all in clusive hotel

17-02-2012 05:25 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, wat is een fijn all inclusive hotel/app, ongeveer eind Juni.

Ik ga met mijn collega en haar voorkeur is all in, ik ben er niet mee bekend, maar wil liever niet zo'n heeeeel groot hotel, maar mischien is het best leuk. Wel europa want ik denk dat buiten europa je beter ander tijdstip kan reizen? De prijs maakt niet uit als het er maar fijn is.
quote:jo1980 schreef op 19 februari 2012 @ 16:51:

Ik ga in maart ook een weekje naar een A.I. resort. Dit voor de eerste keer in mijn leven en ik ben erg benieuwd hoe het mij gaat bevallen. Ik begrijp de heise over dit soort vakanties eigenlijk niet zo. Ik heb na dit weekje nog 5 weken aan vakantiedagen over die ik waarschijnlijk door twee andere reizen ga opmaken. Dan ga ik niet A.I. want die reizen hebben een ander doel namelijk cultuur opsnuiven en omgeving zien. De A.I. reis in maart is even een weekje bijtanken en verwend worden (wellness centrum zit erbij) en een paar boeken lezen die al maanden klaar liggen en daar wil ik graag zon en 25 graden bij hebben. Je hoeft toch niet iedere vakantie te gebruiken om alles van de omgeving te zien?

Helemaal eens idd.

Afgelopen december een weekje Egypte AI gedaan -in het Sheraton Miramar El Gouna, aanrader!- en dat was puur om even bij te tanken en te relaxen. Daarnaast was het idd zo'n soort all-in die hier al eerder beschreven werd, met dresscode en á la carte service enzo en gewoon Pepsi blikjes ipv een gore postmix en bediening aan het zwembad.

Daarnaast is er in Egypte weinig aan leuke restaurantjes zelf te vinden, zeker omdat we geen zin hadden om buikklachten te krijgen. Dit was helemaal perfect voor ons dus, volgende vakantie wordt wel weer cultuur snuiven!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven