Amsterdam

02-12-2009 16:44 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar leuke uitjes voor een romantisch weekend in Amsterdam! Met name romantische lekkere restaurantjes of restaurantjes met iets extra's.( niet TE duur).

Andere interessante uitjes zijn ook welkom!!
Leuk!

* Romantisch en lekker vis eten kun je bij Salle du Jour aan de prinsenstraat. Goed visrestaurant dat ook vlees serveert

* café Kadijk is ook leuk en lekker indonesisch eten op de entresol.

* neem de pont naar NDSM en eet daar bij Noorderlicht met uitzicht op de stad...

* Ga daarna een drankje doen in het muziekgebouw aan het IJ

* Zondagmorgenconcert in het Concertgebouw is romantisch (maar erg beschaafd)

* Bourgondisch eten chez Georges in de Jordaan.

* ontbijten bij Bazar op de Albert Cuyp kan de hele dag, is lekker en niet duur. Eten kan er ook, maar het is er erg lawaaiig/levendig 's avonds, moet je van houden.

* Omdat iedereen een andere opvatting van romantiek heeft, raad ik ook chinees eten op de Zeedijk aan, of dimsummen bij golden palace in de Damstraat (dagelijks tot 17.00 uur).

* Bij P.King kun je lekker lunchen en hebben ze betaalbare prosecco (toch ook best romantisch?)

* En daarna slenter je over de gracht en over de Amstel naar de Hermitage

* Bekijk de website van het Filmmuseum: oude films kijken in het Vondelpark, romantischer kan toch bijna niet?

Pfff, het is dat ik er woon, anders ging ik ook een weekendje naar Amsterdam!
anoniem_83606 wijzigde dit bericht op 02-12-2009 17:05
Reden: nog meer ideeen
% gewijzigd
Savonds over de grachten slenteren vind ik altijd zo romantisch...

Bij Lieve kun je ook goed romantisch en uitgebreid tafelen.
Heb gisteren weer eens heerlijk gegeten bij De Hemelse Modder, menu van drie gangen is ¤ 29.99. Echt super lekker.

De Hemelse Modder

Wat ik ook een zeer leuk restaurant vind is L'Express in de Utrechtsestaat ( drie gangen ¤ 24.50 ) Heerlijk eten, top bediening en mooi bij kaarslicht.

L'Express

Wat ook grappig is is Pasta e Basta waar obers opeens operasterren worden.

Pasta e Basta

Mijn lief en ik ontbijten vaak in een tentje in de Utrechtsestaat dat heet Zuivere Koffie, echt helemaal top!

Wat je ook gaat doen, have fun!
quote:Avaeyebrow schreef op 02 december 2009 @ 17:15:

Mijn lief en ik ontbijten vaak in een tentje in de Utrechtsestaat dat heet Zuivere Koffie, echt helemaal top!

Wat je ook gaat doen, have fun!He leuk! Dat is van de ex-vrouw van de vader van mijn ex. (snap je het nog?)
Ik snap hem

Ergggg lekker eten daar!
Lieve, heerlijk inderdaad.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Vinyl schreef op 02 december 2009 @ 18:03:

[...]

He leuk! Dat is van de ex-vrouw van de vader van mijn ex. (snap je het nog?) Zijn moeder dus?
quote:Zamirah schreef op 02 december 2009 @ 19:27:

[...]

Zijn moeder dus?Nee, niet zijn moeder. Zijn tweede vrouw, die inmiddels dus ook weer ex is
quote:Vinyl schreef op 02 december 2009 @ 19:30:

[...]

Nee, niet zijn moeder. Zijn tweede vrouw, die inmiddels dus ook weer ex is De ex-stiefmoeder van je ex dus..
quote:ramiaatje schreef op 02 december 2009 @ 21:15:

[...]

De ex-stiefmoeder van je ex dus..Ja!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven