aanrader? B&B DH?

07-09-2011 13:53 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

ik ga samen met een vriendin een weekendje Den Haag doen...

We willen ivm uitgaan graag wel centraal zitten zodat we lopend 's nachts naar huis kunnen... een lekker ontbijt en een stille kamer ivm uitslapen vinden we ook essentieel...

maarja hoe komen we aan een goed en leuk B&B, het liefst waar je gratis kan parkeren voor de deur ook nog eens...
Je gaat nogal wat weekendjes weg

Eerst Den Bosch en nu weer Den Haag!

Geen tips, maar de combi centrum, dichtbij uitgaansgelegenheden en een stille B&B lijkt mij heel moeilijk..

En ook nog gratis parkeren????

Je zit in de stad. Je wil de B&B zeker ook nog gratis?
Nope
Novotel zit midden in den Haag, kun je in hun parkeerkelder parkeren, maar weet zo niet of dit gratis is. Op loopafstand van winkels, cafe's e.d. Wij vonden het er vrij rustig en niet te duur.
Was toen trouwens wel een aanbieding :-)
Haha Iske, doet je google het nog steeds niet...
Hoe je er aan komt? Well euhmmmmm let me think.... I see a G......I see a O......
Ik dacht dat je een nieuwe bh zocht.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Je kunt nergens in Den Haag op loopafstand van het centrum gratis parkeren. Wat je wel kan doen is op een P+R plek buiten de stad je auto zetten en dan de tram pakken.

Een leuk goedkoop hotelletje midden in het centrum is Hotel La Ville. Het is eenvoudig maar niet duur en midden in de leuke kant van het centrum.
Ik zet altijd mijn auto neer bij Transferium Hoornwijck en neem vanaf daar de shuttlebus. Er zijn trouwens nog veel meer mogelijkheden. Parkeren Den Haag heeft bijvoorbeeld ook een tip voor het Malieveld..
la ville zit dan net helaas vol.... balen!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven