camping ardeche

16-12-2012 17:32 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, hoi

Wij willen volgend jaar graag naar een camping in de ardeche..WIj gaan met onze 3 kinderen van dan 8 en 4 jaar. Wij willen graag een fijn zwembad met wat glijbanen en aan de rivier. Een ruime schone caravan het liefst met airco. Animatie hoeft niet perse. Graag wat supermarkten en leuk stadje in de buurt.. ben al een tijdje aan het zoeken en vind ook wel wat leuks! maar hoop dat iemand hier met de gouden tip komt!

Het liefst niet te duur... zo rond de 2000 voor 2 wkn in het hoogseizoen.

Bedankt alvast.
Ik lees mee...
Moet het perse in de Ardèche zijn?
L'ardechois in vallon pont darc heeft al meerdere prijzen gewonnen. Ligt aan een rivier.

In het plaatsjes sampson ligt een yellow village camping (is wel duur en feestcamping) en een drie sterren camoing aan de rivier.

Ranc davaine is een erg mooie camping

Domaine de chaussy is ook mooi, maar geen riviertje

Misschien wat ideeen. Wel allemaal snel te boeken, want na december zitten ze vaak al vol.
Domaine le Pommier is een camping in de Ardèche met zwemparadijs. Ook hier moet snel geboekt worden anders is het vol.
Ik doe mijn best
Domaine de chaussey ben ik 2 jaar geleden geweest. Erg leuk!
Bedankt tot zover! hoeft niet perse de ardeche te zijn als het maar redelijk zon zeker is en in een dag en een nacht te rijden!
Wil ook graag boeken, maar moet wachten op accoord van mijn werkgever.. duurt altijd zo lekker lang!
ranc davaine ben ik afgelopen jaar geweest. Was erg mooi en goed onderhouden canping. Aan een riviertje, mooi zwemparadijs ( wel koud, amper verwarmd buiten) Wij vonden het wel een nadeel dat de stacaravans erg ver van elkaar af stonden, daardoor weinig kinderen om mee te spelen.Wel veel privacy. Wij zaten aan een grindpad dus daar was ook weinig speelruimte voor de kids. We moesten echt naar de speeltuin of zwembad om te spelen.
Wij gingen vroeger altijd naar la plage fleurie. Hadden toen nog geen zwembad, nu wel geloof ik. En met "altijd" bedoel ik; af en toe. Maar mijn zusje en ik hadden het daar altijd zó naar ons zin dat mijn ouders soms toegaven en we nog een keer naar diezelfde plek gingen. Ook vlakbij valon pont d'arc.
Wij zaten dit jaar in Largentiere, een erg leuk en charmant oud Frans dorpje, met groot kasteel. De camping waar we in een luxe stacaravan zaten heette les Ranchisses, 5 sterrencamping met een fantastische animatie en een echte kindercamping. Vriend en ik hebben onze ogen uitgekeken. We waren met z'n tweeën, en hebben de camping op het lijstje gezet voor een vakantie als we kinderen hebben. Overigens totaal geen last gehad van kinderen en de animatie. Alles verliep vlekkeloos en tot in de puntjes verzorgd. Een groot spa-gedeelte voor 16+'ers, wat het voor ons toch weer erg prettig maakte. Fantastisch. Zo'n 30 minuten vanaf Pont d'arc, maar door de weg ernaartoe maakt dat helemaal niets uit. Fantastische uitzichten en de grotten vond ik ook prachtig.
camping les ranchisses ben ik ook geweest, 3 jaar geleden. Was inderdaad ook een erg fijne camping. Mijn dochter was toen 10 maanden. 'We stonden vrij vooraan, waardoor we het entertainment tot 0.00 uur goed hoorden, was enige minpuntje,rest was prima!
Die camping valt toch net even buiten ons budget.. wil het liefst een caravan met 3 slpkamers en airco en dan zit je op de camping al boven de 2500.. vind ik persoonlijk teveel.. je moet er nog heen en nog 2 wkn leven ook! jammer want ziet er wel mooi uit. Camping lagrand terre lijkt mij ook wel een goeie optie.. iemand hier al eens geweest?
Ook als je via de site van de camping zelf boekt? Wij waren 1500,- kwijt voor 2 weken in een caravan met 3 slaapkamers. Wel erg vroeg geboekt en in de bouwvak op vakantie geweest.
nee, maar misschien omdat wij met zijn 5en zijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven