Camping & tips Provence (Frankrijk)

03-07-2012 13:59 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb al wat topics over Frankrijk gespot, maar kom er toch nog niet helemaal uit en hoop op nog wat fijne tips. Mijn vriend en ik willen graag met de tent richting de Provence. We houden van gezellige, kleinschalige campings. Er hoeft geen zwembad te zijn. Wel bij voorkeur aan (of dichtbij) een meer/strand/water en op loopafstand van een dorpje of stadje waar je lekker kunt eten en 's avonds op een terrasje kunt zitten. Een bruisend nachtleven hoeft er niet te zijn. Verder is het fijn als er in de omgeving genoeg te doen, zien en beleven is. Onze vakantie zal een beetje een afwisseling worden van zwemmen / zonnen en dingen bekijken en ondernemen.

Ik zoek me de laatste dagen al suf op internet, maar maak mezelf helemaal gek en zie door de bomen het bos niet meer. Daarom ben ik erg benieuwd naar jullie tips en hoop ik dat die mij verder kunnen helpen!

Alvast super veel dank!!
Hier hebben wij vroeger jaren gestaan, inmiddels is er een zwembad op de camping. Prachtige boscamping.

Mooie omgeving in de buurt van Grasse, Antibes, Cagnes sur Mer en niet ver van Cannes, Monaco en Nice.

In Vence heb je oa een goede pizzeria, wel is dit net te ver om te lopen denk ik.

http://www.camping-domain ... om/emplacements.php?lg=nl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven