Boekingssites

11-11-2011 13:51 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben op dit moment een hotel aan het boeken en heb al op diverse boekingssites gekeken. Sommige werken heel fijn, andere vind ik vreselijk! én dan vooral de bijkomende kosten ......

Wat vinden jullie eigenlijk van boekingssites? Wat zou je anders willen zien? of wat vind je juist zo fijn?

Ik vind bijvoorbeeld de recensies errrrg fijn! Geeft je een goed beeld van een hotel.

En hebben jullie ook een standaard boekingssite waar jullie altijd boeken? Of google je en kijk je bijvoorbeeld naar de prijs (zoals ik altijd doe.. haha)

Groetjes
ja dat heb ik dus eerst vergeleken. Het kost nu ongeveer 40 euro p.p.p.n en we zijn met zn 2e. Dus dat is 80 euro. Op de gewone site is een overnachting 120(!!) euro per nacht op diezelfde dag....... enorm dus!

Ik zat te denken .. misschien kunnen we het onderwerp van het topic iets veranderen ..? en het gewoon over boekingssites hebben en niet zozeer over verbeterpunten?
Onderwerp gaat naar mate topic vordert vanzelf wel veranderen denk ik zomaar :-)

Dus je vergelijkt wel, gelukkig maar :-)
quote:borderwalk schreef op 11 november 2011 @ 14:22:

[...]

Sorry, maar ik begrijp het 'irritatiepuntje' van TO gewoon niet helemaal.

Als TO nou zou willen weten wat een goede site was, omdat ze iets wil boeken maar ze wil een hele discussie over "Wat vinden jullie eigenlijk van boekingssites? Wat zou je anders willen zien? of wat vind je juist zo fijn?"

Maar goed er zijn vast mensen die dit wel boeiende materie vinden dus ik rot hier wel op.Ik ook. Borrel? Het kruipt ten slotte alweer tegen drieën!
bookingsites leven van commissie die zij ontvangen. Word allemaal door hotels zelf betaald. Via een site kan voordeliger zijn dan via het hotel zelf.maar je kunt hier wel dingen mislopen, zoals meedoen aan klantenprogramma's of speciale kortingen.

En ja, ik werk in een hotel:)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven