(Andijvievraag) onderlakens
donderdag 9 juli 2009 om 10:05
Goedemorgen,
Ik zit met een "enorm" dilemma.
Wij gaan binnenkort op vakantie, een bungalow gehuurd in Belgie. Maar we moeten zelf de bedden opmaken.
Maar nu twijfel ik over welke maat ik mee moet nemen.
We hebben zelf een bed van 160x200 en ik heb nog lakens liggen met de maat 80x200.
Welke zal ik mee nemen?
Ik heb al op de site van het bungalowpark gekeken, maar daar staan geen maten bij.
Groetjes, Barbabella
Ik zit met een "enorm" dilemma.
Wij gaan binnenkort op vakantie, een bungalow gehuurd in Belgie. Maar we moeten zelf de bedden opmaken.
Maar nu twijfel ik over welke maat ik mee moet nemen.
We hebben zelf een bed van 160x200 en ik heb nog lakens liggen met de maat 80x200.
Welke zal ik mee nemen?
Ik heb al op de site van het bungalowpark gekeken, maar daar staan geen maten bij.
Groetjes, Barbabella
"ik ben het, Barbabelladingdong"
donderdag 9 juli 2009 om 10:30
quote:Bar_Ba_Bella schreef op 09 juli 2009 @ 10:28:
hahaha, nou ben erg blij met de troffee.
Maar heb nog wel wat onderwerpen in mijn hoofd waar ik misschien de komende dagen mee kan winnen.
(zoals bijvoorbeeld mag ik mosselen eten nu ik zwanger ben?)Misschien moet je nu je 20 weken bent nog een keertje testen of het echt wel zo is? Ook een leuke voor een topic.
hahaha, nou ben erg blij met de troffee.
Maar heb nog wel wat onderwerpen in mijn hoofd waar ik misschien de komende dagen mee kan winnen.
(zoals bijvoorbeeld mag ik mosselen eten nu ik zwanger ben?)Misschien moet je nu je 20 weken bent nog een keertje testen of het echt wel zo is? Ook een leuke voor een topic.
donderdag 9 juli 2009 om 10:30
donderdag 9 juli 2009 om 10:32
quote:Sarah Scott schreef op 09 juli 2009 @ 10:30:
Wauw! (Als ik het me tenminste goed herinner ging het niet zo makkelijk toch? )
Van harte! Ook al ben je dan alweer 20 weken "onderweg"
En ja hoor, mosselen mag! Klopt, we hebben er 2 jaar op moeten wachten en nu toch spontaan zwanger. maar volgens mij heb je mij een week of 10 geleden ook al gefeliciteerd. (ook zwanger soms ??)
Wauw! (Als ik het me tenminste goed herinner ging het niet zo makkelijk toch? )
Van harte! Ook al ben je dan alweer 20 weken "onderweg"
En ja hoor, mosselen mag! Klopt, we hebben er 2 jaar op moeten wachten en nu toch spontaan zwanger. maar volgens mij heb je mij een week of 10 geleden ook al gefeliciteerd. (ook zwanger soms ??)
"ik ben het, Barbabelladingdong"
donderdag 9 juli 2009 om 10:32
donderdag 9 juli 2009 om 10:37