bedrijfsuitje zaak van mijn man

04-06-2009 10:49 355 berichten
Ik heb een paar lastige trekjes.

1) ik hou niet van verplichte nummers met grote groepen (onbekende ) mensen

2) ik durf niet te vliegen

3) ik ben niet graag (ver) en langere tijd van mijn kind weg

4) ik weet graag waar ik aan toe ben

Nu heeft de zaak van mijn man elk jaar een bedrijfsuitje. Ik hoor nu net dat we dit jaar een paar dagen weg gaan met z'n allen (een vrij grote groep onbekenden) , dat we gaan vliegen en dat het een verrassing is waar we heen gaan. Je krijgt alleen een hint ivm inpakken.

Ik heb nu al buikpijn. Wat moet ik hier nu mee?

wat doen we hiermee?

Totaal aantal stemmen: 122

Niet zeuren; geniet ervan (39%)
Gaan, maar gedrogeerd (12%)
Wat zou je je op je hals halen; blijf lekker thuis (49%)
Ja, goed he? Ik zou het ook voor geen goud hebben willen missen. Ik zit de foto's te bekijken en geniet weer helemaal na. Morgen vliegen we met z'n drietjes voor een paar dagen naar Zuid Frankrijk. Heerlijk !
Ik heb dit topic even naar boven gehaald. We gaan nl weer weg met de zaak van mijn man.

En ik ben inmiddels zo ver dat ik

1) beter om kan gaan met verplichte nummers

2) nu eindelijk durf te vliegen

3) best een paar dagen (ik ben zelfs van de zomer 9 dagen zonder hem geweest) weg kan zijn van mijn kind

4) weet waar ik aan toe ben.

Ik kijk er nu dus heel erg naar uit. We gaan zelfs naar een bestemming die al heel lang op mijn lijstje staat en echt een droom is voor mij:

St. Petersburg.

Ik ben zo blij dat ik vorige keer dus gewoon gegaan ben en heb ervaren dat het allemaal helemaal leuk geweest is. Ik kan nu dus met voorpret uitkijken naar deze zomer en deze onwijze trip! Mede dankzij jullie Dat wilde ik jullie nog even zeggen
Stoer, dat ben je!

Je hebt je angsten onder ogen gezien en hard aan jezelf gewerkt. Goed bezig!
Ja Suze, zo kom ik nog eens ergens

Jij nog tripjes in het verschiet? Abu Dhabi komt volgende week hierheen, en dat is heel fijn, maar een weekje zon had ik ook wel zien zitten hoor
Whopper, leuk om dit bericht te lezen.

Veel plezier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven