Communicatiesysteem motor

13-06-2018 09:47 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heyyy, ik ga met een vriendin ver reizen op de motor, en we willen graag kunnen communiceren tijdens het rijden. Nu willen we dus een headset met portofoon (of iets anders?) aanschaffen. Ons budget is max €50. Weet iemand een product van redelijk acceptabele kwaliteit voor deze prijs?
google eens op "marriage savers" headsets. Maar een goede headset is wel een stuk duurder dan €50! Ik ken ze niet zo goedkoop.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Ik heb hele goede ervaringen met Sena rider. Misschien zou je op marktplaats kunnen kijken naar zn systeem. Volgens mij kost een setje voor 2 helmen 200 euro. dus boven budget,maar lang leven marktplaats.

Nadeel van andere systemen is dat paring ingewikkelder is, of dat de afstand waartussen je kan communiceren kleiner is. Of dat er veel en veel meer ruis optreedt op de lijn
De setjes die de Aldi en Lidl regelmatig hebben (Aldi volgens mij vorige week nog) zijn ook goed en niet duur.
Je kunt ze ook via Aliexpress bestellen, daar zitten ook een aantal goede tussen die onder je budget vallen.
Sena! Wij hadden eerst anderen maar dat werkte niet zo prettig als deze.
Maar wat hierboven wordt gezegd, dat ga je echt niet redden voor dat geld.
Echt wel zn geld meer dan waard trouwens, ik vind het echt niet fijn om niet te kunnen praten tijdens het rijden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven