12 uur!!
dinsdag 26 juli 2011 om 12:37
HELP! ik ga naar sziget toe over 2 weken, alleen moet ik daarvoor 12 uur in een bus zitten.. ze maken onderweg stops. Maar 12 uur is echt LANG. Heeft iemand tips/trucs/ervaring voor me? oja, ik word best wel snel wagenziek als ik ook maar iets anders doe dan uit het raam kijken. Dus een boek lezen is geen optie
Zelf zat ik eraan te denken om de nacht daarvoor niet te slapen zodat ik in de bus slaap. en ik neem ook wat muziek mee denk ik. Weet alleen niet of ik dat met mn (al redelijk oude) ipod moet doen.. ivm jatbaarheid. Alle aanwijzingen zijn welkom!
dinsdag 26 juli 2011 om 12:39
dinsdag 26 juli 2011 om 12:41
Ga naar de huisarts en regel een slaaptabletje, eentje voor heen en eentje voor terug.
Ik zou juist wel goed uitgeslapen aan de reis beginnen anders weet je van ellende al helemaal niet hoe je moet zitten.
Probeer anders wat aansluiting te vinden bij reisgenoten, als het gezellig is dan vliegt de tijd voorbij.
Ik zou juist wel goed uitgeslapen aan de reis beginnen anders weet je van ellende al helemaal niet hoe je moet zitten.
Probeer anders wat aansluiting te vinden bij reisgenoten, als het gezellig is dan vliegt de tijd voorbij.
dinsdag 26 juli 2011 om 12:42
Huh?
Je boekt een busreis als je weet dat je snel wagenziek wordt?
Dat zou nou echt het laatste zijn waar ik aan zou denken als ik wagenziek zou zijn...
Was je trouwens van plan je iPod zichtbaar weg te leggen dan?
Die heb ik tijdens mijn reizen altijd gewoon in mijn broekzak zitten
Knappe kerel/vrouw die hem daar uit krijgt zonder dat ik het merk
Je boekt een busreis als je weet dat je snel wagenziek wordt?
Dat zou nou echt het laatste zijn waar ik aan zou denken als ik wagenziek zou zijn...
Was je trouwens van plan je iPod zichtbaar weg te leggen dan?
Die heb ik tijdens mijn reizen altijd gewoon in mijn broekzak zitten
Knappe kerel/vrouw die hem daar uit krijgt zonder dat ik het merk
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 26 juli 2011 om 12:47
Zorg voor een lekker kussentje, een paar dikke sokken ( dan kun je je schoenen uit doen om een makkelijkere houding te vinden ), een grote sjaal die je als deken/ kussen kunt gebruiken en die je omslaat als je de bus even uit mag om te piemelen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 26 juli 2011 om 12:51
http://www.goeievraag.nl/ ... s-16-uur-overleven.144165
dinsdag 26 juli 2011 om 12:52
Ga je op het Sgizet terrein slapen of ergens in de buurt op een camping of in een appartement. Als je dat laatste doet kun je best waardevolle spullen zoals een ipod meenemen.
Of zoals summe al zei zulke dingen in je zak of tas bewaren. Ze zullen je hem bij sgizet echt niet afpakken
Ik ga ook een paar dagen maar wij hebben een huisje in de buurt gehuurd en gaan met onze eigen auto
O en er zal niemand het in zijn hoofd halen om iets in de bus te jatten. De dader is dan altijd erg makkelijk te vinden
Of zoals summe al zei zulke dingen in je zak of tas bewaren. Ze zullen je hem bij sgizet echt niet afpakken
Ik ga ook een paar dagen maar wij hebben een huisje in de buurt gehuurd en gaan met onze eigen auto
O en er zal niemand het in zijn hoofd halen om iets in de bus te jatten. De dader is dan altijd erg makkelijk te vinden
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
dinsdag 26 juli 2011 om 12:52
http://forum.girlscene.nl ... 7a153fb967db6461ed1efaaf9
dinsdag 26 juli 2011 om 12:56
http://reizen-en-recreati ... ps-voor-busvakanties.html
dinsdag 26 juli 2011 om 12:56
dinsdag 26 juli 2011 om 12:57
http://www.garagetv.be/vi ... ar_busreis_spelletje.aspx
dinsdag 26 juli 2011 om 12:58
http://forum.djscene.nl/f ... 7a153fb967db6461ed1efaaf9
dinsdag 26 juli 2011 om 13:17
WTF doe je met een busreis als je voor hetzelfde geld (want vliegen naar Budapest is niet duur!) met het vliegtuig kunt.
