Wat vinden jullie nou écht een mooie zon-en strandbestemming voor in het najaar (budget van ongeveer 1000 p.p. - vlucht en accommodatie)? Ik heb al best wat gezien en lees heel graag jullie ervaringen en absolute aanraders!
Ah, ja, staat zeker op mijn lijstje! Is het mooi ja? Mooie strandjes die je ook nog een beetje voor jezelf hebt ipv over de handdoeken en bedjes te struikelen?
De perhentian islands, Maleisie! Verliefd op! Is verder niks te doen buiten zon,zee,strand en snorkelen, maar is echt een paradijsje. Geen wegen, dus alleen vervoer per watertaxi.
De perhentian islands, Maleisie! Verliefd op! Is verder niks te doen buiten zon,zee,strand en snorkelen, maar is echt een paradijsje. Geen wegen, dus alleen vervoer per watertaxi.
Wij zijn daar 5 dagen geweest tijdens onze rondreis van 3 weken. Maleisie is goedkoop, je moet alleen geluk hebben met goedkope tickets.
Voor 3 weken, 4 personen waren wij alles bij elkaar nog geen 5500 kwijt.
All inclusief, met huurauto, vorig jaar oktober, via Coredon, voor 799 pp
Lekker prijsje, was het toen nog lekker echt warm? (30+) wij waren er in september en toen was het nog echt goed warm. En ligt natuurlijk ook aan je hotel... sterren, all in / logies etc
Dat is niet veel Eva. Wij willen trouwens een dag of 9 weg. Lekker he-le-maal niks doen (althans, niet teveel hóeven), behalve genieten van een mooi boek en prachtig strand.
Lukt zeker En is ook echt een aanrader!! Ben er nu 2x geweest.
Welk hotel heb je gezeten en hoe/ waar heb je geboekt? Wij zijn er geweest een jaar of 5 geleden en waren voor vlucht en hotel( pakketreis) voor 13 dagen al 1300€ pp kwijt. Dus als je een goede tip hebt hou ik me aanbevolen
Lekker prijsje, was het toen nog lekker echt warm? (30+) wij waren er in september en toen was het nog echt goed warm. En ligt natuurlijk ook aan je hotel... sterren, all in / logies etc
Ja, was lekker warm, heerlijk gezwommen oa in zee.
We waren bij Kuzuku Aqua resort, was heerlijk verblijf voor ons.