Chambre d'hôtes

18-02-2013 19:19 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand nog leuke tips voor mooie, romantische chambre d'hôtes in Frankrijk: Centre of Bourgogne?

Liefst heel kleinschalig, landelijk gelegen, met zwembad en de optie tot table d'hôtes. Vriend en ik willen er een paar nachten verblijven in de zomer.

Het leukst vinden we het als het door Fransen wordt gerund.

Ben benieuwd!

Isabel
Wij zijn een paar jaar terug naar een Chambres d'hotes geweest in de Haute-Marne (champagne gebied). Het werd gerund door een Belgisch stel. Zij kookte alles zelf (practisch alles vers en biologisch uit eigen tuin) en maaltijden waren met alle gasten, inclusief eigenaar etc. aan 1 lange tafel. Was heel gezellig.

Joie de Vivre in Doulevant-le-Chateau (als ik het me goed herinner).
Bourgogne: Maison Jarso

Vorig jaar twee nachten verbleven toen we kennissen bezochten in de streek. Erg leuke omgeving en fantastische kamers en tuin. Alleen geen zwembad bedenk ik me nu.
Ik ben hier vorig jaar geweest:

http://www.domaine-les-escargots.com/

Is van een Franse man en een Nederlandse vrouw. Kamers waren heel mooi en allemaal ingericht in een ander thema. Eten was erg lekker.
Dank je wel voor jullie tips, maar al deze plekken worden gerund door Nederlands sprekende mensen. Vind ik niet zo leuk.
Zoek via airbnb.com. Daar staat heel veel op en ook van privébezitters, dus ook Franse.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven