Budget Citytrip

06-02-2014 21:49 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Al enkele dagen ben ik op zoek naar een leuk reisje voor twee. Voor de periode 21 feb/2 maart. Voor 4/5 dagen. Nu heb ik echt al perfecte deals gevonden, leuke hotels noem maar op. Maar het lijkt er op alsof je overal tegenwoordig moet betalen met een creditcard en die heb ik dus juist niet.

Weet iemand nog een leuke deal (die met ideal, paypal of terplekke betaald kan worden) voor minder dan ¤220,- (inclusief vlucht en ze zijn zeker vindbaar!)
Ik boek mijn reizen altijd via internet en betaal altijd met ideal. Bij de vakantiediscounter oa.
quote:dolfje schreef op 06 februari 2014 @ 21:54:

Ik boek mijn reizen altijd via internet en betaal altijd met ideal. Bij de vakantiediscounter oa.Hartstikke leuke site, alleen m'n uitgezochte reis is van 190 naar ineens 340 euro gegaan in tien minuten :')
Dat is balen!
Wil je echt iets met een vliegtuig en dan een hotel?

Op groupon hebben ze nu namelijk een leuke aanbieding voor een cruise naar Newcastle.

Heb je voor 89,- euro twee overnachtingen aan boord, één overnachting in een hotel in Newcastle en een diner aan boord van het schip.

De deal is alleen wel over een uurtje afgelopen.
quote:sweetgoodbyes schreef op 06 februari 2014 @ 22:06:

[...]

Hartstikke leuke site, alleen m'n uitgezochte reis is van 190 naar ineens 340 euro gegaan in tien minuten :')cookies uitzetten!
En inderdaad vakantiediscounter.

Als ik zo even vlug kijk zie ik al verschillende reizen onder de 200 euro, oa naar Rome, Barcelona, Parijs.

Bij prijsvrij.nl kun je ook boeken zonder cc

En anders zou je voor nu even een prepaid cc kunnen kopen, die kun je als het goed is bij de Primera kopen voor tien euro.

Die gebruik ik ook altijd voor mijn vluchten.

Als je dan een losse vlucht zoekt bij skyscanner.nl, en een hotel op booking.com ben je vaak heel goedkoop uit als je even het geduld hebt om goed te zoeken.

De laatste keer Barcelona kostte mij daardoor maar 120,- euro.

Inclusief vlucht en hotel (midden op de Rambla).
Kijk eens op Travelbird.
Bij expedia kun je met ideal betalen. Goede ervaringen mee.
I choose happy!
KLM kan ook gewoon met iDEAL
quote:flowerblue schreef op 06 februari 2014 @ 23:02:

Wil je echt iets met een vliegtuig en dan een hotel?

Op groupon hebben ze nu namelijk een leuke aanbieding voor een cruise naar Newcastle.

Heb je voor 89,- euro twee overnachtingen aan boord, één overnachting in een hotel in Newcastle en een diner aan boord van het schip.

De deal is alleen wel over een uurtje afgelopen.Niet doen, het is echt niet leuk. De hutten zijn klein en benauwd, en afhankelijk van waar je hut zit, lawaaiig (motor van het schip). En het zijn 2 smalle eenpersoonsbedjes, niet echt gezellig of romantisch. Het eten en drinken aan boord is hartstikke duur, entertainment kan leuk zijn en er zijn nog een paar dure winkeltjes met kleding en snoep. En er zit nog een bioscoopje in, maar daar moet je je ook niet teveel van voorstellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven