Center parcs..... afzetters....
zondag 1 december 2013 om 22:08
Zo zeg, in voorbereiding op dit kinderparadijs ging ik even kijken of er ook gratis wifi was (mijn eigen internetbundel is niet geldig).
Voor een dag wifi vragen ze dus 15 euro!!! We reizen best veel en ik ken niet anders als dat wifi gewoon standaard erbij in zit, zelfs de meest simpele guesthouse biedt bijna altijd gratis wifi aan....
behalve cp dus daar vragen ze rustig de hoofdprijs ongelooflijk....
(ik boek dus wel even een buitenlandbundel bij mijn provider, niet omdat ik niet zonder internet kan, maar soms is het wel handig om even te kijken hoe laat de trein gaat of wat de openigstijden van iets zijn).
Voor een dag wifi vragen ze dus 15 euro!!! We reizen best veel en ik ken niet anders als dat wifi gewoon standaard erbij in zit, zelfs de meest simpele guesthouse biedt bijna altijd gratis wifi aan....
behalve cp dus daar vragen ze rustig de hoofdprijs ongelooflijk....
(ik boek dus wel even een buitenlandbundel bij mijn provider, niet omdat ik niet zonder internet kan, maar soms is het wel handig om even te kijken hoe laat de trein gaat of wat de openigstijden van iets zijn).
maandag 2 december 2013 om 00:19
quote:Florienepien schreef op 01 december 2013 @ 22:25:
Zal wel niet meer lang duren voordat dat aangepast wordt. De meest simpele bar/kroeg/patatboer heeft al gratis wifi. Ik zou het wel gewoon doen. Het geeft je ook een stuk gemak.Tja, als iedereen het klakkeloos accepteert op die parken gaan ze het natuurlijk nooit aanpassen.
Zal wel niet meer lang duren voordat dat aangepast wordt. De meest simpele bar/kroeg/patatboer heeft al gratis wifi. Ik zou het wel gewoon doen. Het geeft je ook een stuk gemak.Tja, als iedereen het klakkeloos accepteert op die parken gaan ze het natuurlijk nooit aanpassen.
Het is mij: shaHla
(Iranian version)
maandag 2 december 2013 om 11:35
Ik vind het belachelijk om ze meteen maar afzetters te noemen.
Het is een commercieel bedrijf en wil graag geld verdienen. Blijkbaar hebben mensen het er voor over. Niet alleen CP doet dit, bijna alle vakantieparken en campings doen dit.
Ik ben al op best veel vakantieparken en campings geweest en moest juist altijd betalen voor wifi.
Ik weet niet anders.
En ja in de trein en bus is het gratis, maar helaas werkt dit nooit ( zit vaak in de trein).
Dan liever betalen zodat het wel doet.
En let wel, je hebt een keus he. Je hoeft geen wifi te nemen.
Het is een commercieel bedrijf en wil graag geld verdienen. Blijkbaar hebben mensen het er voor over. Niet alleen CP doet dit, bijna alle vakantieparken en campings doen dit.
Ik ben al op best veel vakantieparken en campings geweest en moest juist altijd betalen voor wifi.
Ik weet niet anders.
En ja in de trein en bus is het gratis, maar helaas werkt dit nooit ( zit vaak in de trein).
Dan liever betalen zodat het wel doet.
maandag 2 december 2013 om 18:03
quote:valisa schreef op 02 december 2013 @ 05:58:
Ik vind het ook belachelijk, maar heb er helaas wel gebruik van gemaakt.
Mijn gewone mobiele internet verbinding deed het erg slecht.
Je betaald al zoveel voor een paar dagen in zo'n park, en je wordt er nog uitgeknepen ook!
Als je het belachelijk vindt en het idee hebt uitgeknepen te worden maar je maakt er wel gebruik van, moet je niet klagen.
Gebruik het dan niet om voor jezelf een statement te maken.
Ik vind het ook belachelijk, maar heb er helaas wel gebruik van gemaakt.
Mijn gewone mobiele internet verbinding deed het erg slecht.
Je betaald al zoveel voor een paar dagen in zo'n park, en je wordt er nog uitgeknepen ook!
Als je het belachelijk vindt en het idee hebt uitgeknepen te worden maar je maakt er wel gebruik van, moet je niet klagen.
Gebruik het dan niet om voor jezelf een statement te maken.
(Iranian version)
maandag 2 december 2013 om 19:38
Hogenboomhuisje op de Tolplas ( Hoge Hexel) had wel gratis wifi.
Maar daar schijnt het niet in alle huisjes te zitten.
Meestal neem ik voor de zekerheid mijn ' kapotte' telefoon mee, naast de tablets. De luidspreker daarvan is stuk, dus ik bel er niet meer mee, maar internet en de camerafunctie is gelukkig niets mis mee.
Daarmee kan ik op 3G, even een bundeltje bestellen bij vodafone.
Maar daar schijnt het niet in alle huisjes te zitten.
Meestal neem ik voor de zekerheid mijn ' kapotte' telefoon mee, naast de tablets. De luidspreker daarvan is stuk, dus ik bel er niet meer mee, maar internet en de camerafunctie is gelukkig niets mis mee.
Daarmee kan ik op 3G, even een bundeltje bestellen bij vodafone.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
maandag 2 december 2013 om 20:03
quote:shahla schreef op 02 december 2013 @ 00:19:
[...]
Tja, als iedereen het klakkeloos accepteert op die parken gaan ze het natuurlijk nooit aanpassen.
Wie zegt dat ik het klakkeloos zou accepteren? Je krijgt toch altijd van die enquêtes na je verblijf? Daar zou ik het in vermelden dat dat een minpunt is.
