Bruine Bonen

09-08-2010 15:44 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
anoniem_99536 wijzigde dit bericht op 04-06-2018 20:43
Reden: Verwijdering/uitschrijving van mijn account bij het Viva forum
98.07% gewijzigd
Haha...hier moet ik echt om lachen: Typisch Nederlands! Waarom wil ik je in vredesnaam tijdens die vakantie perse bruine bonen??? Doe eens gek, koop kidneybonen daar!
Of eet geen bonen en koop/eet wat er te krijgen is...
Er zijn in Australië Nederlandse winkeltjes te vinden die alles verkopen wat typisch Nederlands. Deze winkeltjes zijn speciaal opgezet voor geëmigreerde Nederlanders.
Dit meen je niet.

serieus???
Miss mag deze persoon wel alleen maar bruine bonen eten, ofzo...
Ik vraag mij echt af waarom je bruine bonen mee zou willen nemen...
misschien bang voor obstipatie
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Oooh nee, zat ik gisteren nog naar dat douane programma te kijken - op het vliegveld van Sidney - en daar waren van die Chinezen die werkelijk kóffers vol eigen eten hadden! Ga je eens naar een ander land...

Ga je daar op vakantie of ga je emigreren? Anders kun je die bonen toch vóór vertrek een keertje eten, asjemenou...
Die kan je daar gewoon kopen in de Dutch Shop.
Net als dat nederlandse stel, wat ik eens zag in Turkije. Als je alleen bent (zoals ik), weten mensen nooit of jij ze verstaat. Zij waren dus in het hotel en liepen langs het (overheerlijke) eten. Maar ja, het ziet er anders uit dan in Nederland! Dus namen ze alleen patat en vlees...en aan tafel ging de tas van mevrouw open...jawel: de pot Zaanse mayonaise!

Maaaarrr...ze konden in elk geval thuis in het dorp zeggen: Wij zijn in Turkije geweest...

Veel verder dan het zwembad zijn ze dan ook niet geweest, want dat is eng hoor, de straat op, waar allemaal "buitenlanders" lopen..
////////
anoniem_99536 wijzigde dit bericht op 04-06-2018 20:45
Reden: Uitschrijving
0.00% gewijzigd
Bruine bonen in Australië
vraag me inderdaad ook af waarom je dat zou willen, maar belangrijker: het mag niet, australie is erg streng met import van voedsel etc.
Ga je er wonen? http://www.gtba.nl/index. ... fo&show=toon&ausinfoid=44 (korte samenvatting: je mag geen etenswaren meenemen naar Australië)

Lijkt me dat je daar ook wel verschillende soorten peulvruchten hebt, in ieder geval witte bonen en kidneybonen
//////////////
anoniem_99536 wijzigde dit bericht op 04-06-2018 20:46
Reden: UItschrijving
0.00% gewijzigd
Maar als ze er al 5 jaar wonen weten ze toch dat je ergens bruine bonen kunt krijgen? Als je het zo graag eet... (mijn bescheiden mening hoor )
quote:jacqbustraan schreef op 09 augustus 2010 @ 15:55:

[...]

Dank je, eindelijk een normaal antwoord!!Jij ook bedankt. Djeez, zal nog eens een keer voor je googelen, iets wat je zelf ook makkelijk zou kunnen.
Je zou toch verwachten dat ze na vijf jaar zelf wel weten wat er te koop is en wat niet???
/////////////
anoniem_99536 wijzigde dit bericht op 04-06-2018 20:47
0.00% gewijzigd
Maar WAAROM???????
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
////////////////////////
anoniem_99536 wijzigde dit bericht op 04-06-2018 20:47
0.00% gewijzigd
Je mag ze inderdaad niet meenemen. Er is op tv altijd zo'n programma over de Australische douane: 'border control' dacht ik.
Omdat schoonpa moet poepen, Nouschi.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven