Appartement Lissabon

07-02-2015 12:37 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, in april ga ik met mijn man naar Lissabon. Nu heb ik hier ooit op het forum een leuke site voorbij zien komen om appartementen te zoeken! Weet iemand nog welke site dat was?

Of heeft iemand een leuke suggestie voor een leuk appartement? Hoeft niet overmatig luxe, hoeft ook niet direct hartje centrum te zijn, maar het centrum moet wel goed bereikbaar zijn.

Dank je wel!
Geen tips voor appartement.

Lissabon is erg leuk en ik kan je Rubro en Pharmacia aanraden om te gaan eten.

(Zelf heb ik gelogeerd in het Sana Lisboa hotel, dat vond ik een heel fijn hotel, goed ontbijt en vlakbij het centrum)
airbnb? wimdu?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik heb na heeeel lang zoeken de site gevonden.

Het was waytostay waar ik om zocht.

Tips zijn nog steeds welkom!
Ik heb goede ervaringen met homeaway.com of.nl

Hier betaal je itt Airbnb geen bemiddelingskosten. En ik vind het betrouwbaarder, airbnb is zo'n hype geworden dat er ook allerlei schimmige verhuurders op af komen.
.
Je kan ook gewoon op booking zoeken en dan bij zoekopties kitchen(ette) aankruisen. Zit soms ook wel wat verrassends tussen.
.
Wij hebben onlangs ons appartement in Lissabon geboekt en gevonden via http://nl.rentalia.com/

Wij hebben toevallig Nederlandse verhuurders getroffen.
Hoi, Lissabon vond ik een geweldige stad!

Wij hebben heel veel plezier gehad van de goede ligging van het Sana Reno hotel.

De metro stopt voor de deur en voor zo'n 5 euro per dag, heb je een onbeperkte metrokaart voor de stad.

Daardoor ben je super vrij om te genieten van al het moois van Lissabon.

Ook de treinen zijn fijn om te gebruiken: goedkoop en mooie omgeving. Wij gingen een dagje naar Sintra en de kaartjes waren nog geen ¤5,- pp.

Als je nog meer tips wilt, hoor ik het graag!
Goede tips! Dank je wel!

Deedee76, heb je ook een advies hoe we het beste de metrokaartjes kunnen regelen?

Wij zijn er een dikke week. Is het het beste om dan per dag een dagkaart te kopen of kun je ook week kaarten krijgen?
Google even op friends appartments. In oude stadscentrum en kost geen drol.
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 08-02-2015 14:10
Reden: verwijderd ivm spam
% gewijzigd
quote:hen70 schreef op 07 februari 2015 @ 15:53:

Goede tips! Dank je wel!

Deedee76, heb je ook een advies hoe we het beste de metrokaartjes kunnen regelen?

Wij zijn er een dikke week. Is het het beste om dan per dag een dagkaart te kopen of kun je ook week kaarten krijgen?

De dag (je kan ook weekkaarten nemen) zijn verkrijgbaar via de kaartjes automaten die overal op de stations staan. Toen ik koos voor 2 (een voor mij en een voor mijn man) kregen we 1 kaartje dat 2 dagen geldig is, haha. Per dag zijn de kaartjes iets duurder, maar ik wou ook niet gelijk een weekkaart nemen want als je die verliest, is het ook wel weer een hoop geld.

Als je veel bezienswaardigheden gaat bezoeken, kan je misschien ook een Lisboa Card nemen, maar dan moet je even rekenen of je het er wel uit kunt halen.
Deedee76, ik lees net je antwoord. Dank je wel, kunnen we wel wat mee. Ik ga even bekijken of de Lisboa card uit kan voor ons, maar we hoeven nu ook niet weer alle bezienswaardigheden te bezoeken

De stad bekijken met een terrasje op zijn tijd. Tickets zijn geboekt! :-)
Ik ben er vorige maand geweest en we hadden een appartement bij restauradores appartments, geboekt via booking.com Hartje centrum vlakbij treinstation Rossio. Schoon en heel betaalbaar!

Lissabon is heel leuk, en sintra en cascais de moeite waard om te bezoeken. En met de Lisboa card mag je daar met de trein naar toe. Maar losse treinkaartjes zijn er ook niet duur. Veel plezier!
Dank je vrouwke77, ik ga meteen even kijken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven