Citytrip Nederland

06-07-2011 18:12 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Ik woon in België en plan een citytrip met een vriendin binnenkort. Wij hebben Nederland gekozen zodat we niet teveel budget kwijt zijn aan het vervoer en des te meer kunnen spenderen aan shoppen en uitgaan :-).

Welke stad raden jullie aan voor een gezellig vriendinnenweekend? Jullie mogen meteen ook leuke adresjes en aanraders meegeven als jullie dat willen :-)

Alvast bedankt!
Amsterdam natuurlijk, where else?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Amsterdam of Maastricht.
Amsterdam Duh
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Utrecht! Mooie stad, veel te doen, zien en te eten. Ook leuke stapgelegenheden.
Haarlem is leuk. Of Amersfoort. Maastricht ook, maar zou ik niet zo snel doen als je uit Belgie komt, voor mijn gevoel een beetje dezelfde sfeer.
Groningen! Maar dan ben je alsnog een hele tijd onderweg :D
Amersfoort is niets aan!

Winkelen is daar niet leuk en uitgaan is daar ook niet boeiend.

Dat vind ik geen aanrader.

Haarlem is inderdaad ook leuk.

Lekker eten en leuke winkels.
Den Bosch is hartstikke leuk!
Breda (maar misschien nog iets te `gewoon` als je uit Belgie komt),

Groningen! (maar is meteen wel echt een eind in NL, of je dan zo uit de kosten blijft.

Ik vind zelf Amsterdam een beetje afgezaagd, maar het blijft een geweldig leuke stad.
Groningen lijkt me inderdaad een beetje veel te ver :-) Amsterdam hebben we al meermaals gedaan allebei, dus graag andere voorstellen. Utrecht, Den Bosch, Den Haag en bv ook Rotterdam staan op onze shortlist.

Alleszins al bedankt vr de reacties, laat maar komen :-)
Amsterdam, Utrecht, Den Bosch, Den Haag, Haarlem, Nijmegen/Arnhem, Enschede (je zou het niet zeggen, maar het is heus echt leuk!) Leeuwarden, Groningen, Deventer, Rotterdam... Ik kan nog best doorgaan hoor! ;)
Eindhoven
Haarlem, als het mooi weer is kun je fietsen door de duinen of naar het strand.

Een leuke hofjeswandeling doen, rondvaart, film pakken in de Filmschuur, eten bij Specktakel en high tea bij Ma Brown, koffie bij Anne & Max of Juffrouw zonder zorgen. En een ijs bij Garone.

Enzo.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik vind Haarlem ook een aanrader. Geweldige stad om te shoppen, leuke restaurantjes en cafeetjes, gezellige sfeer. Mooie stad, ook.

Verder misschien Arnhem, leuk om uit te gaan, maar qua shoppen minder leuk dan Haarlem. Utrecht idem.
Ik zou ook naar Haarlem gaan, en dan zeker naar een van de restaurantjes rondom de st. Bavo kerk.

Als hotel zou ik kijken voor Ambassador City Centre hotel, of Hotel Carillon. Vlakbij winkels, dus makkelijk voor na het shoppen:P
Amsterdam of Maastricht.
quote:himalaya schreef op 06 juli 2011 @ 20:10:

Haarlem, als het mooi weer is kun je fietsen door de duinen of naar het strand.

Een leuke hofjeswandeling doen, rondvaart, film pakken in de Filmschuur, eten bij Specktakel en high tea bij Ma Brown, koffie bij Anne & Max of Juffrouw zonder zorgen. En een ijs bij Garone.

Enzo.

En wijntjes bij Viqh, marguerita's bij Fidel, eten bij Aangenaam, of Noor, of La Forca, of, of, of!

Haarlem dus!
Sunlight over me no matter what I do
utrecht!!!!!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven