Alternatief Amsterdam
dinsdag 13 juli 2021 om 07:12
Eigenlijk zouden dochter en ik aanstaande vrijdag 1 nachtje Amsterdam doen. Met hoeveelheid besmettingen daar durf ik dat toch niet goed aan. Ik zoek een alternatief. Leuke stad. Enigszins coronaproof. We komen zelf uit zuid Limburg dus iets boven de provinciegrenzen is leuk.
Ik ben volledig gevaccineerd maar dochter uiteraard niet.
Ik weet dus niet of Duitsland of België mag anders is dat ook een optie
Ik ben volledig gevaccineerd maar dochter uiteraard niet.
Ik weet dus niet of Duitsland of België mag anders is dat ook een optie
dinsdag 13 juli 2021 om 09:00
dinsdag 13 juli 2021 om 09:05
Ook in Belgie zijn de besmettingen ook weer aan het stijgen kennelijk... https://www.hln.be/binnenland/overzicht ... ~a0ea4fc8/
donderdag 15 juli 2021 om 10:31
donderdag 15 juli 2021 om 11:19
Tsja... wij willen volgende week ook weer een paar dagen naar mijn appartement in Amsterdam gaan, maar zijn beiden nog maar 1x gevaccineerd en gaan het naar alle waarschijnlijkheid wéér uitstellen. Maar dat heeft ook meer te maken met de reis er naartoe (6 uur OV) en dat we eigenlijk naar de Efteling wilden, wat ik nu al helemaal niet zie zitten. Mijn vriend is professioneel musicalzanger en als hij op de valreep besmet zou raken, net voordat we weer mogen beginnen met repetities, dan zou ik me daar enorm schuldig over voelen. Die verantwoordelijkheid wil ik niet.wolkje75 schreef: ↑15-07-2021 10:31Even wat offtopic, maar wat zouden jullie doen nu met huidige coronasituatie in Nederland?
Volgende week zouden we enkele dagen naar Amsterdam gaan met familie. Iedereen is (dubbel) gevaccineerd, gezelschap is van verschillende leeftijden 30,40,60,70-ers?
Zouden jullie gaan? Of verplaatsen ?
Het ligt er ook aan wat je daar wil gaan doen, lijkt me
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
donderdag 15 juli 2021 om 11:26
Het ligt eraan wat je wil doen idd. Maar als je een nachtje weg bent, wil je bijv ook uit eten.
Ik woon in Amsterdam en nog nooit corona gehad. Dus je kan er best vertoeven zonder ziek te worden
En gister lekker ergens buiten zitten eten. Vanmiddag naar het Rijks.
Maar er zijn ook restaurants dicht omdat al het personeel ziek is of in quarantaine. En winkelen zou ik nu ook niet doen.
Het regent in ieder geval niet!
Ik woon in Amsterdam en nog nooit corona gehad. Dus je kan er best vertoeven zonder ziek te worden
Maar er zijn ook restaurants dicht omdat al het personeel ziek is of in quarantaine. En winkelen zou ik nu ook niet doen.
Het regent in ieder geval niet!
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
donderdag 15 juli 2021 om 11:45
Het zou winkelen zijn, madame tussauds, en overige musea, rondvaarten etc..MarindaH schreef: ↑15-07-2021 11:26Het ligt eraan wat je wil doen idd. Maar als je een nachtje weg bent, wil je bijv ook uit eten.
Ik woon in Amsterdam en nog nooit corona gehad. Dus je kan er best vertoeven zonder ziek te wordenEn gister lekker ergens buiten zitten eten. Vanmiddag naar het Rijks.
Het regent in ieder geval niet!![]()
Winkelen zou je nu niet doen? Vanwege drukte & coronasituatie?
Ik ben niet zozeer direct bang om zelf ziek te worden (ik ga er vanuit dat vaccins beschermen), maar omdat er wat oudere mensen meegaan..en ondanks dat ze volledig gevaccineerd zijn weet ik niet zo wat te doen met de deltavariant...
donderdag 15 juli 2021 om 12:54
Zijn die steden rustiger?
donderdag 15 juli 2021 om 16:00
ja hoor, gaanwolkje75 schreef: ↑15-07-2021 10:31Even wat offtopic, maar wat zouden jullie doen nu met huidige coronasituatie in Nederland?
Volgende week zouden we enkele dagen naar Amsterdam gaan met familie. Iedereen is (dubbel) gevaccineerd, gezelschap is van verschillende leeftijden 30,40,60,70-ers?
Zouden jullie gaan? Of verplaatsen ?