Campings Annecy

06-01-2017 12:11 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Mijn vriend en ik zijn van plan deze zomer naar Annecy op vakantie te gaan. We zijn op zoek naar een goedkope, rustige camping zonder luxe.

We gaan zonder auto, en vliegen naar Genève. Is het mogelijk om via het OV of op andere manieren vanuit annecy richting de Mont Blanc te komen?

Tips zijn welkom!
Ik kijk altijd op zoover naar goedkopere campings. Wij zaten op een camping in Doussard geloof ik.. Annecy is zeker de moeite waard, ik zou er zo weer naar toe willen!
Camping le munnicipale
http://www.camping-lac-bleu.com/nl/services/plage/
Never give up hope.
Annecy is leuk! Veel plezier alvast.
Ja en?
Dit roept herinneringen op Dertig jaar geleden met eerste vriendje met de trein naar Annecy gereisd en vanaf het station daar liftend naar een camping. De NLse mevrouw die ons meenam dacht de camping waar zij stond misschien wel plek had. We hadden niets geboekt, dus dat was wel spannend. Eigenlijk was de camping vol, maar waarschijnlijk zagen we er zo hopeloos onervaren uit dat de eigenaar ons op een onmogelijk plekje heeft gezet. (volle zon, zodat je 's morgens je tent uitfikte). Maar het was wel heel romantisch.

Hoe de camping heette weet ik dan niet meer.
quote:Suziiiie schreef op 07 januari 2017 @ 16:27:

http://www.camping-lac-bleu.com/nl/services/plage/Ja dit was de camping! Ik herinner mij de steiger waar bij zonsondergang stokbrood met goedkope brie aten.
quote:bubbelwijn schreef op 07 januari 2017 @ 17:46:

[...]

Ja dit was de camping! Ik herinner mij de steiger waar bij zonsondergang stokbrood met goedkope brie aten.

Ja, ik heb hier ook hele mooie herinneringen met mijn jeugdliefde die meemocht.

Wat hebben we een prachtige tijd daar gehad! Ik ga zeker nog een keertje terug.
Never give up hope.
Wij zaten twee jaar geleden op camping L'Ideal aan de andere kant van het meer. Waarschijnlijk niet het soort camping wat je zoekt, want mét animatie, luxe zwembad ed. Maar ik reageer toch even omdat wij ook richting de Mont Blanc zijn gegaan (gewoon met de auto) en we zo'n 2,5 uur (enkele reis) onderweg zijn geweest .

Ik verwacht dus dat je met het openbaar vervoer erg lang onderweg zult zijn. Het was wel prachtig trouwens!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven