Camping aan de Bodensee

19-06-2020 15:18 12 berichten
Wie weet er een mooie niet al te grote camping aan de Bodensee in Duitsland?
We willen echt aan het meer staan.
Alle reacties Link kopieren
Geen idee, wij stonden in Zwitserland en niet aan het meer. Maar een dagje Sauna in Konstanz kan ik je wel aanraden! :loveit:
Leest mee! :P
Ik woon in de buurt van de Bodensee, en gaan altijd zeer regelmatig naar überlingen, naar de sauna.

Ik vind Friedrichshafen en Lindau erg leuk. En als je googled zijn er erg veel campings.

Ik weet ook niet : ga je met kinderen of ????
We hebben drie kinderen. Ze zijn 13, 11 en 8.
Ik heb al veel campings bekeken maar veel zijn niet echt aan het meer had ik het idee. En persoonlijke ervaringen zijn altijd fijn.
Ik ga je tips bekijken JobEva.
Wij hebben geen kinderen maar zitten wel aan die omgeving te denken. Wij zoeken alleen een huuraccommodatie. Tent/caravan/appartement.
Kletterpark Rheinfall, is ook echt heel leuk om met kinderen te doen. Is bij de Rheinfall. En shoppen in Konstanz. In Friedrichshafen is een Zeppelin museum...vonden onze kinderen altijd heel leuk, en de Affenberg....

Maar helaas, Campings ...geen idee, maar er zijn er genoeg!
Ik ben 5 jaar geleden op deze camping geweest https://www.gaienhofen.de/de/tourismus/ ... ingplaetze dat was aan het meer. We zijn toen op de bonnefooi er naar toe gegaan en er waren meer campings die echt recht aan het water stonden maar wat daar de naam van was weet ik niet meer. Het was een rustige camping en wij waren er zonder kinderen dus ik denk net nog in het voorseizoen.
Mooie omgeving maar er waren wel bizar veel muggen!
..
watdachtjehiervan schreef:
19-06-2020 18:25
Ik heb al veel campings bekeken maar veel zijn niet echt aan het meer had ik het idee.
Dan zou ik even zoeken met behulp van Google maps, op satellietweergave. Kun je precies zien welke campings er aan het water liggen en ook meteen of er een strandje bij is en hoe de indeling is (grote/kleine velden, bomen, etc. ).
Leuk al die tips!
Ik heb er echt wat aan.
We gaan met ons campertje op de bonnefooi dus fijn om wat meerdere opties te hebben.
Ik durf niet echt op de bonnefooi. Ooit naar Gardameer en toen moesten we 4 campings af voor er plek was.
Wij gaan pas in september.
Ik zou wel wat reserveren..... want ook Duitsland heeft vakantie, en Zwitserland ook!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven