Chili + Paaseiland

25-06-2022 13:09 7 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier mensen bekend met het alleen reizen door Chili ? Makkelijk met openbaar vervoer, binnenlandse vluchten te bereizen of toch echt aangewezen op het huren van een auto ?
Alle reacties Link kopieren Quote
Spannend dat je dat durft! Mijn ex is een paar maanden terug in Chili gaan wonen en heeft mij uitgenodigd. De lange vliegreis er naartoe houdt me tegen en ook de prijs van het vliegticket.

Veel plezier!.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat ligt eraan wilt je wilt zien. Tussen steden en groote dorpen rijden prima bussen maar als je op afgelegen plaatsen wilt komen dan zul je een auto moeten huren.
ja hoor heel prima te doen met het ov. ze hebben goede lange afstandsbussen daar.
chilenen zelf vinden hun land vaak onveilig, maar dat was mijn ervaring helemaal niet. paaseiland is ook zeker een aanrader.
Alle reacties Link kopieren Quote
10 jaar geleden was ik in Chili en toen viel het me wel tegen hoe makkelijk je overal kon reizen. Idd tussen de steden heb je bussen maar met name Patagonië was een stuk lastiger. Ik ben toen aangesloten bij een reisgroep die eigen (offroad) vervoer had. Maar dat ligt dus net aan wat je wil gaan zien.
Paaseilanden heb ik toen naar gekeken maar ben ik uiteindelijk niet meer heengegaan.
Alle reacties Link kopieren Quote
De populaire, toeristische plaatsen hebben prima busvervoer.
In patagonie hebben wij ook een auto gehuurd, anders is het niet te doen.
Maar vond het verder met 2 meiden prima te doen, nergens onveilig gevoeld.
Alle reacties Link kopieren Quote
Thanks voor jullie tips ! Denk dat ik gedeeltelijk met de bussen ga doen en daar waar nodig een auto huur en vanuit Ushaia het vliegtuig terug neem naar Santiago alvorens vliegtuig naar Paas eiland te nemen.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven