Camping Zeeland/kust 2013

10-09-2012 13:56 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor volgend jaar ben ik op zoek naar een camping in Zeeland, maar elders aan de (evt.Belgische) kust mag ook. Ik ben zelf al aan het zoeken, maar zie door de bomen het bos niet meer. En niets is zo waardevol als persoonlijke ervaringen!

Wat zoeken we op een camping:

-kindvriendelijk, dus speeltuintje (zou mooi zijn als er op het veldje ook wat staat).

-faciliteiten om broodjes, een ijsje en een snack te kunnen kopen, met ruime openingstijden in het hoogseizoen.

-ruime plaatsen, minimaal 90m2.

-net en schoon sanitair.

-genoeg te doen (in de omgeving) om ons drie weken te vermaken.

Heeft iemand ervaring met campings die hieraan voldoen? Ik hoor het heel graag!
Ik krijg er een punthoofd van!
Wij zijn een aantal jaar geleden op camping de Pekelinge geweest in Oostkapelle. Voldoet aan je eisen, wij hebben het er super gehad. (het was ook 2 weken prachtig weer, hielp mee maar de camping was ook echt leuk)
Wij waren dit jaar op camping Zwinhoeve in Retranchement. Heel goed bevallen! Op steenworp afstand van België, dus uitstapjes gemaakt naar o.a. Brugge en Knokke. En heel leuk: je hoeft vanaf de camping alleen maar het duin over en je staat al op het strand (overal kinderen met vliegers of aan het voetballen). Plaats was heel groot, we konden onze tent van 8x4 meter en de auto makkelijk kwijt en hadden dan nog ruimte om buiten te zitten.
Pekelinge is heel leuk!

Ook de Schotsman is heel erg leuk, heel veel activiteiten!
Dank je wel voor jullie tips! Ik ga de websites bekijken!

Schotsman ken ik omdat het RCN is, de anderen ken ik niet. Fijn, zo´n forum!
Ik krijg er een punthoofd van!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven