Antwerpen wat moet ik doen?
woensdag 27 april 2011 om 19:24
Ik zit nu in antwerpen en ik vind het een beetje tegenvallen. Ben de afgelopen 3 jaar in berlijn geweest en dat vond ik echt geweldig. Mijn vraag aan jullie is, waar moet ik heen om wat moois en leuks te zien. Wat vonden jullie geweldig daar? Morgen gaat het de hele dag regenen en dan heb ik ook geen zin om door de regen te gaan lopen :s
Sorry dat ik een beetje zeur, maar had echt hogere verwachtingen van antwerpen.
Sorry dat ik een beetje zeur, maar had echt hogere verwachtingen van antwerpen.
woensdag 27 april 2011 om 22:48
woensdag 27 april 2011 om 22:50
quote:Janna_ schreef op 27 april 2011 @ 22:40:
En is er niet ook een soort stads-strand aan de Schelde nu?
Antwerpen heeft het hele jaar door een strand aan de Schelde, namelijk het Sint-Anna strand, aka Sint Anneke of de Plage. Bij mooi weer zeker leuk om te gaan liggen, zwemmen zou ik zo niet doen...
Het is een bocht in de Schelde, waardoor er op Linkeroever een zandbank is ontstaan.
Sint-Anna strand
En is er niet ook een soort stads-strand aan de Schelde nu?
Antwerpen heeft het hele jaar door een strand aan de Schelde, namelijk het Sint-Anna strand, aka Sint Anneke of de Plage. Bij mooi weer zeker leuk om te gaan liggen, zwemmen zou ik zo niet doen...
Het is een bocht in de Schelde, waardoor er op Linkeroever een zandbank is ontstaan.
Sint-Anna strand
woensdag 27 april 2011 om 22:54
quote:nephthys schreef op 27 april 2011 @ 22:50:
[...]
Sint-Anna strandGewoon de Voetgangerstunnel (sint-anna tunnel) nemen en dan ongeveer een tweetal kilometer naar het noorden.
[...]
Sint-Anna strandGewoon de Voetgangerstunnel (sint-anna tunnel) nemen en dan ongeveer een tweetal kilometer naar het noorden.
donderdag 28 april 2011 om 09:03
donderdag 5 mei 2011 om 20:23
quote:elninjoo schreef op 28 april 2011 @ 11:46:
De dierentuin is idd best leuk. De paasvakantie is in Belgie afgelopen dus wellicht heb je mazzel zonder teveel gillende kinderen. In deze tijd van 't jaar is de tuin extra mooi door de bloeiende kastanjebomen.Geen kinderen ? Het is wel de tijd van de schooluitstappen....
De dierentuin is idd best leuk. De paasvakantie is in Belgie afgelopen dus wellicht heb je mazzel zonder teveel gillende kinderen. In deze tijd van 't jaar is de tuin extra mooi door de bloeiende kastanjebomen.Geen kinderen ? Het is wel de tijd van de schooluitstappen....