Boeken via Cheaptickets.nl (Easyjet)

29-07-2010 22:12 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb de afgelopen week een vlucht geboekt naar Barcelona. Dit heb ik gedaan via Cheaptickets.nl en ik vlieg met Easyjet. Ik heb via de mail een boekingsbevestiging gehad. Is het de bedoeling dat ik deze uitprint? Is dit dan ook mijn ticket? Het is me niet helemaal duidelijk namelijk.

En wat ik ook zo raar vind; er werd helemaal niet gevraagd naar het nummer van mijn paspoort terwijl ik dat bij eerder boekingen van vluchten volgens mij wel moest doorgeven. Klopt dit?

Het is de eerste keer dat ik in mijn eentje op vakantie ga (en een vlucht&hotel boek) en ik wil graag even zeker weten dat het allemaal wel goed gaat
Paspoortnummer is niet nodig, zolang je naam er maar precies zo op staan (eerste voornaam + familienaam)

Staat er een boekingsnummer op je boekingsbevestiging? Er zou een boekingsnummer van Easyjet op moeten staan, daar check je mee in. Ff zoeken.
Tegenwoordig werken ze met E-tickets, dat zijn tickets van lucht Je hebt alleen je paspoort, jezelf en je boekingsnummer nodig, dan komt het helemaal voor de bakker als je daar peentjes staat te zweten bij de incheckbalie Goede reis.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Een boekingsnummer kan ik niet vinden. Wel een reserveringsnummer. Misschien dat je dat bedoelt?
Boeken is hetzelfde als reserveren, ja
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Och ja, das waar ook.. Bedankt voor de hulp!
Veel plezier in Barcelona TO!
@ Hermes: Dank je wel! Heb er zoveel zin in!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven