24 uurs aankomst?

24-07-2011 23:44 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik vroeg me af of je in de hotels langs de route de soleil 24 uurs aankomsten heb?

Wij willen namelijk vrijdagmiddag gaan rijden en dan tot ver onder lyon (montelimar/orange) doorrijden en daar rond 04-05 uur aankomen om even een paar uur slaap te pakken en te relaxen.

en om een uur of 11 de laatste 200km op het gemakje te rijden.

wie weet dit?
Er zijn hotels waar je met je creditcard kunt inchecken, je krijgt dan na betaling een code waarmee je de deur kunt openen.

Wij hebben dat eens gedaan toen de terugweg door files erg tegenzat.Het was een Etap-hotel.
-
de formule 1 achtige hotels hebben allemaal wel zo`n formule. In frankrijk hebben ze nog 2 of 3 van die ketens maar de namen daar kan ik even niet opkomen.

Ik zou wel even kijken waar je ongeveer heen wil en eventueel al wat reserveren. In de vakantieperiode zit het namelijk best snel vol en het is jammer als je dan voor verrassingen komt te staan.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Het is wel zwarte zaterdag aankomend weekend,zou maar wat reserveren en daar naartoe rijden. Je rijdt dan wel op vrijdag al maar denk dat het toch flink drukker is dan normaal

Als je met een creditcard garandeert kun je gewoon aankomen wanneer je wil.
Op deze site van accorhotels heb je alle merken hotels bij elkaar.

Ik zou zeker reserveren!
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven