Beste vakantie !!
donderdag 19 december 2013 om 12:28
Lekker samen uitwaaien op het strand en dan gezellig warme chocolade op de boulevard van Scheveningen, bij de open haard.
Wat ik altijd leuk vond was mijn zoon op die leeftijd de speelgoedafdeling op sturen van een warenhuis met 5 gulden en dan zelf een autootje laten kopen. Ik zat dan in het restaurant op hem te wachten. Hij was dan heel erg blij met zijn vondst en heel trots en groot dat hij het zelf had gedaan.
Ik zei dan altijd wel dat hij voor een duur merk moest kiezen en niet voor een gammele daf.
Wat ik altijd leuk vond was mijn zoon op die leeftijd de speelgoedafdeling op sturen van een warenhuis met 5 gulden en dan zelf een autootje laten kopen. Ik zat dan in het restaurant op hem te wachten. Hij was dan heel erg blij met zijn vondst en heel trots en groot dat hij het zelf had gedaan.
Ik zei dan altijd wel dat hij voor een duur merk moest kiezen en niet voor een gammele daf.
donderdag 19 december 2013 om 13:00
Bedankt voor jullie ideeen!! Heel fijn.
Er is niks mis met thuis zijn en niets moeten
hamerhaai, maar zie jij het al voor je dat ik
de hele vakantie op de bank ga ziten en weer
naar bed?
Ik wil met lekker bezig zijn met mn kindje,
hoeft niet eens persé buiten, kan ook gewoon
binnenshuis.
Ja, het gaat over de aankomende vakantie, morgen.
Klinkt goed allemaal!
Er is niks mis met thuis zijn en niets moeten
hamerhaai, maar zie jij het al voor je dat ik
de hele vakantie op de bank ga ziten en weer
naar bed?
Ik wil met lekker bezig zijn met mn kindje,
hoeft niet eens persé buiten, kan ook gewoon
binnenshuis.
Ja, het gaat over de aankomende vakantie, morgen.
Klinkt goed allemaal!
donderdag 19 december 2013 om 13:11
donderdag 19 december 2013 om 13:45
Met niets doen bedoel, gewoon lekker thuis tutten, knutselen, boekje lezen, naar buiten gaan, wandelen, speeltuin, etc. Kinderen "moeten" al zo veel tegenwoordig. Kunnen zichzelf slecht vermaken, omdat ze vaak niet leren om zich te vervelen en zelf iets te gaan verzinnen.
Je kind is nog maar 4 jaar oud! Vakanties zijn er ook voor om gewoon weer rustig bij te tanken van de schoolperiode.
Je kind is nog maar 4 jaar oud! Vakanties zijn er ook voor om gewoon weer rustig bij te tanken van de schoolperiode.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
vrijdag 20 december 2013 om 01:58
Jippie, in Zuid Holland.
Dolfje, daar ben ik ook wel benieuwd naar hoor.
Laat maar weten als je wil. En de andere leden natuurlijk ook.
Hamerhaai, bedankt, ja, dat gaan we zeker doen.
Hij kan ook goed zelf spelen, als ik bezig ben met huiswerk maken, is hij aan de andere kant van het bureau vaak lief aan het spelen.
Bedankt voor de nieuwe reacties die er bij zijn gekomen.
Dolfje, daar ben ik ook wel benieuwd naar hoor.
Laat maar weten als je wil. En de andere leden natuurlijk ook.
Hamerhaai, bedankt, ja, dat gaan we zeker doen.
Hij kan ook goed zelf spelen, als ik bezig ben met huiswerk maken, is hij aan de andere kant van het bureau vaak lief aan het spelen.
Bedankt voor de nieuwe reacties die er bij zijn gekomen.
vrijdag 20 december 2013 om 03:53
Voor leuke knutselwerkjes zou ik kijken op pinterest. Daar staan vaak dingen op waar je goed mee scoort, maar zelf niet op komt.
Wij zijn afgelopen zondag met dochter van 3 naar de intratuin geweest, idd het kerstdorp, maar de ballenbak was een ongekend succes! Dochter wilde liever nog even in de ballenbak dan naar oma toe, terwijl ze normaal elk excuus aangrijpt om naar oma en opa te mogen.
Verder misschien een wandeling in het bos? Lekker met laarzen en een regenbroek aan zodat je zoon kan ravotten en smerig kan worden?
En je zoon is oud genoeg om zelf te bedenken wat hij wil doen. Overleg met hem en maak evt een planning op een (eigengemaakte) kalender.
Wij zijn afgelopen zondag met dochter van 3 naar de intratuin geweest, idd het kerstdorp, maar de ballenbak was een ongekend succes! Dochter wilde liever nog even in de ballenbak dan naar oma toe, terwijl ze normaal elk excuus aangrijpt om naar oma en opa te mogen.
Verder misschien een wandeling in het bos? Lekker met laarzen en een regenbroek aan zodat je zoon kan ravotten en smerig kan worden?
En je zoon is oud genoeg om zelf te bedenken wat hij wil doen. Overleg met hem en maak evt een planning op een (eigengemaakte) kalender.