem voor drankjes, een biertje heeft waarschijnlijk een andere prijs dan een goed glas wijn.
25/30 euro per dag voor een scooter lijkt me een mooie richtlijn, maar er zullen vast aanbieders zijn waar je voor meer/minder terecht kunt.
maandag 1 juli 2013 om 13:12
Mijn ervaring is dat je best rekening kunt houden met 100 euro per dag (voor twee personen), zeker als je ook nog excursies wilt doen. Wij zaten vorig jaar (1 volwassene, 2 kinderen) aan 150 euro per dag. Daar moesten we wel 3 maaltijden van kopen, maar de kinderen hadden meestal een kindermenuutje en drinken natuurlijk ook goedkoop. Dure excursies hebben we niet gedaan.
maandag 1 juli 2013 om 13:15
Gewoon je pinpas meenemen, dan heb je altijd genoeg geld bij de hand neem ik aan. Of wil je het exacte bedrag contant meenemen?
Ik weet niet of de prijzen overal in Griekenland gelijk zijn, maar wij zijn net naar Zakynthos geweest en het eten was daar erg goedkoop, het drinken was ongeveer hetzelfde als in Nederland. We waren 's avonds met twee personen 35 euro voor het eten kwijt (3 gangen) en een biertje kostte iets van 2 euro.
Ik weet niet of de prijzen overal in Griekenland gelijk zijn, maar wij zijn net naar Zakynthos geweest en het eten was daar erg goedkoop, het drinken was ongeveer hetzelfde als in Nederland. We waren 's avonds met twee personen 35 euro voor het eten kwijt (3 gangen) en een biertje kostte iets van 2 euro.