Als je een beetje slim boekt (denk aan Easyjet, Ryan Air, Wizz Air) ben je voor 50 euro p.p. klaar (retour).
Veel plezier op Sziget, heb me daar altijd uitstekend vermaakt. Raad je wel aan ook iets in de stad te bezoeken, Budapest is mooooi!
Als je een beetje slim boekt (denk aan Easyjet, Ryan Air, Wizz Air) ben je voor 50 euro p.p. klaar (retour).
Veel plezier op Sziget, heb me daar altijd uitstekend vermaakt. Raad je wel aan ook iets in de stad te bezoeken, Budapest is mooooi!
dinsdag 26 juli 2011 om 13:25
Hopen dat je een beetje een confortabele bus hebt!
Wij zijn in november in 24uur op en neer naar disneyland geweest, 5,5uur in de bus, hele dag door disney en dan 5,5uur terug... Allemaal leuk en aardig, maar de bus was zo beroerd dat mijn vriend (met lange benen, maar toch) niet eens recht in zijn stoel kon zitten (pastte gewoon niet tussen zijn stoel en de stoel voor hem). Hij heeft dus 2x 5,5uur schuin moeten zitten, met zijn benen in het middenpad en zonder rugleuning... Ja, dan duren die uren lang!
Muziek is ideaal als je snel wagenziek bent, en die pilletjes die hier genoemd worden schijnen ook goed te werken! Misschien iets lekkers waar je lang op kan sabbelen (dropjes/zuurtjes/lolly's) of kauwgompjes mee....
Succes! En veel plezier natuurlijk!
Wij zijn in november in 24uur op en neer naar disneyland geweest, 5,5uur in de bus, hele dag door disney en dan 5,5uur terug... Allemaal leuk en aardig, maar de bus was zo beroerd dat mijn vriend (met lange benen, maar toch) niet eens recht in zijn stoel kon zitten (pastte gewoon niet tussen zijn stoel en de stoel voor hem). Hij heeft dus 2x 5,5uur schuin moeten zitten, met zijn benen in het middenpad en zonder rugleuning... Ja, dan duren die uren lang!
Muziek is ideaal als je snel wagenziek bent, en die pilletjes die hier genoemd worden schijnen ook goed te werken! Misschien iets lekkers waar je lang op kan sabbelen (dropjes/zuurtjes/lolly's) of kauwgompjes mee....
Succes! En veel plezier natuurlijk!
dinsdag 26 juli 2011 om 13:34
dinsdag 26 juli 2011 om 14:15
Het is langer dan 12 uur, denk ik? Je kunt ook gewoon met de nachttrein gaan of een eurolineskaart kopen waardoor je in leuke etappes kunt reizen.
Allemaal te laat natuurlijk, je hebt je ticket al. Volgens mij heb je geen ervaringen met lange busreizen dus zie het niet te negatief in! Komt allemaal goed en vergeet de drogisterijpilletjes niet, die 30 voor 2 euro, die werken.
Allemaal te laat natuurlijk, je hebt je ticket al. Volgens mij heb je geen ervaringen met lange busreizen dus zie het niet te negatief in! Komt allemaal goed en vergeet de drogisterijpilletjes niet, die 30 voor 2 euro, die werken.
vrijdag 29 juli 2011 om 22:38
bedankt voor alle reacties! de busreis was de enige optie.ik heb ervaring met een busreis van 9 uur, en dat was wel saai maar overleefbaar. Gewoon niet te vaak op de klok kijken! en ik word alleen wagenziek als ik lees of andere dingen doe in een bus. Ik vind het een gaaf idee om met andere mensen lekker te praten en te kaarten ofzo, was ik al van plan. ik ga samen met n goede vriend, alleen gaat het niet zo goed tussen ons de laatste tijd.. dus k weet niet goed wat ik moet verwachten :S Ik ga geen pillen slikken! ik neem idd een lekkere sjaal mee en sokken en lekkere kleding. Gitaar?
maargoed thanks!!! (ik slaap btw op het festivalterrein) superbedankt voor alle tips