Ik ga nooit naar parken, wel B&B's, hotels en campings. De laatste 3 jaar ben ik nog nooit ergens geweest waar geen wifi was.
[...]
Tja, als iedereen het klakkeloos accepteert op die parken gaan ze het natuurlijk nooit aanpassen.
Wie zegt dat ik het klakkeloos zou accepteren? Je krijgt toch altijd van die enquêtes na je verblijf? Daar zou ik het in vermelden dat dat een minpunt is.
Ik ga nooit naar parken, wel B&B's, hotels en campings. De laatste 3 jaar ben ik nog nooit ergens geweest waar geen wifi was.
Ben je boos? Pak een doos. En geef hem een schop, of verscheur hem. Dat lucht op.
maandag 2 december 2013 om 20:38
quote:BlauwTheekopje schreef op 02 december 2013 @ 11:35:
Het is een commercieel bedrijf en wil graag geld verdienen.
Helemaal mee eens.
Ik vind het trouwens heerlijk als ik geen wifi op de kamer heb als ik op vakantie ben. Lekker rustig en ik kom zo niet in de verleiding om op FB te kijken(of hier ) en ben echt even weg.
Het is een commercieel bedrijf en wil graag geld verdienen.
Helemaal mee eens.
Ik vind het trouwens heerlijk als ik geen wifi op de kamer heb als ik op vakantie ben. Lekker rustig en ik kom zo niet in de verleiding om op FB te kijken(of hier ) en ben echt even weg.
maandag 2 december 2013 om 22:27
quote:Florienepien schreef op 02 december 2013 @ 20:03:
[...]
Als jij er gewoon voor betaalt terwijl je het te duur vindt, accepteer je het in mijn ogen. En dan legt het nauwelijks gewicht in de schaal dat je achteraf invult dat je dat 'een minpunt' vindt. Het zegt veel meer als je dat doet terwijl je dat bedrag níet betaald hebt.
Als iemand iets afzetterij vindt, waarom in godsnaam betaal je het dan toch? Ik maak dus wél dat statement. Ik ga dan geen dief van mijn eigen portemonnee zijn. Dan maar geen internet, hoor.
[...]
Als jij er gewoon voor betaalt terwijl je het te duur vindt, accepteer je het in mijn ogen. En dan legt het nauwelijks gewicht in de schaal dat je achteraf invult dat je dat 'een minpunt' vindt. Het zegt veel meer als je dat doet terwijl je dat bedrag níet betaald hebt.
Als iemand iets afzetterij vindt, waarom in godsnaam betaal je het dan toch? Ik maak dus wél dat statement. Ik ga dan geen dief van mijn eigen portemonnee zijn. Dan maar geen internet, hoor.
(Iranian version)
dinsdag 4 augustus 2015 om 23:29
Sorry hoor, maar ik vind internet/wifi wel een soort van noodzzakelijk. Vroeger had je spoorboekjes, gemeentegidsen, vvv-gidsen en telefoonboeken. Tegenwoordig verwachten publiekstrekkers dat je dat gewoon via internet uitzoekt. Voor musea en pretparken is online kaartjes kopen vaak goedkoper (en geen wachtrij), dus een huisje zonder wifi is inderdaad achterhaald.
dinsdag 4 augustus 2015 om 23:30
quote:longwayhome schreef op 04 augustus 2015 @ 17:53:
Belachelijk! Mijn vriend had het ook in Center Parcs en had nog eens slecht internet ook. Hoort er gewoon bij in te zitten, in elk hotel heb je tegenwoordig standaard wifi.
Hoezo 'hoort dat zo'?
CP hoeft jou geen gratis wifi te verstrekken als ze dat niet willen.
Jij hoeft ook geen huisje op CP te boeken als je dat niet wilt.
Hoe moeilijk kan het zijn?
Belachelijk! Mijn vriend had het ook in Center Parcs en had nog eens slecht internet ook. Hoort er gewoon bij in te zitten, in elk hotel heb je tegenwoordig standaard wifi.
Hoezo 'hoort dat zo'?
dinsdag 4 augustus 2015 om 23:43
woensdag 5 augustus 2015 om 09:05
quote:minnimouse schreef op 04 augustus 2015 @ 23:30:
[...]
Hoezo 'hoort dat zo'?
Zoals ik zeg, omdat dat tegenwoordig overal standaard is. Net als dat je een bed in een huisje hebt bijvoorbeeld, ook erg standaard. Hoeft dat ook niet als ze dat niet willen?
En nee ik ga niet naar Center Parcs, zoals je kunt lezen ging mijn vriend er naar toe. Hoe moeilijk kan lezen zijn?
[...]
Hoezo 'hoort dat zo'?
Zoals ik zeg, omdat dat tegenwoordig overal standaard is. Net als dat je een bed in een huisje hebt bijvoorbeeld, ook erg standaard. Hoeft dat ook niet als ze dat niet willen?
En nee ik ga niet naar Center Parcs, zoals je kunt lezen ging mijn vriend er naar toe. Hoe moeilijk kan lezen zijn?
donderdag 6 augustus 2015 om 23:39
Niet in elk hotel is de wifi gratis, ja bij de receptie op de kamer moet er in veel landen toch voor betaald worden. In Portugal in elk geval wel en in Spanje ook wel gezeten waar de wifi zich beperkte alleen bij de receptie. En bij centerparcs geweest dit jaar ja je betaald ervoor 40 euro voor een week en voor op vier apparaten te gebruiken. Maar supersnelle verbinding. En als het gratis is dan is het wel in de prijs doorberekend.