Agriturismo of masseria in Puglia

18-09-2021 15:18 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Binnenkort gaan we twee weken naar Italie, en dan met name regio Puglia bezoeken. We willen o.a. graag een paar nachten in een agriturismo of masseria verblijven. We zoeken iets kleinschaligs maar waar we wel écht lekker kunnen eten. We hadden eens zoiets op Sicilie, waar de mama de hele dag in de keuken de lekkerste dingen stond te maken. Was fantastisch (maar niet voor de lijn :-) )

Iemand suggesties? Bedankt!
Mag ik vragen waar je op Sicilie in zat? Ik vertrek maandag naar Sicilie en heb nog niet alle accommodatie geboekt
Oei, ik moet echt even zoeken. Dat was in 2014, we zaten vlakbij de Etna weet ik nog. In mijn mail niets meer terug te vinden maar ik speur even verder.
B&B Amore di mare in Polignano a mare. Super lieve mensen. Ze maken zelf limoncello van citroenen en wodka en halen de fles al bij het ontbijt tevoorschijn. Ontbijt was goed maar avondeten moet je elders.
Brighteyed, ik heb het gevonden. Inmiddels dus wel 7 jaar geleden maar we hebben toen een heel fijn verblijf gehad in agriturismo San Leordanello aan de oostzijde. Mocht je er ook voor kiezen, ben heel benieuwd hoe het je bevalt.

Huisduif, dank voor je bericht! Dat ga ik in gedachten houden al zoeken we met name iets waar we ook voor diner terecht kunnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven