Antwerpen wat moet ik doen?

27-04-2011 19:24 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nu in antwerpen en ik vind het een beetje tegenvallen. Ben de afgelopen 3 jaar in berlijn geweest en dat vond ik echt geweldig. Mijn vraag aan jullie is, waar moet ik heen om wat moois en leuks te zien. Wat vonden jullie geweldig daar? Morgen gaat het de hele dag regenen en dan heb ik ook geen zin om door de regen te gaan lopen :s

Sorry dat ik een beetje zeur, maar had echt hogere verwachtingen van antwerpen.
Dat was vorig jaar in de zomermaanden ja, dat strand...

Is niet te vinden voor de doorsnee toerist want staat helemaal niet goed aangegeven. Vond 't vooral nogal kak publiek wat er zat.
Oh... hmmm. Ik ken het niet, had alleen gehoord dat 't er was.

Maar hoe dan ook: Antwerpen is leuk!
Het heet Strantwerpen

http://www.youropi.com/nl ... ementen/strantwerpen-4022
quote:Janna_ schreef op 27 april 2011 @ 22:40:

En is er niet ook een soort stads-strand aan de Schelde nu?

Antwerpen heeft het hele jaar door een strand aan de Schelde, namelijk het Sint-Anna strand, aka Sint Anneke of de Plage. Bij mooi weer zeker leuk om te gaan liggen, zwemmen zou ik zo niet doen...

Het is een bocht in de Schelde, waardoor er op Linkeroever een zandbank is ontstaan.

Sint-Anna strand
quote:nephthys schreef op 27 april 2011 @ 22:50:

[...]

Antwerpen heeft het hele jaar door een strand aan de Schelde, namelijk het Sint-Anna strand, aka Sint Anneke of de Plage. Bij mooi weer zeker leuk om te gaan liggen, zwemmen zou ik zo niet doen...

Het is een bocht in de Schelde, waardoor er op Linkeroever een zandbank is ontstaan.

Sint-Anna strandGewoon de Voetgangerstunnel (sint-anna tunnel) nemen en dan ongeveer een tweetal kilometer naar het noorden.
Als je na alle tips in dit topic nog steeds tijd over hebt kun je ook naar Brussel gaan. Het is maar een half uurtje reizen met de trein.
quote:Marels schreef op 27 april 2011 @ 20:46:

Nee joh El, naar UGC is véél leuker. Ben daar volgens mij maar 1 keer geweest. Is veel kleiner en je kunt er niet zo lekker parkeren als bij Metro. Vind Metro ideaal, altijd plek en je zit toch binnen 5 minuten weer in 't centrum.
De Zoo in Antwerpen is leuk. Echt een oduerwetse dierentuin. In die hoek zit ook het Diamantmuseum, vind ik heel interessant. En daarna naar de Joodse goudverkopers.
De dierentuin is idd best leuk. De paasvakantie is in Belgie afgelopen dus wellicht heb je mazzel zonder teveel gillende kinderen. In deze tijd van 't jaar is de tuin extra mooi door de bloeiende kastanjebomen.
Grappig, ik ga volgend weekend naar Antwerpen! Heb m'n 100% reisgids al klaarliggen. En verder zie ik wel wat ik tegenkom. Kan me niet voorstellen dat er niets te zien/doen is in Antwerpen...
Ik ga over 2 weken naar antwerpen voor 2 nachtjes. zin in!
Zeker het vernieuwde Station Antwerpen Centraal bezoeken.
quote:elninjoo schreef op 28 april 2011 @ 11:46:

De dierentuin is idd best leuk. De paasvakantie is in Belgie afgelopen dus wellicht heb je mazzel zonder teveel gillende kinderen. In deze tijd van 't jaar is de tuin extra mooi door de bloeiende kastanjebomen.Geen kinderen ? Het is wel de tijd van de schooluitstappen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven