Brabantliner 401 Utrecht-Breda
donderdag 1 maart 2012 om 10:09
Het is natuurlijk niet echt 'reizen' dus het staat hier misschien ook fout, maar even een kort vraagje.
Weet iemand hoeveel de Brabantliner 401 of 400 Utrecht-Breda / Utrecht-Oosterhout momenteel kost?
Tot 2012 had je altijd een dagretourtje voor 6 euro, maar die is nu afgeschaft. Wat is het nieuwe tarief als je een kortingskaart hebt?
Ik heb al op de website gekeken maar kan het echt niet vinden!
Weet iemand hoeveel de Brabantliner 401 of 400 Utrecht-Breda / Utrecht-Oosterhout momenteel kost?
Tot 2012 had je altijd een dagretourtje voor 6 euro, maar die is nu afgeschaft. Wat is het nieuwe tarief als je een kortingskaart hebt?
Ik heb al op de website gekeken maar kan het echt niet vinden!
donderdag 1 maart 2012 om 10:18
Je kunt ook nog een ritkaart bij de chauffeur kopen voor ¤ 9.
Van de website:
Noord-Brabant OV-ritkaarten
Indien u niet in het bezit bent van een OV-chipkaart, kunt u op de bussen in Noord-Brabant een ritkaartje aanschaffen. Een ritkaartje is geldig voor 1 rit, zonder overstaprecht. Een ritkaartje is verkrijgbaar in 3 varianten met een tarief van ¤ 3,00 , ¤ 6,00 en ¤ 9,00.
Tariefberekening:
Geldigheid Tarief
Geldig voor één enkele rit binnen de provincie Noord-Brabant.
Overstappen is niet mogelijk. ¤ 3,00
Geldig voor een rit geheel buiten de provincie Noord-Brabant met lijn 99, 101, 400 of 401. Overstappen is niet mogelijk. ¤ 6,00
Geldig voor een rit tussen een halte in de provincie Noord-Brabant en een halte in een andere provincies met lijn 99, 101, 400 of 401. Overstappen is niet mogelijk. ¤ 9,00
De OV-ritkaart is verkrijgbaar bij de chauffeur.
Van de website:
Noord-Brabant OV-ritkaarten
Indien u niet in het bezit bent van een OV-chipkaart, kunt u op de bussen in Noord-Brabant een ritkaartje aanschaffen. Een ritkaartje is geldig voor 1 rit, zonder overstaprecht. Een ritkaartje is verkrijgbaar in 3 varianten met een tarief van ¤ 3,00 , ¤ 6,00 en ¤ 9,00.
Tariefberekening:
Geldigheid Tarief
Geldig voor één enkele rit binnen de provincie Noord-Brabant.
Overstappen is niet mogelijk. ¤ 3,00
Geldig voor een rit geheel buiten de provincie Noord-Brabant met lijn 99, 101, 400 of 401. Overstappen is niet mogelijk. ¤ 6,00
Geldig voor een rit tussen een halte in de provincie Noord-Brabant en een halte in een andere provincies met lijn 99, 101, 400 of 401. Overstappen is niet mogelijk. ¤ 9,00
De OV-ritkaart is verkrijgbaar bij de chauffeur.
donderdag 1 maart 2012 om 10:55
donderdag 1 maart 2012 om 11:49
Ter aanvulling: een ritkaart die je bij de chauffeur koopt voor 9 euro is een enkele reis, voor een retourtje ben je dus 18 euro kwijt (voor dat bedrag ben ik vorig jaar naar de andere kant van Europa gevlogen, maar ja). Of kortingskaarten geldig zijn zou ik niet weten. Misschien de klantenservice even bellen?