auto huren Menorca

17-06-2012 20:32 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

We willen graag tijdens onze vakantie op Menorca een paar dagen/week een auto huren. Nu begrijp ik dat het het goedkoopst is als je vantevoren boekt vanuit Nederland. Ik kom verschillende (bekende) verhuurbedrijven tegen waarvan eentje met een verhuurlocatie in het dorp waar we zitten. Maar hoe werkt het als je vantevoren boekt? Moet je de auto dan zelf ophalen bij de verhuurder of komen ze hem brengen en ophalen bij je hotel?

Vroegere vakanties huurden we via het hotel en dan kwam een "mannetje" de auto brengen.

Kortom, hoe kun je zoiets het beste regelen? Ga morgen nog even de reisorganisatie bellen of het via hun kan maar zelf doen is waarschijnlijk goedkoper.

Bedankt alvast voor de reacties!
Volgens mij is het juist heel erg veel goedkoper als je het ter plaatse regelt!

Loop een willekeurig stadje in een toeristenplaats binnen en vraag eens rond bij de tientallen verhuurders die bijna overal zijn.
Wij boeken altijd via Sunny Cars. Dat is een organisatie die per lokatie de meest gunstige deals met de verhuurbedrijven maakt.

De auto is ook compleet verzekerd.

Meestal kun je de auto laten afleveren bij je accommodatie.
Bedankt allebei. Ik ga even zoeken op sunny cars. Meestal huren wij ook ter plekke maar ik zag op zoover een aantal keer staan dat mensen vanuit Nederland reserveerden omdat dat goedkoper zou zijn.
Ik heb gelijk bij mn vlucht een auto gehuurd, wel zo makkelijk dat ik op het vliegveld gelijk weg kan scheuren met mijn huur autootje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven