Campings dichtbij zee , Nederland

29-05-2020 19:43 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Wij willen in juli er toch nog even uit met onze vouwwagen. Als het sanitair weer geopend mag worden natuurlijk. Heeft iemand voor tips buiten Zeeland om. Want daar is alles al volgeboekt.

Weet iemand een leuke camping waar genoeg voor kinderen te doen is. Liefst aan/dichtbij de kust. Waar een leuk strandje is. En een dorpje in de buurt zou ook leuk zijn.

Groetjes!
Camping de Nollen in Callantsoog.
Leuke camping en veel te doen in de omgeving. En je kunt vanuit Callantsoog makkelijk naar Texel.
Alles is al vol schat ik in
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
29-05-2020 19:47
Camping de Nollen in Callantsoog.
Leuke camping en veel te doen in de omgeving. En je kunt vanuit Callantsoog makkelijk naar Texel.
Kijk anders in de buurt van Schoorl of Petten. Dan heb je bos, strand en met Alkmaar en Schagen ook nog leuke stadjes in de buurt.
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Alle reacties Link kopieren
Camping de Lakens in Bloemendaal. Ik ben er een paar dagen geleden geweest wel met een andere doelgroep. Maar de camping ligt pal aan zee.
Noordwijkerhout, op hoop van zegen
Alle reacties Link kopieren
Aardbeipeer100 schreef:
29-05-2020 20:15
Noordwijkerhout, op hoop van zegen
Op hoop van zegen ligt niet in Noordwijkerhout maar in Noordwijk... ligt niet echt op loopafstand van het strand.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou kijken of je wat kleinere campings kunt vinden in Zeeland vlakbij het strand. Vaak hebben die nog wel plek. De campings die niet op pagina 1 van google staan. Via google Maps vind je ze.
Alle reacties Link kopieren
Lievelinge?
In Petten bij de Watersnip
anoniem_237713 wijzigde dit bericht op 29-05-2020 22:06
3.85% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Molecaten Noorduinen ZuidHolland
Ik heb gisteren geboekt bij De Tempelhof in Callantsoog. Ziet er erg leuk uit en genoeg te doen voor kinderen :)
Alle reacties Link kopieren
Camping de Zuidduinen in Katwijk. Leuk dorp, super voor gezinnen en heel dicht bij strand.
Alle reacties Link kopieren
We zijn eruit. Een camping in Rijnsburg. Vlakbij Katwijk aan Zee, Noordwijk, leiden etc. Dank voor jullie tips!
Alle reacties Link kopieren
damas schreef:
29-05-2020 20:22
Ik zou kijken of je wat kleinere campings kunt vinden in Zeeland vlakbij het strand. Vaak hebben die nog wel plek. De campings die niet op pagina 1 van google staan. Via google Maps vind je ze.
Hier in zeeland is alles al vol voor de hele zomer Het is vanaf vorige week al vol met Duitsers.
Alle reacties Link kopieren
Daantje2103 schreef:
29-05-2020 23:56
We zijn eruit. Een camping in Rijnsburg. Vlakbij Katwijk aan Zee, Noordwijk, leiden etc. Dank voor jullie tips!
Koningshof? Ik ken het niet persoonlijk maar hoor vaak goede verhalen.
Een fijne vakantie!
Alle reacties Link kopieren
Claudia2010 schreef:
30-05-2020 09:16
Koningshof? Ik ken het niet persoonlijk maar hoor vaak goede verhalen.
Een fijne vakantie!
Ja Koningshof. Mocht sanitair niet open gaan dan gaan we gewoon volgend jaar. dankjewel! Stond erg goed aangeschreven :-)
ExodusRedux schreef:
30-05-2020 09:07
Hier in zeeland is alles al vol voor de hele zomer Het is vanaf vorige week al vol met Duitsers.
Waarom breng je dit elke keer zo negatief?
Alle reacties Link kopieren
Duomarker schreef:
30-05-2020 16:48
Waarom breng je dit elke keer zo negatief?
Omdat ik het jammer vind dat het nu al zo vol is met Duitsers. Laat lekker ons eigen volk in eigen land op vakantie gaan, maar zo is er geen plek voor hun. Dat vind ik gewoon jammer.
ExodusRedux schreef:
30-05-2020 18:37
Omdat ik het jammer vind dat het nu al zo vol is met Duitsers. Laat lekker ons eigen volk in eigen land op vakantie gaan, maar zo is er geen plek voor hun. Dat vind ik gewoon jammer.
Die zin snap ik niet helemaal..
Alle reacties Link kopieren
Duomarker schreef:
30-05-2020 19:55
Die zin snap ik niet helemaal..
Dat er geen plek is voor nederlanders om in nederland op vakantie te gaan. Het is al bezet door duitsers.
Alle reacties Link kopieren
Camping Sint Maartenszee,van ardoer! Niet een heel bijzondere camping met 100.000 voorzieningen maar wel een hele fijne locatie (vinden wij) en alles gewoon prima.
Alle reacties Link kopieren
Noorderling1987 schreef:
30-05-2020 20:04
Camping Sint Maartenszee,van ardoer! Niet een heel bijzondere camping met 100.000 voorzieningen maar wel een hele fijne locatie (vinden wij) en alles gewoon prima.
Die camping hebben we ook nog bekeken. Mooie omgeving ook maar las bij Zoover wat wisselende reacties.
Alle reacties Link kopieren
ExodusRedux schreef:
30-05-2020 09:07
Hier in zeeland is alles al vol voor de hele zomer Het is vanaf vorige week al vol met Duitsers.
Dat is echt onzin. Ik woon ook in Zeeland en er zijn hier meer Belgen dan Duitsers en dan nog. Ze zijn hartstikke welkom!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven