Camping Istrië gezocht

10-11-2015 10:21 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn begonnen met onze zoektocht voor de zomer van 2016.

Istrië lijkt ons een prachtige plek.

Nu zijn de campings daar alleen of heel groot of voor naturisten, beide willen wij niet.

Weet iemand een mooie, leuke en niet een al te grote camping in Istrië?

Margriet
Zit hier niks tussen? http://www.vacansoleil.nl/campings/kroatie/istrie/
wij waren op BiVillage.. Enorm groot (normaal niet mijn ding) maar raar maar waar.. je had er geen last van.. Wij stonden wat achterin op de camping.. prachtige ruime plek en weinig volk wat langsliep.. Ik heb een hele fijne vakantie gehad iig..
Wij staan ook elk jaar op een megacamping. Maar,daar merken we echt helemaal niets van. Staan op een mooi plekje,een bosplek met lekker veel schaduw en vlak bij het strand.

Ik weet niet of je een mini camping gaat vinden daar.

Groetjes Suusje
Ik wil ook geen mini-camping. Maar als ik lees 2000 plekken, dan schrikt mij dat enorm af.

Dat is gewoon een complete woonwijk (voor mijn gevoel dan).

Ik ga kijken bij BiVillage.

Op welke camping staan jullie Suusje35?
200? Onze camping heeft plaats voor 10.000 personen

Wij staan op Lanterna
Sorry, type fout...2000!
margriet, Bi Village heeft 4500 plekken (maar dat is inclusief huisjes, stacaravns, rent a tent etc..

Als je op de plattegrond kijkt, stonden wij bij de duikschool in de buurt.. Lekker rustig en was niet vol (hoogseizoen).

Je merkt niets van die grootte.. het zijn ruim opgezette parken met goede voorzieningen
Lang geleden op deze camping gestaan en wil nog altijd een keer terug: http://www.maslinica-rabac.com/campsite ... ac-croatia
Leuk deze tips....

Ik ga weer even kijken.
Ik ben (in de prehistorie ongeveer) ooit eens een week op camping BiVillage geweest. Tot dan toe was ik alleen hele kleine campings gewend (max 50-75 plaatsen). Ik vond het te groot, te massaal. En volgens mij zijn ze de afgelopen jaren nog groter geworden, als ik de plattegrond zie.

De locatie was wel perfect, op loopafstand van het dorpje (mooie route langs de zee) en de zee (en keienstrand) was heel schoon en helder. In het dorp was toentertijd geen pinautomaat, maar dat zal inmiddels wel veranderd zijn

Ik denk dat je voor kleinere campings meer het binnenland in moet, niet vlakbij zee in elk geval.
o het is zeker heel groot stippensokken.. maar omdat wij helemaal achterin stonden viel het juist erg mee.. En ze plaatsen je tegenwoordig op aankomstdag zodat je niet iedere dag hele volksverhuizingen hebt van mensen.. DUs een veld met vrije aankomst , veld met vrijdag, zaterdag en zondag.. dus.. De voorzieningen zijn er ook op afgestemd.. wij hebben het niet als enorm druk ervaren.. WE zaten er in hoogseizoen... Er waren wel plekken waar we idd niet hadden willen staan.. maar ik van te voren goed onderzoek gedaan en contact gezocht met de camping zelf imv plaats..

En idd.. pinautomaten zat.. ook op park overigens..

ik als niet grote camping fan vond deze enorm meevallen.. We stonden 2 jaar daarvoor op een franse camping met minder plekken en dat was 1 groot drama..
Ah ja, dat klinkt wel beter georganiseerd nu, Poldervrouw.

Het ligt vast ook heel erg aan wat je zelf onder de noemer 'gezellig druk' schaart, dat is voor iedereen anders natuurlijk. Het paste gewoon niet zo bij mij. (Het ging in mijn geval om een studie-gerelateerde reis, waarbij ik zelf geen inspraak had over het onderkomen, ik heb het dus niet zelf uitgezocht.)
ik hou juist van kleine campings.. maar omdat die er niet zijn daar en de kinderen het graag wilden ben ik overstag gegaan.. Juist op het stuk waar wij stonden weinig reuring.. lekker rustig dus.. Paar velden terug (in drukste deel) was het altijd wat lawaaiierig en veel gedoe.. blij dat ik daar niet stond..

Ik hou eigenlijk van boerencampings zonder wat.. maar ja.. tieners mee op vakantie.. nog even een paar jaar doorbijten en dan eindelijk weer mijn bestemmingen
Ik zou een provincie verder gaan, veel mooier gebied!
quote:Dreamchild schreef op 10 november 2015 @ 12:20:

Lang geleden op deze camping gestaan en wil nog altijd een keer terug: http://www.maslinica-rabac.com/campsite ... ac-croatia

Deze camping hebben wij ook eens bezocht en die beviel ons erg goed, leuke camping. Verder op Lanterna gestaan en absoluut met je eens dat die veel te groot was. Als we bij het zwembad lagen en terug moesten naar de caravan om iets te pakken was dat echt een mega trip, en ik vond de camping in het algemeen niet leuk.

Sla Porec en Rovinj niet over hoor, allebei super sfeervolle plaatsen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven