Bruine Bonen
maandag 9 augustus 2010 om 15:53
Oooh nee, zat ik gisteren nog naar dat douane programma te kijken - op het vliegveld van Sidney - en daar waren van die Chinezen die werkelijk kóffers vol eigen eten hadden! Ga je eens naar een ander land...
Ga je daar op vakantie of ga je emigreren? Anders kun je die bonen toch vóór vertrek een keertje eten, asjemenou...
Ga je daar op vakantie of ga je emigreren? Anders kun je die bonen toch vóór vertrek een keertje eten, asjemenou...
maandag 9 augustus 2010 om 15:54
Net als dat nederlandse stel, wat ik eens zag in Turkije. Als je alleen bent (zoals ik), weten mensen nooit of jij ze verstaat. Zij waren dus in het hotel en liepen langs het (overheerlijke) eten. Maar ja, het ziet er anders uit dan in Nederland! Dus namen ze alleen patat en vlees...en aan tafel ging de tas van mevrouw open...jawel: de pot Zaanse mayonaise!
Maaaarrr...ze konden in elk geval thuis in het dorp zeggen: Wij zijn in Turkije geweest...
Veel verder dan het zwembad zijn ze dan ook niet geweest, want dat is eng hoor, de straat op, waar allemaal "buitenlanders" lopen..
Maaaarrr...ze konden in elk geval thuis in het dorp zeggen: Wij zijn in Turkije geweest...
Veel verder dan het zwembad zijn ze dan ook niet geweest, want dat is eng hoor, de straat op, waar allemaal "buitenlanders" lopen..
maandag 9 augustus 2010 om 15:55
Ga je er wonen? http://www.gtba.nl/index. ... fo&show=toon&ausinfoid=44 (korte samenvatting: je mag geen etenswaren meenemen naar Australië)
Lijkt me dat je daar ook wel verschillende soorten peulvruchten hebt, in ieder geval witte bonen en kidneybonen
Lijkt me dat je daar ook wel verschillende soorten peulvruchten hebt, in ieder geval witte bonen en kidneybonen