Badkledingdag

17-08-2019 14:54 42 berichten
Ik voel me zo stom. Ik heb sauna met overnachting geboekt, oppas geregeld en nu blijkt dat 1 van de 2 dagen badkledingdag is :facepalm:

Dus nu vroeg ik me af: hoe erg is het? Is het een heel ander publiek dat op die dagen komt of valt dat wel mee? Wat kan ik ervan verwachten, behalve dat het broeieriger zal zijn dan een "gewone" dag sauna?

Helaas is het niet mogelijk om nu nog een andere dag te kiezen wegens werkverplichtingen en oppas.
Alle reacties Link kopieren
poldervrouw schreef:
17-08-2019 17:19
ik vind het erg. Ik heb ook wel eens voor de deur gestaan van welness waarvan bleek dat het badkleding dag was.. ik heb rechtsomkeert gemaakt..
Dat is dan echt zo'n domper. Ga je uit van een lekker sauna dagje, krijg je dat...
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Alle reacties Link kopieren
snorriemorrie schreef:
17-08-2019 15:45
We hebben het toch maar geannuleerd, want helaas boden ze geen mogelijkheid om het een dag te verzetten. Nu maar even zoeken naar iets anders. Heeft iemand misschien tips? Het liefst een sauna met het hotel erbij, dat is vorige keer wel erg goed bevallen namelijk :biggrin:
Regio?
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Belle73 schreef:
17-08-2019 18:07
Regio?
Dat maakt niet zoveel uit. We komen zelf uit omgeving Rotterdam dus Friesland is misschien wat te ver, maar verder maakt het niet zoveel uit.
poldervrouw schreef:
17-08-2019 17:22
Meestal 12+ en beperkingen zoals niet op zaterdag ofzo..

Ik vind het meestal storend als er te jongen kinderen rondlopen, die zijn nogal aanwezig in het zwembad (logisch) en dat vind ik niet ontspannend, ik ga niet voor niets dagje relaxen. Dus wat mij betreft mag het 16+ worden.
Eens. Met gillende kinderen in een binnenzwembad is het soms lastig ontspannen...
Alle reacties Link kopieren
Begrijp ik het goed dat badkledingdagen echt heel erg anders zijn dan? Ik zou best een keer zoiets willen proberen, maar durf echt niet naakt.
Forever is a hell of a long time
Alle reacties Link kopieren
Saunaboot in Mill als tip, daar ligt een hotel naast. Ik vond het een fijne sauna.
Alle reacties Link kopieren
Sauna Bussloo met een heerlijk hotel, Sauna Fort Beemster idem. Bij Landal Stroombroek kan je een huisje huren. Tip voor badkledingdagen welke ik zelden bezoek) droge badkleding meenemen en telkens omwisselen na een saunagang, blijft je badjas ook een stuk droger van en geen plakkerige en jeukerig gevoel..
Alle reacties Link kopieren
Bussloo heeft ook badpak dagen dus let op!

Ik ben weleens op zo'n badpakdag geweest. Was jarig die dag en mag dan gratis naar binnen daar! Was al veel vaker op normale dagen geweest en daar erg van genoten, ook van het publiek.

Die badpakdag was een deceptie. Narrig, ontevreden publiek dat vooral met uiterlijk en ego bezig was, veel meer en veel veroordelender kijkend naar andere gasten. Mij zie je niet meer op een bp dag.
Alle reacties Link kopieren
Welke dagen van de week TO?
Alle reacties Link kopieren
Selune er zijn ook hotels met wellness faciliteiten. Vaak is dat heel rustig of kun je zelfs reserveren zodat alleen jij (en degene die jij zelf meeneemt) daar gebruik van maakt.

Soms kan dat naakt, soms badpak/bikini.

Zo heb ik ooit in Fletcher Winterswijk op een druilerige ochtend vanuit mijn bed de receptie opgebeld of ze de sauna aan wilden zetten (want Ja hij was nog vrij!) en kon ik er een half uur later met badjas aan heen lopen op mijn slippers.

Er was alleen maar een sauna cabine en wat afkoel faciliteiten (en zwembad ernaast waar je wél badpak nodig had) maar zoiets is prima om eens in je eentje of met partner of vriendin uit te proberen. Of loom de dag op hotel te beginnen...
Bussloo is zeker heerlijk, daar zijn we al eens eerder geweest en dat was ook de sauna waar we hadden gereserveerd van dinsdag op woensdag. :cry:

Die saunaboot, is dat nog een beetje groot dan? Ik ben niet echt claustrofobisch, maar ik ben ook niet echt een fan van kleine krappe ruimtes.

Het zou trouwens van maandag op dinsdag kunnen of van dinsdag op woensdag....
Opeens zie ik dit arrangement: https://www.thermenbussloo.nl/arrangeme ... maandag-3/ Dan heb je maar 1 dag welness, maar wél diner erbij.... Ik wist helemaal niet dat ze dat ook aanboden! Gewoon over het hoofd gezien. Ik denk dat we dat gaan doen, als het nog kan tenminste....
Alle reacties Link kopieren
Klinkt leuk!

Evt op woe naar een andere sauna? Zoals Sauna de Heuvelrug (kleiner maar ik vind 'm fijn)? Of Soesterberg (hebben dinsdag bpd)?
We hebben inmiddels toch die maandag deal in Bussloo geboekt. Op dinsdag gaan we dan denk ik gewoon even ergens daar in de buurt een mooie wandeling maken. We gaan dan op maandag daar gewoon lekker vroeg heen, dan maken we er een superdagje van in de sauna.
Alle reacties Link kopieren
snorriemorrie schreef:
17-08-2019 18:20
Dat maakt niet zoveel uit. We komen zelf uit omgeving Rotterdam dus Friesland is misschien wat te ver, maar verder maakt het niet zoveel uit.

Ik wilde een spa in Oost Groningen aanraden, maar dat wordt 'm dus niet :proud:
Is wel een thermaalbad, waarbij zwemkleding verplicht is, maar het sauna gedeelte is naakt.
Later is nu
Dreamer schreef:
18-08-2019 19:30
Ik wilde een spa in Oost Groningen aanraden, maar dat wordt 'm dus niet :proud:
Is wel een thermaalbad, waarbij zwemkleding verplicht is, maar het sauna gedeelte is naakt.

Wie weet voor in de toekomst... Mijn schoonfamilie woont daar wel in de buurt, dus wie weet als die een keertje willen oppassen dat het wel een leuk idee is. Ik sta er altijd voor open
k vind het juist goed dat er ook badkleding dagen zijn in een sauna. Ik heb zelf nare ervaringen met mannen en zelf naakt in de sauna. Zelfs na aangesproken te zijn door personeel hielden die mannen niet op om mij en mijn vriendin te stalken. Toen zijn we zelf maar weg gegaan. Was weg gegooid geld dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven